כרטיס האשראי החדש של הליפקס הכל באחד הוא המוביל החדש בשוק

כספים אישיים

ההורוסקופ שלך למחר

כרטיסי אשראי (תמונה: הרשות הפלסטינית)

כרטיסי אשראי (תמונה: הרשות הפלסטינית)



לעתים קרובות אנו כותבים על האטרקציות של 0% כרטיסי אשראי. אז אתה בטח מודע היטב לכך שכרטיסי אשראי להעברת יתרות יכולים להוות כלי שימושי מאוד לניהול חובות 0% על כרטיסי רכישה מאפשר לך לקחת הלוואה ללא ריבית לשנה או יותר.



אז אם אתה רוצה להעביר חוב בכרטיס אשראי לכרטיס של 0%, ואתה גם רוצה להלוות למימון הוצאות חג המולד, אולי תחליט להוציא שני כרטיסי 0%. אחד להעברת היתרה ואחד להוצאות חג המולד.



הוצאת שני קלפים היא אסטרטגיה הגיונית, אך עבור חלקנו זו קצת יותר מדי טרחה - במיוחד אם יש לך יותר מאחד כרטיס אשראי כְּבָר.

הכל בכרטיס אחד

אם אתה רוצה לנקוט בגישה הפשוטה, יש על מה לומר כרטיסי אשראי מסביב המאפשרים לך לבצע העברת יתרה וכן קניות ללא ריבית. ועכשיו יש לנו מוביל שוק חדש בתחום הזה-ה כרטיס האשראי של הליפקס הכל באחד המציעה תקופות של 15% ל -15% להעברות יתרות ורכישות.

אם הוצאת את אחת היפות האלה, היית יכול לצאת לקנות טלוויזיה חדשה ומפוארת ולא תצטרך לשלם ריבית על החוב המתקבל למשך 15 חודשים (שים לב שהתקופה של 15 חודשים מתחילה כשאתה מוציא) הכרטיס לא בעת רכישת הטלוויזיה).

יתרה מכך, אם היה לך חוב של 2000 ליש'ט בכרטיס אשראי אחר, תוכל להעביר את החוב לכרטיס הליפקס החדש שלך ולא תצטרך לשלם ריבית למשך 15 חודשים. עם זאת, יהיה עליך לשלם דמי העברת יתרה של 3%.

די אטרקטיבי, הא?

כמובן, ייתכן שלא תוכל לקבל עסקה זו מכיוון שהחוב הקיים שלך כבר נמצא בכרטיס אשראי של הליפקס. אם זה המצב, אז כרטיס ויזה פלטינום ברקלייקארד 14/14 הוא כמעט טוב. אתה יכול להעביר חוב קיים בכרטיס אשראי ולקבל תקופת 0% למשך 14 חודשים, בכפוף לעמלה של 2.9%.

הכרטיס מציע גם תקופת 0% לרכישה למשך 14 חודשים, כך שמדובר בכל מקום נחמד מאוד.

הזהר

עלינו להדגיש בשלב זה שזה יהיה טיפשי לצאת החוצה ולבלות בחופשיות עם הכרטיס החדש שלך. גם אם תחויב בריבית של 0% על החוב שלך, עדיין תצטרך לפרוע את החוב בסופו של דבר. 0% כרטיסים הם כלים מצוינים אך יש להשתמש בהם בזהירות.

יתר על כן, אל תניח שאתה בהחלט תקבל אחד מהכרטיסים האלה אם תגיש בקשה. חברות כרטיסי האשראי רוצות לתת רק 0% על כרטיסי רכישה לאנשים עם דירוג אשראי טוב.

זה גם המקרה שהרבה אנשים לא יזדקקו לכרטיס מסביב. אם אתה מתמקד רק בפירעון החוב שלך בכרטיס האשראי, עליך ללכת על כרטיס העברת יתרת 0% הטוב ביותר. לא משנה מה ההצעה לרכישות חדשות.

כרטיס העברת היתרה המוביל כיום בשוק הוא כרטיס Barclaycard 22 חודשים פלטינה ויזה. תוכל להעביר את החוב הקיים שלך לכרטיס זה ולא לשלם ריבית במשך 22 חודשים. העלות היחידה שלך תהיה עמלת 2.9% בעת ביצוע ההעברה.

אם אין לך חוב קיים בכרטיס אשראי ואתה רק רוצה לבצע כמה רכישות ללא ריבית, כרטיס האשראי של הליפקס הכל באחד הוא עדיין אחת האפשרויות הטובות ביותר. הסיבה לכך היא שהיא מציעה תקופה של 15 חודשים לרכישה של 0%. רק שני כרטיסים אחרים מציעים תקופה כל כך ארוכה של 0% - ה- Tesco Clubcard מאסטרקארד וכרטיס האשראי של M&S.

אנחנו מאוד אוהבים את כרטיסי טסקו ו- M&S אבל אין ספק שכרטיס הליפקס הוא המרשים ביותר. אף כרטיס אחר אינו מציע תקופות כל כך ארוכות של 0% הן להעברות יתרה והן ברכישות חדשות. זה בקלות ה הכרטיס הטוב ביותר בשוק כיום.



מצא את כרטיס האשראי הטוב ביותר עבורך ב אתר השוואת כרטיסי אשראי NEWSAM Money .

התוכן מסופק על ידי השותף שלנו LOVEMONEY.COM



ראה גם: