'OK Google': התכונות הטובות ביותר של Google Assistant שכנראה לא ידעת עליהן

גוגל

ההורוסקופ שלך למחר

גוגל

סיפור הרקע של גוגל לגבי העוזר שלה הוא ספציפי באופן מוזר(תמונה: גוגל)



Google Assistant הוא העוזר הדיגיטלי המובנה בכל טלפון אנדרואיד ורמקול חכם של Google Home, אבל עד כמה אתה באמת יודע את זה?



האם ידעת, למשל, שאתה יכול לבקש ממנו לזכור פרטים קלים לשכוח כגון סיסמת ה- Wi-Fi שלך, או לשלוח טקסט לחבר עבורך או אפילו לצלם סלפי?



מרווין ורושל הומס

רוב הסיכויים, שגם אם אתה משתמש ב- Google Assistant, כנראה שאתה לא מנצל את זה. להלן כמה טיפים שימושיים שיעזרו לך לצאת לדרך.

פקודות עוזרות שימושיות

  1. התחל את היום שלך נכון עם, היי Google, בוקר טוב, לקבלת סקירה כללית על לוח הזמנים שלך, סיכום מזג האוויר באזור שלך הנוכחי וסקירה כללית של תזכורות.
  2. צריך לדעת את שם השיר? השתמש ב- Ok Google, זהה את השיר הזה כדי לברר את שם השיר והאמן ולשמור את הרשימה באופן כרונולוגי כך שתוכל ליצור רשימת השמעה מאוחר יותר.
  3. מיין את החנות השבועית שלך על ידי בקשת מ- Assistant, Ok Google, הוסף בייקון, ביצים ומיץ תפוזים לרשימת הקניות שלי '
  4. צריך לתפוס את הרגע? 'אוקיי גוגל, צלם סלפי' יפתח את אפליקציית המצלמה ותתחיל ספירה לאחור של 3 שניות מבלי שתצטרך ללחוץ על כפתור
  5. תן לעוזר למיין את כל המרות היחידה והמטבע שלך - ליטר לליטר, קילוגרמים לדולרים ומטר לרגל - מבלי לפגוע במוח שלך
    אנו בודקים את חוש ההומור החדש של Google Assistant

    אנו בודקים את חוש ההומור החדש של Google Assistant

  6. שלח טקסט מבלי להרים אצבע על ידי אמור 'טקסט' של Google Assistant ואחריו שם איש הקשר שלך. כתיב את ההודעה שלך וסיים עם 'שלח אותה'.
  7. Google Assistant יכול לעזור לך לזכור עובדות אקראיות כגון 'זכור שסיסמת ה- WiFi היא B6524 או' זכור שעזבתי את המכונית בחניון B
  8. כאשר אינך מציב את הטלפון שלך, שאל כל מכשיר אחר התומך ב- Assistant שבו החשבון שלך מחובר 'מצא את הטלפון שלי'. הטלפון שלך יצלצל חזק, לא משנה היכן הוא יהיה.
  9. שאל 'איפה אני?' למפה של המיקום המדויק שלך
  10. הימנע מפקקי תנועה על ידי שאל את Assistant איך התנועה בדרך לעבודה או כמה זמן ייקח להגיע לכל שם עסק או כתובת ספציפיים.
  11. התעדכנו במה שקורה ביום על ידי בקשת מסייעת 'להקשיב לחדשות'. תוכל להגדיר בדיוק אילו סוגי חדשות ואילו מקורות נכללים על ידי הקשה על סמל הפרופיל בפינה השמאלית התחתונה של אפליקציית הבית ובחר 'הגדרות' ואחריו 'שירותים' ו'חדשות '.

דף הבית של Google מופעל על ידי העוזר של החברה



שימושים מהנים של עוזר

Google Assistant במפות Google

ה- Assistant יכול לעזור לך לנווט במפות Google עבור Android ו- iOS. בעזרת קולך בלבד תוכל לשתף את מועד ההגעה שלך עם חברים ובני משפחה, להשיב להודעות טקסט, להשמיע מוזיקה ופודקאסטים, לחפש מקומות לאורך המסלול שלך או להוסיף תחנה חדשה.



גמר ליגת האלופות Pitch Invader

העוזר שלך יכול לנקד אוטומטית את ההודעה שלך כך שלא תצטרך (בטלפונים של Android ו- iOS) לקרוא שוב ולענות על כל הודעות ההודעות שלך (Android בלבד). האסיסטנט עובד גם עם שירותי ההודעות המועדפים עליך מהספקים הבאים: SMS, WhatsApp, Messenger, Hangouts ועוד, כך שלעולם לא תצטרך לדאוג לדפדוף באפליקציות שונות (אנדרואיד בלבד).

וכאשר אתה נוהג, ה- Assistant מחשב אוטומטית את זמן ההגעה שלך ממפות Google אם אתה רוצה לשלוח את זמן ההגעה שלך לחברים (אנדרואיד בלבד). תגיד היי גוגל, קח אותי הביתה כדי לפתוח את מפות Google ולהתחיל את המסע שלך.

סדרת Google Home Mini (תמונה: גוגל)

עזרה מהירה יותר עם העוזר במסך הנעילה

לאחר ההצטרפות באמצעות ההגדרות שלך, ה- Assistant יכול להגיב לך גם כאשר טלפון ה- Android שלך נעול. כך שתוכל לבקש מ- Google Assistant שלך להציג מסעדות בקרבת מקום, להגדיר ולבטל אזעקות, לתזמן תזכורות וטיימרים מבלי לפתוח את הטלפון שלך. תוכל גם להירשם כדי לראות תשובות לשאילתות אישיות, כלומר עדכוני תנועה לעבודה, עדכוני יומן ועוד.

תן ל- Google Assistant להיות המתורגמן שלך

דיבור בשפה אחרת כבר לא צריך להיות מחסום לנהל שיחה טובה. עם מצב מתורגמן במכשירי Google Home ותצוגות חכמות, תוכל לבקש מה- Google Assistant לעזור לך לנהל שיחה בעשרות שפות. רק תגיד היי גוגל, תהיה המתורגמן הצרפתי שלי כדי להתחיל במצב מתורגמן ולקבל דיבור בזמן אמת ו (בתצוגות חכמות) כתוב תרגום שיסייע לשיחה. אנו רואים את הטכנולוגיה הזו מתרחבת למקומות נוספים, כמו למשל לעזור לך לבצע צ'ק -אין במלון זר או לעזור לך להבין את לוח הזמנים של האוטובוסים כשאתה נוסע לחו'ל או שאתה לא מדבר טוב בשפה המקומית.

משמעות רוחנית של מספר 88

ראה גם: