אנדרו 'ביף' ג'ונסטון מודה שהוא 'ישקול' הצעה מ-LIV גולף הנתמכת בסעודיה

גוֹלף

ההורוסקופ שלך למחר

אנדרו 'ביף' ג'ונסטון הודה שהוא 'ישקול' הצעה משתלמת מהנתמכים בסעודיה סדרת הגולף LIV , אבל אומר שזו תהיה החלטה 'קשה מאוד'.



ג'ונסטון כרגע מחוץ לפעילות עם פציעה באגודל ולא שיחק מאז המאסטרס של פורטוגל בנובמבר 2021. 'מנקודת המבט שלי, יש לי פציעה עכשיו ואני בחוץ במשך שנה', אמר סטרקרס ופודקאסט רדאר .



משמעות המספר 45

'אם יציעו לך 10 מיליון ליש'ט, איך אתה דוחה את זה? אצטרך לחשוב על זה ברצינות כי זה משנה את חיי ומסדר אותי לעתיד'.



עם זאת, ג'ונסטון רוצה להמשיך לשחק במייג'ורים ויהסס לוותר על 'החוויות המדהימות' הללו. הוא המשיך: 'זה תלוי בערכים שלך ומדוע אתה משחק גולף.

'תצטרך לשקול את זה ברצינות [אבל] אני לא אומר שאני אלך. בעולמות אחרים, איך היית מרגיש אם מישהו יבוא ויציע לך סכום X כדי לעשות את אותה העבודה.

'תצטרך לשקול את זה, נכון? מבחינה כלכלית זה נהדר, אבל זו הסיבה היחידה שאתה הולך.



קריסטן סטיוארט וחברה
 NORTH PLAINS, אורגון - 29 ביוני: תצוגה מפורטת של דגל עם הלוגו של LIV Golf נראית במהלך הפרו-אם לפני ה-LIV Golf Invitational - פורטלנד במועדון הגולף Pumpkin Ridge ב-29 ביוני 2022 ב-North Plains, אורגון.
LIV Golf נמצאת בבעלות קרן ההשקעות הציבורית של ערב הסעודית ( תמונה: Getty Images)

'כשזה מגיע לערכים שלך ולמה אתה משחק גולף, זה המקום שבו זה נהיה מאוד קשה למישהו כמוני, כי אתה אומר, 'חכה רגע, אני לעולם לא אשחק שוב מייג'ור'. אם אתה לא יכול לשחק את הגדולים והטורנירים הגדולים עם כל ההיסטוריה, אנשים הולכים לפספס את זה.

'זו עוד שאלה שעוברת לך בראש. החוויות שחוויתי בכמה מהמגמות היו מדהימות.



האם ויאגרה עושה אותך גדול יותר

'כשאתה הולך ומתמודד ב-The Open או בארה'ב, הם מדהימים והם זיכרונות שנמשכים לנצח. אם אהיה בכושר ובריא בעשר השנים הבאות, אשחק במייג'ורים, בתקווה בגביע ריידר, כי אתה לא יכול לקנות את החוויה הזו.'

ראה גם: