סרטים חדשים מגיעים לקולנוע סקיי ולטלוויזיה NOW בנובמבר 2019

קפטן מארוול

ההורוסקופ שלך למחר

כאשר ליל כל הקדושים בא והולך, הגיע הזמן לצפות לחודש הלפני אחרון בשנה.



נובמבר 2019 צפויה להיות שנה טובה למנויי סינמה סקיי וטלוויזיה NOW כיוון ששורה חדשה של כותרות תצא לאור לשירותן.



אחת התוספות הגדולות ביותר תהיה הגעתו של קפטן מארוול להיט מיליארדי הדולרים לסטרימרים, שם אוהדי מארוול יכולים לראות את זוכת האוסקר ברי לארסון לוקחת על עצמה את תפקיד הגיבורה הקוסמית.



בנוסף, מעריצי דיסני יכולים לראות את טים ​​ברטון עושה את ההופעה החיה שלו על הסרט הקלאסי דמבו - עם קצת עזרה מחבבי קולין פארל ודני דוויטו.

איזה חודש יהיה!

הנה מה שמגיע לקולנוע סקיי ולטלוויזיה NOW בנובמבר 2019.



סרטים חדשים מגיעים לקולנוע סקיי ולטלוויזיה NOW בנובמבר 2019

אנה והאפוקליפסה - 1 בנובמבר

הסטודנטית הסקוטית, אנה, וחבורת החברים שלה, חייבים להילחם נגד האפוקליפסה של הזומבים כשהיא תוקף את עיר הולדתם ליטל הייבן. במחזמר זומבי-קומדיה זומבי זה כוכבות אלה האנט ופול קיי.

מפצח האגוזים וארבעת התחומים - 8 בנובמבר

מפצח האגוזים וארבעת התחומים

מפצח האגוזים וארבעת התחומים (תמונה: דיסני)



בסיפור האגדות הקלאסי הזה עם מהפך של דיסני, מככבת מקנזי פוי כגיבורה הצעירה קלרה, שחייבת למצוא מפתח לקופסה הנעולה ובצורת הביצה המסתורית שאמה המנוחה עזבה אותה. כשהיא נסחפת לעולם פנטסטי ומוזר, היא פוגשת את האם ג'ינג'ר המגעילה, בגילומה של דאם הלן מירן, המוכיחה סכנה גדולה לארץ החדשה שאליה נכנסה קלרה.

מיס באלה - 9 בנובמבר

השחקנית סטפני זיגמן

השחקנית סטפני זיגמן מוצגת בסצנה מתוך הסרט 'מיס באלה & apos; בתמונת פרסום זו שפורסמה לסוכנות הידיעות רויטרס, 20 בינואר 2012. בסיפור שנקרע מהכותרות, הסרט החדש 'מיס באלה', שנפתח במהדורה מוגבלת בארה'ב ביום שישי, מספר את סיפורו המחריד של מקסיקני בעיר קטנה. היופי בשם לורה שבלי משים מסתבך עם אדון סמים אלים (תמונה: REUTERS)

גלוריה (ג'ינה רודריגז) היא מתמודדת תחרות יופי מקסיקנית המתקשרת למשטרה כאשר חברתה נחטפת ממועדון לילה בירי ציבורי אימתני. לאחר שנמסרה לאותם בריוני קרטל שעמדו מאחורי הפיגוע, גלוריה נאלצת לתמרן ולתכנן את דרכה לביטחון במותחן הפעולה הנפיץ הזה.

מפלצות קטנות - 15 בנובמבר

קומדיית הזומבים האוסטרית הקלילה הזו רואה מוסיקאי דל מזלו מצטרף לטיול הלימודים של אחיינו כדי לסייע לו לפתות את המורה האופטימית והמוכשרת (לופיטה ניונג). עם זאת, ניסוי ממשלתי רואה עד מהרה את הטיול נקטע כתוצאה מהתפרצות זומבים.

קפטן מארוול - 22 בנובמבר

קפטן מארוול (תמונה: אולפני מארוול)

לוחם קרי (Verse Brie Larson) הוא אחד הלוחמים הטובים ביותר של גזע החייזרים. עם זאת, כאשר היא מגיעה לכדור הארץ בשנות התשעים, ורס מגלה במהרה שעברה אינו מה שחשבה ואולי ניק פיורי הצעיר (סמואל ל. ג'קסון) יכול לעזור לה למצוא את התשובות שהיא מחפשת. מככבים גם ג'וד לאו, אנט בנינג ובן מנדלסון.

דמבו - 29 בנובמבר

(תמונה: © 2019 Disney Enterprises, Inc. כל הזכויות שמורות ..)

בדימיון הלייב אקשן האחרון של קלאסיקה של דיסני, הבמאי טים ברטון מביא לחיים את סיפורו של הפיל הצעיר המעופף בעזרת כוכבים כמו קולין פארל, מייקל קיטון, אווה גרין ודני דוויטו.

אוספים חדשים

חַג הַמוֹלָד

(תמונה: הרשות הפלסטינית)

עיקרי הדברים: The Grinch, Die Hard, Arthur Christmas, It's a Life Wonderful, The Muppet Christmas Carol, The Polar Express, מקומות מסחר, ללא שינה בסיאטל

סרטים של חמישה כוכבים

האביר האפל (תמונה: האחים וורנר)

עיקרי הדברים: הלך עם הרוח, לסתות, בוגר, ורטיגו, גאולת Shawshank, תפוז שעון, האביר האפל, זולו, פורסט גאמפ

אילו סרטים תראו בנובמבר הקרוב? יידע אותנו בתגובות למטה.

ראה גם: