שחרור Pokemon Sun ו-Pokemon Moon: משחק הווידאו של נינטנדו מקבל השקה בחצות ב-312 חנויות GAME ברחבי בריטניה

טֶכנוֹלוֹגִיָה

ההורוסקופ שלך למחר

פוקימון סאן ו פוקימון ירח , משחקי הווידאו החדשים שפותחו על ידי Game Freak ופורסם על ידי נינטנדו עבור קונסולת כף היד 3DS שלה, הושקו סוף סוף בבריטניה.



סוזן בויל גרי בויל

זהו הפרק השביעי של סדרת משחקי הווידאו, שהושקה לראשונה ב-Game Boy עם פוקימון אדום ו פוקימון ירוק בשנת 1996. מאז זה הפך לאחד מהזכיונות המצליחים ביותר של נינטנדו.



מאז היו הרבה הייפ לגבי המשחקים החדשים הוכרז לראשונה בפברואר - ניזון בין השאר מההצלחה האדירה של משחק הסמארטפון של Niantic, פוקימון גו .



פוקימון שמש וירח

פוקימון סאן ו פוקימון ירח שואפים לספק את חווית מאמן הפוקימונים 'שמן מלא', המאפשרת לשחקנים להילחם, ללכוד, לאסוף, לסחור ולאמן את כמה מאות הפוקימונים בטבע.

המשחקים מתרחשים באזור אלולה, המרכז סביב ארבעה איים טרופיים ואי מלאכותי אחד. פוקימונים רבים שמעולם לא נראו בעבר מאכלסים את האיים השופעים של אזור אלולה.

הסיפור מתחיל מיד לאחר שהדמות הראשית עוברת לאזור אלולה. לאחר הבחירה לשחק כגיבור או גיבורה, השחקנים יכולים להתאים אישית את השם והמראה של הדמות שלהם.



פוקימון שמש וירח

ברגע שהם הגיעו וההרפתקאות שלהם מתחילות להתפתח, והם פוגשים אנשים מרתקים רבים כשהם מטיילים באזור.

מייקל האצ'נס פאולה ייטס

'בין אם אתה שחקן פוקי חדש, מאמן ותיק שמעוניין לתפוס את כולם שוב או שחקן מיושן שנקלע לתחייה השנה, לפוקימון סאן וירח יש משהו לכל שחקן, צעיר ומבוגרים', אמר מירור מבקר המשחקים קווין לינץ' בשלו סקירה של המשחק .



לציון השקת פוקימון שמש וירח, קמעונאית משחקי הווידאו GAME ערכה אמש אירועים ב-312 חנויות ברחבי הארץ.

אדם טיילר הוא הראשון שמחזיק ב-Pokmon Sun & Moon החדש של נינטנדו, בחנות המשחקים, קמדן, יציאת חצות בלונדון. צילום - אדם הולט

תאריכי סיבוב ההופעות של ליונל ריצ'י 2018 בריטניה

אלפי מאמנים לעתיד השתתפו באירועים, נהנו מבידור לקראת חצות בזמן שהם חיכו לקחת הביתה את המשחקים שלהם.

חנויות וצוות GAME היו מעוטרים בתפאורה בנושא פוקימון עם קרבות תחרותיים, הקרנות סרטים וטורנירים חיים הכוללים קלפי מסחר אמיתיים של פוקימון שמתקיימים בחנות.

״חיכיתי לשחרור של פוקימון סאן ו פוקימון ירח, גרפיקת הרקע של אזור אלולה נראית מהממת', אמר אדם טיילר, בן 32, שהשתתף בהשקת חצות בחנות GAME בקמדן.

אדם טיילר הוא הראשון שמחזיק ב-Pokmon Sun & Moon החדש של נינטנדו, בחנות המשחקים, קמדן, יציאת חצות בלונדון. צילום - אדם הולט

'לא יכולתי להתאפק לקחת הביתה עותק של כל משחק מכיוון שתמיד אספתי את שתי הגרסאות של מהדורות הפוקימונים. מעריצי פוקימון הם קצת משפחה, וכולם עושים מאמץ לצאת בחצות לשחרור חדש.'

טומי רובינסון תאריך שחרור

GAME גם הפעיל שירות משלוחים מיוחד עבור מעריצים צעירים של פוקימון, שלא הצליחו להישאר ערים עד חצות בליל לימודים כדי לאסוף את העותק שלהם של פוקימון סאן או פוקימון מון.

אלו שהזמינו את המשחק מראש מאחת מחמש חנויות GAME ברחבי הארץ, הוכנסו להגרלה על משלוחו לפני בית הספר ביום ההשקה.

המשחקים נמסרו על ידי שליח אופנוע עם אוזניים וזנב של פיקאצ'ו לפני 9 בבוקר הבוקר.

ספירת נתונים ='3' data-numberedהנקראים ביותר
אל תחמיצו

ראה גם: