ברחבי הארץ להשיק מחדש 5% משכנתאות הפקדה אך לא כחלק מתוכנית ממשלתית של 95%

משכנתאות

ההורוסקופ שלך למחר

ארגון הבנייה הארצי אמר כי היא תשיק את עסקותיה החדשות של 5% ביום חמישי ה -20 במאי ללא תמיכה ממשלתית

ארגון הבנייה הארצי אמר כי היא תשיק את עסקותיה החדשות של 5% ביום חמישי ה -20 במאי ללא תמיכה ממשלתית(תמונה: הרשות הפלסטינית)



אגודת הבנייה הארצית תחזיר 95% משכנתאות בתגובה לרוכשים ולווים בפעם הראשונה עם פיקדונות קטנים, אולם היא לא תכלול נכסים חדשים.



עסקאות משכנתא ללווים עם 5% פיקדונות נעלמו במידה רבה מהשוק בשנה שעברה, מכיוון שהספקים נזהרו מהלוואות מסוכנות יותר ומהאפשרות של ירידת מחירי הדירות במשק הקשה.



היוזמה חזרה בחודש שעבר, לאחר שהקנצלרית רישי סונאק חשפה תוכנית חדשה להבטחת משכנתאות הנתמכת על ידי הממשלה לאנשים עם חסכון נמוך.

עם זאת, Nationwide הודיעה כי היא תצא לדרך ללא תמיכה ממשלתית ב -20 במאי - בהמשך לחברת בניין יורקשייר בחודש מרץ.

הוא אמר כי טווח המשכנתאות החדש יהיה זמין למי שמחפש את הבית הראשון שלו, כמו גם ללקוחות חדשים שעוברים דירה, ומבטיחים שכמה שיותר אנשים יכולים להרוויח.



ערכת Harington Rose Leslie

אנשים יצטרכו לעמוד בקריטריונים מסוימים כדי לקבל את העסקאות החדשות. הם יהיו זמינים רק ללווים מועסקים והנכס חייב להיות בית ולא בנייה חדשה.

בונה משתמש במסור בזמן שהוא עובד על קורות הגג

רוכשי בנייה חדשה לא זכאים למשכנתא (תמונה: Getty)



כרגע יש ארצות הברית LTV מקסימלי (הלוואה לפי ערך) של 85% עבור יישומים עצמאיים ודירות.

בין עסקאות ההפקדה החדשות של 5% שארצית תציע, הלווים יכולים לבחור משכנתא בריבית קבועה לשנתיים, המוצעת בשיעורים שונים בהתאם לשכר הטרחה ששולם. יש שיעור של 3.49% עבור תשלום של 1,499 ליש'ט, שיעור של 3.69% עבור תשלום של 999 ליש'ט ושיעור של 3.84% ללא תשלום.

כמו כן יוצעו משכנתאות בריבית קבועה לחמש שנים. הם כוללים שיעור של 3.79% עבור תשלום של 1,499 ליש'ט, שיעור של 3.89% עבור תשלום של 999 ליש'ט ושיעור של 3.99% ללא תשלום.

יש גם תעריפי מעקב לשנתיים.

קונים בפעם הראשונה יקבלו 500 ליש'ט במזומן כאשר ישלימו את משכנתא הפקדה של 5% בחברה.

המוצרים החדשים יהיו זמינים באמצעות מתווכי משכנתאות וגם ישירות דרך ארצית.

ארצית הציעה עסקאות הפקדה של 5% עד אמצע יוני בשנת 2020.

הנרי ג'ורדן, מנהל משכנתאות בחברת בניין הלאומית, אמר: 'כחברת הבנייה הגדולה ביותר בבריטניה והמלווה השנייה בגודלה, תמיכה באנשים לביתם הראשון היא לב ליבה של מה שאנחנו עושים.

עובדים שהושארו גם לא זכאים לתמיכה

עובדים שהושארו גם לא זכאים לתמיכה (תמונה: Getty Images/iStockphoto)

'כאחד המלווים המובילים לרוכשים בפעם הראשונה, אנו מרגישים בטוחים לחזור לשוק LTV 95% ללא צורך בתוכנית ערבות המשכנתא.

'בהיותנו לא חלק מהתוכנית, אנו יכולים לספק ערך משופר לחברינו והדבר מתבטא בשיעורים המובילים בשוק שאנו מכריזים עליו היום.'

אלינור וויליאמס, מומחית פיננסית ב- Moneyfacts.co.uk, אמרה: 'זה פנטסטי לראות אפשרויות בחירה נוספות ואפשרויות מוצר שיהפכו לזמינות ב -95% הלוואה לשווי.

'קונים רבים וראשונים ועם בעלי הפקדות מוגבלות בילו חלק ניכר מהשנה שעברה לא יכלו להתקדם עם חלומות קניית הדירות שלהם, כאשר הזמינות התכווצה באופן דרמטי ברמות המשכנתאות הגבוהות יותר.

'עבור אלה השוקלים להתקדם עם עסקת משכנתא, חיוני שהם ישקלו את כל החבילה המוצעת, תוך התחשבות בשיעור ההתחלתי אך גם בגורמים אחרים כגון העמלה שהם יצטרכו לשלם וכל תמריצים שעומדים לרשותם. .

'אם כן, ייעוץ עצמאי ומוסמך יכול להיות בעל ערך רב כדי להבטיח שהם ישקלו את כל האפשרויות העומדות לרשותם ובוחרים את העסקה הנכונה לנסיבותיהם'.

הירשם לניוזלטר של NEWSAM Money לקבלת העצות והחדשות האחרונות

מאשראי אוניברסלי ועד קדמה, זכויות תעסוקה, עדכוני נסיעות וסיוע כלכלי חירום - יש לנו את כל הסיפורים הפיננסיים הגדולים שעליכם לדעת עליהם כרגע.

הירשם לניוזלטר Money NEWSAM שלנו כאן.

ראה גם: