סרטים חדשים שיצאו באוקטובר 2019 - מהדורות בקרוב בבריטניה

סרטים

ההורוסקופ שלך למחר

הקולנוע בשנת 2019 לא מרפה.



אוקטובר נראה כחודש עצום עבור צופי הקולנוע עם חלק מהמהדורות הגדולות ביותר של השנה בחודש ליל כל הקדושים.



יש לנו דמויות כמו DC Comics & apos; סיפור מוצא אפל עטור פרסים לֵץ , שביים טוד פיליפס ובכיכובו של חואקין פיניקס, יחד עם ביופיק ג'ודי בכיכובה של רנה זלווגר ככוכבת ההוליוודית האייקונית ג'ודי גרלנד.



בינתיים, אנו יכולים לראות פנטזיה לייב אקשן חדשה של דיסני Maleficent: פילגש הרוע שחזרה לאנג'לינה ג'ולי בתור הפיה האפלה הכותרת, שעומדת כעת מול מלכה מרושעת, בגילומה של מישל פייפר.

לבסוף, אנו יכולים לצפות לשני המשכים אפיים בצורת גורל אפל של קטלנית שמפגישה מחדש את ארנולד שוורצנגר עם שרה קונור עצמה, לינדה המילטון, והסיפור על הזוהר ממשיך בסרטו של סטיבן קינג דוקטור שינה.

איזה חודש!



סרטים חדשים שיצאו באוקטובר 2019 - מהדורות בקרוב בבריטניה

לֵץ

(תמונה: YOUTUBE/WARNER BROS)

הקומיקאי הכושל ארתור פלק (חואקין פיניקס) נתקל בבריונים אלימים תוך שהוא מסתובב ברחובות גות'אם סיטי כשהוא לבוש כליצן. מבלי להתייחס לחברה, פלק מתחיל התנגדות איטית לשיגעון כשהוא הופך למוח הפלילי המכונה הג'וקר. הסרט כבר זכה לביקורות נלהבות וזכה בכבוד הגבוה ביותר בפסטיבל ונציה.



תאריך השחרור של הג'וקר: 4 באוקטובר 2019


ג'ודי

רנה זלווגר בתפקיד ג'ודי (תמונה: )

שלושים שנה לאחר ששיחקה בסרט 'הקוסם מארץ עוץ', השחקנית והזמרת האהובה ג'ודי גרלנד (רנה זלווגר) מגיעה ללונדון להופעות סולד-אאוט במועדון הלילה 'Talk of the Town'. כשהיא שם, היא נזכרת עם חברים ומעריצים ומתחילה רומנטיקה מערבולת עם המוזיקאי מיקי דינס (פין וויטרוק), בעלה החמישי שעתיד להיות בקרוב. ביופיק עם אוסקר מקווה לזלווגר כאייקון הומו.

תאריך שחרור ג'ודי: 4 באוקטובר 2019

דולמיט הוא שמי

קומדיה ביוגרפית זו של נטפליקס עוקבת אחר סיפורו של השחקן רודי ריי מור (אדי מרפי), שקיבל את תפקידו של סרסור איקוני בשם דולמיטי במהלך שנות השבעים. מככבים גם קיגן-מייקל קי ומייק אפס. מאוחר יותר שוחרר ב- Netflix ב -25 באוקטובר.

לס דניס ואמנדה הולדן

תאריך שחרור של דולמיטי הוא שמי: 5 באוקטובר 2019

המלך

(תמונה: YOUTUBE/NETFLIX)

בדרמה היסטורית זו של נטפליקס, האל (טימותי חלמת), נסיך סורר, עולה על כס המלוכה האנגלי עם מותו של אביו המלך הנרי הרביעי (בן מנדלסון), ועליו לנווט בבור הנחשים של הארמון של מלחמה ותוהו ובוהו. מככבים גם ג'ואל אדג'רטון, רוברט פטינסון, שון האריס ולילי-רוז דפ. יצא גם ב- Netflix ב -1 בנובמבר.

תאריך השחרור של המלך: 11 באוקטובר 2019


מְתוֹעָב

לאחר שגילו את יטי על גג בניין הדירות שלה, יי העשרה ושני חבריה יוצאים למסע אפי לאיחוד היצור הקסום עם משפחתו. אך לשם כך הם חייבים להישאר צעד אחד לפני איש כספים אמיד וזואולוג נחוש שרוצה ללכוד את החיה לרווח שלהם. הרפתקה מונפשת עם קולותיהם של קלואי בנט, טנזינג נורגיי טריינור, שרה פולסון ואדי איזארד.

תאריך שחרור מתועב: 12 באוקטובר 2019


אישה אמריקאית

בעיירה קטנה של צווארון כחול בפנסילבניה, בתה המתבגרת של אישה בת 32 נעלמה. היא נשארת לגדל את נכדה התינוק לבדה, והיא מחפשת נואשות את התשובות מאחורי היעלמות בתה. כוכבים סיינה מילר, אהרון פול וכריסטינה הנדריקס.

תאריך שחרור האישה האמריקאית: 12 באוקטובר 2019


חַקלָאוּת

נער ניגרי צעיר, 'חווה בחקלאות' על ידי הוריו למשפחה בריטית לבנה בתקווה לעתיד טוב יותר, במקום זאת הופך למנהיג החשש של כנופיית עור עור לבן. במאי הכוכבים אדווייל אקינויה-אגבחה, דיימון אידריס, קייט בקינסייל וגוגו מבטה-רא.

תאריך יציאה לחקלאות: 12 באוקטובר 2019


איש תאומים

במותחן מדע בדיוני זה, הנרי ברוגן (וויל סמית ') הוא מתנקש עילית שהופך למטרה של פעיל מסתורי שיכול לכאורה לחזות כל מהלך שלו. לזוועתו הוא מגלה עד מהרה שהאיש שמנסה להרוג אותו הוא גרסה צעירה יותר, מהירה ומשובטת של עצמו. מככבים גם מרי אליזבת ווינסטד ובנדיקט וונג.

תאריך השחרור של ג'מיני מן: 12 באוקטובר 2019


היום יבוא

מוזס (מרצ'נט דייוויס), מטיף עניים המביא תקווה לפרויקטים במיאמי, מוצע במזומן כדי להציל את משפחתו מהפינוי. אין לו מושג שהנותן החסות שלו עובד ב- FBI, וה- FBI מתכנן להפוך אותו לעבריין על ידי תדלוק חלומותיו המהפכניים. מככבים גם אנה קנדריק, דניאלה ברוקס ודניס או 'האר.

תאריך השחרור של The Day Shall Come: 12 באוקטובר 2019


דרכים צדדיות

חייו של צעיר (אלכס פטיפר) יוצאים מכלל שליטה כאשר הוא מנהל רומן מסוכן עם אישה נשואה מבוגרת (ג'ניפר מוריסון) בפנסילבניה הכפרית.

תאריך השחרור של Back Roads: 18 באוקטובר 2019


Maleficent: פילגש הרוע

(תמונה: YOUTUBE/WALT DISNEY STUDIOS)

בהמשך ללהקת הדמיון המחודש של היפהפיה הנרדמת 2014, מלכה אדירה (מישל פייפר) גורמת לקרע בין Maleficent (אנג'לינה ג'ולי) לנסיכה אורורה (El Fanning). יחד הם חייבים להתמודד מול בעלי ברית ואויבים חדשים במטרה להגן על האדמות הקסומות שהם חולקים. מככבים גם אד סקריין, האריס דיקינסון, רוברט לינדזי וצ'יווטל איג'יפור.

תאריך שחרור של Maleficent: Mistress of Evil: 18 באוקטובר 2019


ספרי עיון

בקומדיה בשפה הצרפתית, אלן (גיום קאנט) הוא בשנות ה -40 לחייו ומנהל הוצאה לאור מפורסמת המפרסמת רומנים מאת חברו ליאונארד (וינסנט מקאיין), סופר בוהמי. אשתו של אלן, סלינה (ג'ולייט בינוש), היא כוכבת סדרת הטלוויזיה הפופולרית ובן זוגה של ליאונרד, ולרי (נורה חמזאווי), היא העוזרת המסורה של דמות פוליטית. למרות שהם חברים ותיקים, אלאן עומד לדחות את כתב היד החדש של לאונרד, מה שמסבך את מערכת היחסים בין שני הזוגות. במאי: אוליבייה אסייאס.

תאריך יציאה של ספרי עיון: 18 באוקטובר 2019


סודות רשמיים

יום אחד בשנת 2003, לקראת מלחמת עיראק, מומחית המודיעין הבריטית קתרין גאן (קירה נייטלי) מקבלת תזכיר מה- NSA עם הנחיה מזעזעת: ארה'ב מגייסת את עזרת בריטניה באיסוף מידע מתפשר על ביטחון האו'ם. חברי המועצה לסחוט אותם להצביע בעד פלישה לעיראק. גון אינו יכול לעמוד בצד ולצפות בעולם כשהוא יוצא למלחמה, ומחליט להחריף את המעצמה להריס את ממשלתה ולהדליף את התזכיר לעיתונות. מככבים גם מאט סמית ', ראלף פיינס, מתיו גוד ורייס איפנס.

תאריך יציאת הסודות הרשמיים: 18 באוקטובר 2019

שואב האבק הטוב ביותר מתחת ל-50 פאונד


סרט של הכבשה של שון: Farmageddon

בסרט ההמשך הזה בעקבות דמותו האהובה של וואלאס וגרומית, שון והעדר נתקלים בחייזר חמוד בעל כוחות יוצאי דופן, שנופלים נוחתים ליד חוות מוסי תחתית. הם צריכים למצוא דרך להחזיר את ביתה על מנת למנוע פלישת חייזרים בשם Farmageddon.

סרט שון הכבשים: Farmageddon תאריך יציאה: 18 באוקטובר 2019


בז החמאת בוטנים

לאחר שברח מבית אבות למגורים על מנת להגשים את חלומו להפוך למתאבק מקצוען, אדם בשם זאק (זק גוטסגן) הסובל מתסמונת דאון מתיידד עם פורע חוק (שיא לבוף) שהופך למאמן ובעל בריתו. קריאה למארק טוויין, זוהי קומדיה מחממת לב. מככבת גם דקוטה ג'ונסון.

תאריך השחרור של פלקון חמאת הבוטנים: 18 באוקטובר 2019


זומבילנד: הקשה כפולה

(תמונה: YOUTUBE/SONY PICTURES ENTERTAINMENT)

קוטלי הזומבים טלהאסי (וודי הארלסון), קולומבוס (ג'סי אייזנברג), וויצ'יטה (אמה סטון) וליטל רוק (אביגיל ברסלין) מתרחקים מול המתים שהתפתחו לאחרונה, תוך שהם פוגשים משפחה הדומה מאוד למשפחתם. המשך ללהיט המקורי של זומבי קומדיה משנת 2009.

Zombieland: הקשה כפולה תאריך שחרור: 18 באוקטובר 2019


שליחות קטלנית: גורל אפל

(תמונה: פוקס המאה העשרים)

27 שנים לאחר אירועי שליחות קטלנית 2: יום הדין, מסוף מתכת נוזלי שונה (גבריאל לונה) נשלח מהעתיד על ידי סקיינט על מנת לסיים את נערת האדם דני ראמוס (נטליה רייס), סייבר-בן כלאיים סייבר (מקנזי) דייויס), וחבריה. שרה קונור (בגילומה של השחקנית המקורית לינדה המילטון) נחלצת לעזרתה, כמו גם הקטלן המקורי (ארנולד שוורצנגר), למאבק על העתיד. בימוי: סגן דדפול טים מילר והפקתו של היוצר ג'יימס קמרון.

תאריך השקה של Terminator: Dark Fate: 23 באוקטובר 2019


שחור וכחול

שוטרת טירונית בניו אורלינס בשם אלישיה ווסט (נעמי האריס) לוכדת מבלי משים את מותה של סוחר סמים צעיר במצלמת גופה. לאחר שהבינה שהרצח בוצע על ידי שוטרים מושחתים, היא משתפת פעולה עם האדם היחיד מהקהילה שמוכן לעזור לה. כעת, היא מוצאת את עצמה במנוסה הן מהפושעים הנקמניים והן מחוקרי החוק שרוצים נואשות להשמיד את הצילומים המפלילים. מכיל גם את טייריס גיבסון, פרנק גרילו ומייק קולטר.

תאריך יציאה בשחור וכחול: 25 באוקטובר 2019

בעיטת ויילס נגד אירלנד

הגבר השחור האחרון בסן פרנסיסקו

בסרט הזה שזכה לשבחי הביקורת, ג'ימי (ג'ימי נכשל) וחברו הטוב מונט (ג'ונתן מאג'ורס) מנסים להשיב את הבית שבנה סבו של ג'ימי, ומשגרים אותם באודיסיאה נוקבת המחברת אותם לעברם, אפילו כשהיא בודקת את חברות ותחושת שייכות במקום שהם קוראים לו הביתה. מככב גם דני גלובר.


תאריך השחרור של האיש השחור האחרון בסן פרנסיסקו: 25 באוקטובר 2019

בחסדי האל

בדרמה הקשה הזו של פרנסואה אוזון, אלכסנדר (מלוויל פאווד) חי עם אשתו וילדיו בליון. יום אחד הוא מגלה במקרה שהכומר שהתעלל בו כשהיה סקאוטר עדיין עובד עם צעירים וזיכרונות ארוכים מודחקים מתעוררים.


תאריך השחרור של חסד האל: 25 באוקטובר 2019

משפחת אדמס

בהרפתקה מונפשת זו חייהם של משפחת אדמס מתחילים להיפתר כשהם עוברים לניו ג'רזי ומתמודדים מול המאה ה -21 ועם מארח הטלוויזיה החמדני, היהיר והערמומי שלה, מרגו נידלר (אליסון ג'אני) תוך שהם מתכוננים גם למשפחתם המורחבת. להגיע לחגיגה גדולה. בהשתתפות קולותיהם של אוסקר אייזק, שרליז ת'רון, קלואי גרייס מורץ, פין וולפהארד, ניק קרול, סנופ דוג ובט מידלר.

תאריך השחרור של משפחת אדמס: 25 באוקטובר 2019

דוקטור שינה

(תמונה: אולפני האחים וורנר)

בהתבסס על סרט ההמשך של The Shining מאת סטיבן קינג, דן טורנס (יואן מקגרגור) נאבק באלכוהוליזם ונשאר טראומה מהאירועים המרושעים שהתרחשו במלון Overlook כשהיה ילד. תקוותו לקיום שליו מתנפצת עד מהרה כשהוא פוגש את אברה (העולה החדשה קייליג קורן), נער שחולק את מתנת ה'ברק 'החוץ -חושית שלו. יחד הם יוצרים ברית בלתי סבירה להילחם בשושנת הכובע (רבקה פרגוסון) ובקשר האמיתי, כת שחבריה מנסים להאכיל את הברק של חפים מפשע כדי להפוך לאלמותיים.


תאריך שחרור רופא שינה: 31 באוקטובר 2019

מצטערים שפספסנו אותך

(תמונה: ENTERTAINMENT ONE)

ההמשך ל- I, Daniel Blake מאת הבמאי קן לואץ 'מבוסס סביב נושא החוזים של אפס שעות המשפיעים על העסקת שתי הדמויות הראשיות. ריקי (היצ'ן), עובד בניין לשעבר, הוא נהג משלוח המתגורר בניוקאסל-און-טיין, שמקבל שכר טרחה בעבודתו. אשתו, אבי, היא אחות קבלנית ומטפלת בבית. התעסוקה שלו פירושה שהוא מחויב לעבוד במשרד שלו על ידי השכרת טנדר מהמשרד עם יעדי אספקה ​​קפדניים. הוא משכנע את אשתו למכור את מכוניתה, הדרושה לה לצורך עבודתה, כדי שתוכל להרשות לעצמה לשלם עבור הטנדר. החובות של ריקי גדלים בגלל מצבו התעסוקתי, וחולי אשתו סובלים מהזנחה. צפוי להיות הכרחי ביותר לצפייה.


תאריך יציאה מצטערים שהתגעגענו אליך: 31 באוקטובר 2019

אילו סרטים תראו בקולנוע באוקטובר? יידע אותנו בתגובות למטה.

ראה גם: