NatWest מאפשר ללקוחות לבדוק יתרות בנק בקולות שלהם באמצעות Google Assistant

טֶכנוֹלוֹגִיָה

ההורוסקופ שלך למחר

בנקאות על הקול שלך יכולה להפוך לדרך החדשה לבדוק חשבונות אם ניסוי NatWest משתמש ב גוגל עוזר מוכיח שהוא צודק בכסף.



הבנק משיק ניסוי באמצעות העוזר הוירטואלי המופעל באמצעות קול, המאפשר ללקוחות לבקש מהרמקול החכם של Google Home פרטים כמו יתרת הבנק שלהם או הוצאות אחרונות.



המשתמשים יצטרכו לומר PIN קולי חלקי כדי לאשר את זהותם בעת השימוש בתכונה.



NatWest בוחנת האם בנקאות עם המילה המדוברת יכולה ללכת באותה דרך למיינסטרים כמו בנקאות ניידת. זה גם מקווה להיות כלי שימושי עבור לקוחות עיוורים.

הפיילוט הראשוני - שייבחן עם 500 אנשים למשך שלושה חודשים - יגיב מילולית לשמונה שאלות וכן יספק גישה ליותר מ-15 טיפים בנקאיים, עם פוטנציאל ליותר אם הניסיון יצליח.

'אנחנו בוחנים לראשונה בנקאות קולית וחושבים שזה יכול לסמן את תחילתו של שינוי משמעותי באופן שבו לקוחות מנהלים את הכספים שלהם באותו האופן שבו הבנקאות הסלולרית השפיעה מאוד', אמרה קריסטן בני, ראש החדשנות הדיגיטלית Open Experience של NatWest. מֶרְכָּז.



'טכנולוגיה זו תקל על אנשים לעשות איתנו בנקאות ויכולה להביא יתרונות מיוחדים לבעלי מוגבלות שכן בנקאות קולית מבטלת את הצורך של לקוחות להשתמש במסך או במקלדת.

'זהו אחד ממספר שירותים שהבנק שואף לפתח השנה, המשתמש בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת כדי לשרת טוב יותר את הלקוחות שלנו'.



על פי דיווח של Ofcom לאחרונה, אחד מכל חמישה משקי בית בבריטניה מחזיק כעת ברמקול חכם, כמו Google Home, Amazon Echo או Apple HomePod - עלייה של 7% מ-2018.

טום ואיילין לונרגן

היא מצאה שכמעט שבעה מתוך 10 משתמשים ברמקול חכם כדי להאזין למוזיקה באמצעות שירות סטרימינג - מה שהופך אותו לשימוש הנפוץ ביותר ברמקולים חכמים - בעוד שקצת יותר ממחצית מאזינים לרדיו חי וחמישי לפודקאסטים.

(תמונה: PA Wire/PA Images)

Google Assistant זמין גם בסמארטפונים, כלומר משתמשים יכולים לבקש מידע על הכספים שלהם באותו אופן, אך פרטים יופיעו גם על המסך.

בהתייחסו להשלכות האבטחה והפרטיות של הטכנולוגיה החדשה, טים מאקי, אסטרטג אבטחה ראשי ב- תקציר מרכז המחקר לאבטחת סייבר, הזהיר כי 'בנקאות קולית' מעלה את הסיכון לשמיעת קוד PIN.

'המשתמשים צריכים להיות מודעים לכך שגם עם נתונים מוגבלים אלה, שימוש בכל שירות שמדבר נתונים פיננסיים מגביר את הפוטנציאל לבעיות גניבת זהות עבור המשתמש', אמר.

'לדוגמה, רישום עסקאות ממתינות עשוי לכלול מידע על עסקה שהמשתמש עשוי לרצות לשמור על פרטיות.

'בסופו של דבר, כל משתמש צריך לשקול את נוחות הגישה לנתונים פיננסיים עם פוטנציאל של שימוש לרעה במידע על ידי אחרים.'

ספירת נתונים ='3' data-numberedהנקראים ביותר
אל תחמיצו

ראה גם: