התמוטטות QuickQuid - כל מה שאתה צריך לדעת מכיוון שמלווה המשכורת עוזב את בריטניה

מרטין לואיס

ההורוסקופ שלך למחר

מלווה המשכורות הגדול ביותר שנותר בבריטניה הוא לסגור, כאשר אלפי תלונות על שיטותיה השנויות במחלוקת עדיין אינן נפתרות.



הבעלים של QuickQuid, Enova שבסיסה בארה'ב, אמר כי הוא יעזוב את השוק בבריטניה 'בגלל אי ​​וודאות רגולטורית'.



זה קורה כאשר היועמ'ש הפיננסי מזהיר שיותר מ -3,000 תלונות על טקטיקות המכירה הלא נכונות שלה עדיין אינן נפתרות - בעיקר בהובלת לקוחות שטוענים שקיבלו הלוואות שלא יכלו להרשות לעצמם להחזיר.



QuickQuid היא החברה האחרונה שמציעה הלוואות לטווח קצר, בריבית גבוהה, לסגירה לאחר החמרת התקנות.

תסמיני קוביד השכיחים ביותר

Enova, הבעלים שלה בארה'ב, אמרה ביום חמישי בלילה כי היא עוזבת את המדינה לאחר שלא הצליחה להגיע להסכם עם נציב תלונות הציבור של בריטניה בנוגע להתמודדות עם שלל תלונות של לקוחות QuickQuid.

מלווי המשכורת הולכים ונעלמים בשנים האחרונות לאחר התמודדות בתעשייה עם הורדת הריבית (תמונה: Getty / PA)



קרא עוד

סיפורי כסף מובילים
מוריסון המוכרים ביצי פסחא תמורת 25 שקל אישור יום התשלום בהרשאה KFC פותחת מחדש 100 חנויות למסירה הסבר על זכויות משלוח סופרמרקט

Enova עבדה במשך חודשים כדי להגיע להסכם עם הרשויות לאחר שלקוחות הגישו יותר מ -3,000 תלונות על החברה בששת החודשים הראשונים של השנה.



אולם השיחות הללו קרסו כעת.

'עבדנו עם הרגולטור שלנו בבריטניה כדי להסכים על פתרון בר קיימא לתלונות המוגזמות ליועמ'ש הפיננסי בבריטניה, שיאפשר לנו להמשיך לספק גישה לאשראי לבריטים חרוצים', אמר המנכ'ל דיוויד פישר, כפי שהודיע ​​כי החברה תפרוש מבריטניה ברבעון זה.

היא תדרוש חיוב חד פעמי לאחר מס של כ -58 מיליון ליש'ט, הכוללת חיוב במזומן של 33 מיליון ליש'ט לתמיכה בסיום הלוואותיה בבריטניה.

'חשוב להבין שתעשיית הלוואות המשכורת נבנתה על גב השיווק, לא צריך' (תמונה: ITV)

מרטין לואיס, מייסד MoneySavingExpert.com, אמר: 'כמו מותה של וונגה, אם QuickQuid אכן יעבור, בטווח הארוך, זה לא יהווה סיבה לדמעות. בדרך כלל כאשר חברות מתפרקות, הפחד הוא ירידה בתחרות. לא כאן. הלוואות אלה היו מיותרות, לא רצויות, לא מועילות, הרסניות וממכרות.

ג'וני ווהן מייקל ווהן

'חשוב להבין שתעשיית הלוואות המשכורת נבנתה על גב השיווק, לא צריך. הם מכרו לאנשים את הרעיון של צורך ליצור ביקוש, ואז דחפו את המוצרים שלהם. חובות אלה עבור רוב המכריע של הלקוחות היו יקרים להפליא ולא מועילים.

הבעיה היחידה עם פטירת QuickQuid היא הפוטנציאל שחברת האם הגדולה הזו מתנערת מחובתה לשלם את הפיצויים לאנשים שחייהם נעשו אומללים. אני מקווה שזה לא יקרה, אני חושד שזה יקרה. המוסר מעולם לא היה בראש מעייניהם של החברות הללו '.

יש לי הלוואה ב- QuickQuid - מה זה אומר?

הלוואות יום המשכורת

לקוחות מוזהרים שעליהם להמשיך את ההחזרים למרות אי הוודאות סביב עתידה של חברת הלוואות המשכורות. (תמונה: Getty)

'לקוחות רבים של QuickQuid ירגישו לא בטוחים מה זה אומר עבורם. למרות שאתה עשוי להתפתות לעצור את ההחזרים שלך, חשוב לשמור על לוח הזמנים הקבוע שלך, כי אם התקשרת בהסכם הלוואה עליך למלא אותו ', אמרה קרוליין סיארקיביץ ', מנכ'לית שירות הכספים והפנסיה.

'אם תחמיץ החזרים כלשהם, אתה עלול להיפגע מעמלות וחיובים נוספים, וזה עלול לפגוע בדירוג האשראי שלך, מה שעלול להשפיע על הגישה העתידית שלך לאשראי, הלוואות, משכנתא ואפילו חשבון הטלפון שלך.

לינדה האריסון אדפיטן

ל -11 וחצי מיליון מבוגרים יש פחות מ -100 ליש'ט בחיסכון והשקעות, כך שהרבה אנשים מתמודדים עם בעיות תזרים מזומנים שיכולות לגרום לאשראי מהיר, לטווח קצר, להרגיש כאפשרות היחידה. אם אתה יודע שאתה צריך סכום כסף ספציפי לזמן קצר, אולי יש שם אלטרנטיבות משתלמות יותר ולכן כדאי להסתובב לפני שאתה לווה.

אתר שירות ייעוץ הכסף כולל להנחות על חלופות להלוואות משכורת. תוכל גם לפנות לקו הסיוע החינמי שלה במס '0800 138 7777.

האם נכשלתי בהלוואה של QuickQuid?

הנה איך להסלים את זה (תמונה: Getty)

'הזנחת זכויות הצרכנים של QuickQuid היא מבישה', מסביר אמאן ג'והל, במשרד עורכי דין בנושא צרכנות. עורכי הדין שלך .

'העסק, שטען כי הוא מספק תמיכה כלכלית לטווח קצר, משאיר את מספרם הבלתי נתפס של קורבנות מכיסם בעקבות הודעתו לעזוב את השוק בבריטניה.

'על פי ההערכות, כ -10,000 תלונות של אנשים שנמכרו בכסף יוצאות מן הכלל. בהתבסס על התוצאות האחרונות של שירות היועמ'ש הפיננסי, סביר להניח ש -6,000 מתוכם היו מקבלים את תלונותיהם ויישארו ללא פיצוי עם זכויות הצרכנים שלהם על ידי ספק ההלוואות.

'ההתנערות הבלתי מעורערת של אחריות לא יכולה להישאר ללא עוררין - QuickQuid חייבת לוודא שהתלונות נפתרות ושחזור זכויות הצרכן.

'האמצעים הרגולטוריים שהדירו חברות הלוואות טורפות יצרו סביבה טובה יותר לצרכנים - אך לפני שיוצאת QuickQuid לבריטניה היא חייבת לעשות את מה שצריך'.

אם אתה סבור שמכרת הלוואה לא נכון, התחל בהגשת התלונה בכתב ל- QuickQuid.

אני צוות סלבריטי 2019

אם אינך מרוצה מההחלטה שלה - או אם לא תקבל דבר בשמונה שבועות - תוכל להסלים אותה נציב תלונות הציבור .

לאחר מכן יבדקו השופטים האם החברה עשה כל מה שנדרש לעשות (כלומר באמצעות בדיקות סבירות), בין אם זה פעל בצורה לא הוגנת או בלתי סבירה בדרך כלשהי ו האם הלקוח הפסיד כתוצאה מכישלונותיו (כלומר במקום בו הוא לא הצליח לפעול לטובתך).

ראה גם: