אנתוני ג'ושוע נגד אולכסנדר אוסיק 2: תאריך קרב, שעת התחלה בבריטניה וכרטיס אנדר

אִגרוּף

ההורוסקופ שלך למחר

אנתוני ג'ושוע ינסה לזכות בחזרה בשלושת תארי העולם במשקל כבד שלו בפעם השנייה כאשר ייקח את אולכסנדר אוסיק במשחק הגומלין המיוחל בקיץ הקרוב.



ג'ושוע סומן באופן מקיף על ידי אוסיק בלונדון בספטמבר האחרון, כשהפסיד את התארים שלו בפעם השנייה בשלושה קרבות. המשא ומתן על משחק חוזר נמשך חודשים ארוכים, כאשר אוסיק בחר להישאר בפנים אוקראינה לנקוט נשק נגד הפלישה הרוסית.



אבל התנאים סוכמו לבסוף כאשר ג'ושוע מתכנן את נקמתו בערב הסעודית, חמוש בצוות אימון חדש בראשותו של המאמן הנודע רוברט גרסיה. אוסיק, בינתיים, יהיה בטוח לחזור על הופעתו כמעט 12 חודשים לאחר מכן עם הגזר הפוטנציאלי של התנגשות בלתי מעורערת עם טייסון פיורי בעתיד.



הנה כל מה שאתה צריך לדעת על הגומלין...

מתי אנתוני ג'ושוע נגד אולכסנדר אוסיק 2?

העימות השני של אנתוני ג'ושוע עם אולכסנדר אוסיק יתקיים ב-20 באוגוסט. מספר תאריכים נכתבו בעיפרון גם ליוני וגם ליולי לפני שההודעה הוכרזה לבסוף.

מספר מקומות נבחרו למשחק הגומלין במשקל כבד, אך הקרב יתקיים בג'דה, ערב הסעודית. חזרה לבריטניה הוכרזה לאחר שהקרב המקורי פעל היטב באצטדיון טוטנהאם הוטספר, אבל המזרח התיכון הציע עד 100 מיליון דולר כדי להביא את הקרב למדבר.



זה יהיה הקרב השני של ג'ושוע בטריטוריה לאחר שהצליח לנקום את התבוסה מול אנדי רואיז ב-2019, במקום חדש שנבנה. בהזדמנות זו, הקרב אמור להתקיים בסופר כיפת ג'דה שקיבולת 40,000 איש.

מי לדעתכם ינצח - אולכסנדר אוסיק או אנתוני ג'ושוע? ספר לנו ב מדור הערות לְהַלָן



צעיר מארק אי סמית

באיזו שעה יתחיל ג'ושוע נגד אוסיק בבריטניה?

טיולי הטבעת של האירוע המרכזיים צפויים להיות בסביבות השעה 21:00 בבריטניה, כאשר ה-undercard מתחיל בסביבות השעה 16:00. המשמעות היא שהאירוע המרכזי יתחיל בחצות בערב הסעודית, אבל שעת ההתחלה נקבעה כדי לאפשר כיסוי מקסימלי במדינת הולדתו של ג'ושוע.

אם אתה מכוון מאמריקה, הקרב צפוי להתחיל בשעה 16:00 בחוף המזרחי ובשעה 13:00 במערב.

איך לצפות בטלוויזיה ובסטרימינג בשידור חי

העימות הקודם של ג'ושוע עם Usyk היה זמין ב-Sky Sports Box Office במחיר של 24.95 פאונד בבריטניה. בהזדמנות זו, אותו שדרן זכה במלחמת הצעות עזה על הגומלין לאחר שהתמודד מול שירות הסטרימינג DAZN.

Sky Sports גם העלתה את המחיר בניסיון לכסות את העלויות שלהם והאוהדים יצטרכו להוציא 26.95 פאונד עבור הזכות לצפות בג'ושוע ואוסיק בפעולה. האירוע יתחיל בשעה 18:00 ב-Sky Sports Box Office (ערוץ סקיי 491) וב-Sky Sports Box Office HD (ערוץ סקיי 492).

ניתן להזרים את הקרבות במכשיר הנייד, הנייד או המחשב אך הלקוחות עדיין יצטרכו לשלם עבור השידור. DAZN אכן זכתה בזכויות להזרים את הקרב במקומות אחרים בעולם, כולל באמריקה.

Usyk v Joshua 2 undercard

פיליפ הרגוביץ' נגד ז'ילי ג'אנג

כוכב המשקל הכבד הקרואטי הנמנע פיליפ הרגוביץ' פוגש את ז'ילי ג'אנג הבלתי מנוצח של סין במחסל אחרון לתואר העולם במשקל כבד של IBF. היריבות היו אמורות במקור להתנגש על הקלף האחורי של קאנלו אלוורז נגד דמיטרי ביבול במאי, אבל כעת יתמודדו בים האדום.

קאלום סמית' נגד מתיו בודרליק

משמעות המספר 808

קאלום סמית' של ליברפול חוזר לזירת הרגע הכי טוב שלו בו עצר את יריבו הבריטי ג'ורג' גרובס בשבעה סיבובים באצטדיון קינג עבדאללה ספורט סיטי ארנה בספטמבר 2018 כדי להיות מוכתר אלוף העולם במשקל סופר בינוני של WBA ולזוכה של World Boxing Super Series גביע מוחמד עלי.

כעת, בקמפיין במשקל קל-כבד, שם הוא מדורג כמתמודד מספר 1 עם ה-WBC, 'מונדו' יפגוש את אלופת אירופה המכהנת של צרפת והמתמודדת המדורגת מספר 2 של WBC 175lbs Mathieu Bauderlique בדירוג אחרון לתואר העולמי המוחזק כעת על ידי ארטור בטרבייב.

רמלה עלי מול קריסטל גרסיה נובה

באדו ג'ק נגד ריצ'רד ריברה

אנדרו טאביטי נגד טיירון ספונג

דניאל לפין נגד יוזף יורקו

זיאד אלמאיוף נגד חוסה אלאטורה

קְטָטָה

אוסיק 2/5

יהושע 15/8

הגרלה 16/1

פינת ציטוטים

אולכסנדר אוסיק: אני עובד קשה במחנה האימונים שלי כדי להיות בכושר הכי טוב שאפשר לקראת הגומלין. בעזרת ה' אתגבר על האתגרים הגדולים ביותר כדי לגרום לזה לקרות. אני רוצה שהקהל יתרגש מהקרב, אני רוצה שיזכרו אותו לכל החיים'.

פריטי פאטל אלכס סוייר

אנתוני ג'ושוע : '20 באוגוסט אמור להיות ערב לא ייאמן של אגרוף ברמת אליפות. לכל חובב ספורט אסור לפספס את זה, יש בו את כל המרכיבים להיכנס להיסטוריה של האגרוף. מקומית אני יודע שהאגרוף גדל בצורה מאסיבית וזה היה נהדר לראות אלפי אנשים מגיעים לריאד ל'התנגשות על הדיונות'. אני מקווה לראות עוד יותר בג'דה בעוד כמה שבועות'.

ראה גם: