Stardew Valley למחשב הוא מחווה חזקה לעידן ה-16 סיביות של המשחקים

טֶכנוֹלוֹגִיָה

ההורוסקופ שלך למחר

מה אם הקציר מון הראשון, סימולטור החקלאות הקלאסי 16 סיביות, היה מיוצר בפוסט- מיינקראפט , הודעה- Bioware גיל שבו ההתאמה האישית והדמויות היו חשובות כמו משחק ממכר?



סביר להניח שבסופו של דבר תגיע למשהו שלא דומה ל-Stardew Valley, להיט האינדי הסוס האפל שיש לו יותר במשותף עם קובץ מדינה מאשר תחושת שליחות .



PC בלעדי לעת עתה לפחות, Stardew Valley מציב אותך אחראי על חווה, במבט מלמעלה למטה עם אסתטיקה של 16 סיביות שנקרעה היישר מהסופר נינטנדו.



צילום מסך של משחק Stardew Valley

Stardew Valley מתעלת גרפיקה של עידן SNES

בתחילה, זה מרגיש כמעט כמו קרע ישר של ירח הקציר.

אתה תכין חלקת אדמה, תשתול כמה יבולים, תטפח אותם לאורך זמן, תקצור אותם, תמכור אותם, ואז תשתמש בהכנסות לקניית יבולים איכותיים וכלים טובים יותר.



קרא עוד:

כל הפעולות נשלטות על ידי רמות האנרגיה שלך (מה שיעלה כמו משחק תפקידים ככל שהמשחק מתקדם), כלומר תצטרך לתעדף משימות. כן, זו אותה הנחת יסוד כמו Harvest Moon.



וכן, כשתצאו לעיר, תפגשו תושבים, ממש כמו ב-Harvest Moon, ובדומה תנסו את כוחכם לחזר אחר כמה מהם.

קרא עוד:

אבל המקום שבו Stardew Valley בא לידי ביטוי הוא הדרך שבה הדמויות האלה חושפות את עצמן לאט - בצעו עבורן משימה או חיפוש והן יספרו לכם קצת יותר על עצמן, לפני שהעיר הסטריאוטיפית הגותית או הג'וק בסופו של דבר יפוצצו אתכם. עוֹמֶק.

לדמויות שאינן שחקניות יש לוחות זמנים משלהן (לא רק יומיומיים, אלא עונתיים, לא פחות), לעולם לא תרצה לעשות משהו, בעוד שמערכת היצירה החזקה (המנועפת על ידי הרפתקאות של לחימה במפלצות, איסוף משאבים מוקשים) מזכיר את המגה-להיט התת-קרקעי הגוש של מוג'אנג.

איאן הינדל נשוי לדיאן אוקסברי

אה, והכל נעשה על ידי מפתח בודד בודד. תרימי כוס מפנקת בשביל האיש הזה.

Stardew Valley יצא עכשיו.

פּלַטפוֹרמָה: מחשב דרך Steam

מחיר: 10.99 פאונד

ביקורות משחקים אחרונות
ספירת נתונים ='3' data-numberedהנקראים ביותר
אל תחמיצו

ראה גם: