אורלה קילי משיקה טווח קמפינג חדש ויפהפה בשיתוף עם הלפורדס - וזה אידיאלי לפסטיבלים

הלפורדס

ההורוסקופ שלך למחר

המחירים מתחילים ב -6 ליש'ט בלבד(תמונה: הלפורדס)



בין אם אתה רוצה אוהל יפה אתה יכול בקלות להתחקות אחר מגרש פסטיבלים עמוס או עיצוב מפתיע להפגנות לסוף שבוע של נדידה שתשוחח את כל הקמפינג, הלפורדס פרסמה זה עתה את טווח הקמפינג המסוגנן ביותר.



ה קולקציה חדשה לגמרי של המעצבת אורלה קילי כולל אוהלים, שקי שינה, כסאות קמפינג, ערכות פיקניק ואפילו אופניים, כולם מעוטרים בהדפסים יפים של שנות השישים.



זה זמין ל קנה עכשיו את שניהם באינטרנט ובחנות והמחירים מתחילים ב -6 פאונד - אבל אולי כדאי למהר, כיוון שגרסת השנה שעברה אזלה מהר.

מי אמר שגזיבו לא יכול להיות זוהר?

תשכח להסתפק בפסים ירוקים ולבנים ... אם אתה רוצה לערוך מסיבת קיץ אך אינך רוצה להתאכזב ממזג האוויר הבריטי הבלתי צפוי, הרים זאת ביתן בסגנון שיק עלוב תמורת 75 פאונד.



כיסאות קמפינג קשה לייפות - אבל אורלה קיילי עשתה את זה

בין אם אתה רוצה עוד מקומות ישיבה לברביקיו הקיץ שלך או כיסא אטרקטיבי לחופשות שלך, נראה שאורלה קיילי עשתה את הבלתי אפשרי, ועיצבה כסאות קמפינג שנראה למעשה מסוגנן, תמורת 25 ליש'ט כל אחד.



בנוסף להיותנו 10/10 במחלקת המראה, כולנו יודעים שזה מה שבפנים נחשב. אוהל שני אנשים מושלם לתמונה זו (100 ליש'ט) המגרשים תוך 15 דקות בלבד והוא נועד לעמוד בגשם כבד. אם אתה משתמש בו לפסטיבל, הגג הקטן מעל הדלת הוא אידיאלי ללבוש את הגופיות שלך כשהוא עדיין יבש.

פריטים יומיומיים התמלאו בהדפסים הכיפיים המפורסמים של Kiely

אם אתה מחפש אביזרים, זה שק שינה צבעוני (20 פאונד) ו בקבוק מים לשימוש חוזר של ביצת ברווז (£ 8) כולל הדפס רטרו מפורסם של Kiely ומגביר כל הרפתקה בחיק הטבע.

פנקו את עצמכם בסט פיקניק יפה

לפיקניק האידילי שתמיד דמיינת, קילי יצרה שטיח פיקניק משפחתי מתקפל עם גיבוי עמיד למים (15 פאונד), וא תיק מגניב תואם (15 פאונד).

הלפורדס & apos; אוסף 32 חלקים כולל גם שלושה אופניים מהשורה הראשונה. זֶה אופנוע תכלת ברווז בסגנון הולנדי יחזיר לך 399 ליש'ט עצומים, אבל בהחלט מדהים.

היו קנאה בכל העיר שלך עם מחזור חדיש זה

אופני וינטאג 'תמיד היו איקוניים, אבל אם אינך יכול להצדיק אופניים חדשים לגמרי, למה שלא תייפה את הנוכחי שלך במקום זאת עם האביזרים הקיציים האלה.

אביזר את האופניים שלך עם החלקים העליזים האלה

החלקים הזולים ביותר ממגוון הזיתים והתפוזים הייחודיים של אורלה כוללים פעמון אופניים בעלות של 6 ליש'ט ו בקבוק מים ב -8 ליש'ט , ששניהם זמינים במגוון דפוסי הצהרות שונים. אביזרי רטרו אחרים לאופניים כוללים א קסדה מעוצבת (£ 35) כדי לעזור לך לנסוע בבטחה בסטייל.

קרא עוד

חופשות קמפינג וחופשה
חופשות הליכה נסיעות יורוקמפ 10 פארקי הנופש המובילים בבריטניה 10 אתרי קמפינג אירופיים עם הערך הטוב ביותר

קילי מצטטת את הטבע ואת החיק הטבע כהשראה מאחורי ההדפסים המפורסמים שלה, מה שהופך אותם למושלמים עבור הלפורדס & apos; הקולקציה האחרונה.

אתה יכול לקנות את Orla Kiely's טווח קמפינג מלא בהלפורדס & apos; האתר כאן או לראות הכל בה אוסף אופני הלפורדס כאן.

ראה גם: