ה-VR של Navrtar מכניס אותך ואת חבריך למשחק עם חווית שיתוף פעולה אולטימטיבית

טֶכנוֹלוֹגִיָה

ההורוסקופ שלך למחר

מציאות מדומה היא מדהימה, שנות ה-80 וה-90 הבטיחו שהטכנולוגיה המדהימה הזו שתחולל מהפכה במשחקים ובשנים האחרונות היא באמת התחילה לעמוד בהבטחה עם ההתפתחות המהירה של טכנולוגיית ה-VR.



אחת הבעיות הגדולות בו היא ש-VR היא חוויה בודדת מטבעה. ברגע שהאוזניות יורדות, אתה די מבודד מהסביבה שלך ומכל אנשים אחרים.



עם זאת זה לא חייב להיות כך. Navrtar בשיתוף עם Vicon משתמשים בטכנולוגיית VR מבוססת מיקום מתקדמת כדי להוריד אותך מהספה ולהפגיש אותך ואת חבריך לעולם המשחקים.



ערוץ הריפוי 4

Navrtar הוא ארקייד ובר VR נודד בחינם שבו אתה ועד ארבעה חברים יכולים לעבוד יחד כדי לשרוד מכת זומבים, להילחם בפלישה של חייזרים או לעצור ולשדוד בנק.

כמו כן, לאחר ששיחקת תוכל לשבת בבר, לדון בתוצאות שלך ולגרום למפסיד לקנות את סבב המשקאות הראשון.

לשים את האוזניות, התרמיל והאקדח גרמו לי להרגיש כמו גוסט באסטר

לשים את האוזניות, התרמיל והאקדח גרמו לי להרגיש כמו גוסט באסטר (תמונה: Navrtar)



אילינג ברודווי במערב לונדון הוא כרגע המקום היחיד והיחיד בבריטניה. במבט ראשון, Navrtar נראה כמו בר רגיל עם קירות שחורים ותאורת ניאון כחולה שנותנת לו אווירת מדע בדיוני מעט. אבל יש הרבה יותר במקום הזה מכיוון שהוא גם הדבר הכי קרוב למרפסת ההולוד של מסע בין כוכבים שחוויתי אי פעם.

VR Arcade היא חברה הולנדית שמפתחת את המשחקים ויש לה מספר מיקומים בהולנד. הם הביאו את המומחיות שלהם לבריטניה כדי ליצור את חווית ה-VR והבר בנדידה בחינם.



מפגש ב- Navrtar נמשך שישים דקות וזה כולל שלושים דקות של מיני-משחקי VR קטנים יותר כדי להרגיל אותך ליסודות של הסתכלות והסתובבות בסביבה מדומה.

הראשון הוא חוויה תת-ימית פשוטה בשם The Blu בה אתה מסתכל מסביב ונהנה מהסביבה המימית. לאחר מכן, Longbow VR מ-The Lab של Valve. בשביל זה אתה משתמש בידיים שלך כדי לכוון ולירות קשת וירטואלית לעבר תוקפים קטנים במשחק הגנת מגדל מהנה.

המיני-משחק האחרון נקרא Richie's Plank Experience, זה כרוך ביציאה ממעלית אל קרש בגובה 80 קומות. קרש אמיתי נמצא מתחת לרגליך וזה מסייע לתחושת הטבילה וממש מתעסק עם החושים שלך. המשחק הזה לא מיועד למי שמפחד גבהים, ולמרות שזה נשמע פשוט ראיתי את המשחק הזה מצמצם מבוגרים לבלגן מציק.


Vicon היא חברה בריטית בת שלושים וחמש שטכנולוגיית לכידת התנועה ותוכנת מציאות מדומה מבוססת מיקום מאפשרת את Navrtar. מערכת מעקב המציאות המדומה של Origin של Vicon היא עדכנית ומדויקת להפליא במעקב אחר התנועות שלנו כמו גם לאן אתה מכוון את הירי שלך.

אל תתנו לחיוכים להטעות אתכם, אנחנו רוצחים בדם קר! (תמונה: ג'יימס איד)

כשנכנסתי לראשונה לאזור נפרד נסתר, בשטח של כ-4500 מ'ר, הופתעתי מכמה הוא היה ויכולתי לראות מצלמות על התקרה כדי לעקוב אחר התנועות שלנו.

על הקיר האחורי ליד המסך המציג את השמות שלנו הוצגו תרמיל, אוזניות ורובה בגודל טבעי למראה מדע בדיוני. המדריך שלנו - שנקרא Navrtar - אז עזר לנו לחבר את הציוד ודיבר לנו על ההגדרה הפשוטה. אף אחד מהערכות לא היה מגושם או כבד מדי ועדיין אפשר תנועה רחבה.


בינתיים המסכים בבר הראו את התוצאות שלנו, המיקומים ומה שראינו במשחק.

שלושה אירועים מרכזיים

בנוסף למיני-משחקי החימום הבודדים, ישנם שלושה תרחישי שיתוף פעולה ייחודיים לבחירה והם משתנים במורכבות אך שווה לנסות את כולם.

אַפּוֹקָלִיפּסָה

אפוקליפסה הוא יורה זומבים מבוסס צוות. אתה והחוליה שלך מחזיקים מעמד מול גלים של מתים שמנסים לקרוע אותך לגזרים. צילומי ראש עושים את כל ההבדל, כמו גם להיות מודע לספירת התחמושת שלך שכן טעינה מחדש לוקחת זמן ומשאירה אותך חסר הגנה. זה אומר שהצוות שלך צריך לכסות אותך, ואתה גם צריך לשים לב היטב לסביבה שלך מכיוון שהמוות יכול להגיע מכל כיוון

פלישת חייזרים

המשחק הזה טקטי יותר מכיוון שאתה וחבריך צריכים להגן על מזל'ט תוך הרחקת פלישת חייזרים עוינת. חייזרים יורים לעברך מפציצים ומתחבאים בגניבה כדי לצלוף את הצוות שלך בזה אחר זה. תצטרך לזוז יותר ולנצל כיסוי ועבודת צוות כדי להתגבר על האיום הזה.


שוד

לבסוף, שוד תרחיש חדר בריחה שדורש כישורי פתרון בעיות. אתה משחק תפקיד של שוטרים בשוד בנק. זה בהחלט קשה יותר מהשניים האחרים, כמו חדר בריחה ב-VR.

טכנולוגיית המעקב המתקדמת של Vicon היא ללא רבב

טכנולוגיית המעקב המתקדמת של Vicon היא ללא רבב (תמונה: Navrtar)

המשחקים מאוד מהנים וממכרים, זה גם מפתיע אחרי זמן קצר אתה מסתגל לסביבה המדומה ומפסיק לעמוד במקום. אתה מוצא את עצמך מתכופף, טווה ועובר לתנוחות בטוחות יותר תוך תיאום עם הצוות שלך כדי למקסם את היעילות שלך.


הפגישות עלו 40 פאונד לאדם, אבל בזמן שהייתי שם ראיתי כמה מבצעים והצעות לפתות אותך בחזרה, אז תמיד שווה להסתכל על אתר אינטרנט . משקאות היו במחיר סביר ללונדון עם משקאות חריפים ב-3.50 ליש'ט ובירה ב-4.40 ליש'ט, שרשרתי משקאות אנרגיה בתקווה לשווא שזה ייתן לי תגובות מהירות יותר. זה לא.

המשחקים מתאימים לגילאי 13 ומעלה אך כל ילד חייב בליווי מבוגר.


היו רק כמה בעיות קטנות ששמתי לב אליהן ואף אחת מהן לא הספיקה כדי להפחית את ההנאה שלי. חשוב לציין כי לסחוב את כל הציוד, תוך כדי תנועה רבה, יכול בסופו של דבר להתעייף אם אתה משחק מספר מפגשים ברציפות.

שמתי לב לכמה בעיות גרפיות קלות במשחק האפוקליפסה, זומבים ורובים חוצים דרך קירות ורצפות או כמה דגמים שלא נופלים לרצפה, וזה מובן אם תחשבו כמה זוועות אל-מתים היו על המסך בבת אחת.

כמו כן, כמה זומבים לא היו נופלים לקרקע פעם אחת שנהרגו ופשוט עמדו זקופים, מה שאומר שהמשכתי לירות בהם הרבה אחרי שהם מתים, ובזה אני מאשים את הציון הנמוך שלי.


זה יכול להיות קשה לשמוע את חברי הצוות שלך עם הרמקולים של האוזניות מכסים את האוזניים שלך וכל כך הרבה קורה, כמה פעמים היה קשה יותר להשתמש בטקטיקה כלשהי או להבחין במדויק מה נאמר.


הלוואי שהיו עוד משחקים שונים לנסות כמו איזשהו משחק מוות וגם כמה משחקים ללא קרב. עם זאת אני בטוח שבינתן הזמן יתווספו עוד משחקים.


ביקורות משחקים אחרונות

המשחקים היו ממש כיפיים ועם הטכנולוגיה המדויקת להפליא זה הפך לחוויה חלקה. עם הסיוע של מדריך Navrtar שלנו ופגישת ההיכרות, זה אומר שקל מאוד לחדשים לאסוף.

עם משחקים מרתקים Navrtar הוא משהו ששווה להיפגש עם חברים ולנסות גם אם הם לא גיימרים, אני מצפה לביקורים החוזרים שלי ולא יכול לחכות לראות מה הם מוסיפים בעתיד.


בין אם אתה ותיק VR או טירון מוחלט, Navrtar הוא יום כיף באמת עם חברים והרפתקה נהדרת.

ספירת נתונים ='3' data-numberedהנקראים ביותר
אל תחמיצו

ראה גם: