מערכת היחסים של ר קלי ועליה: טיפוח, נישואים בלתי חוקיים ומותה

חדשות ידוענים

ההורוסקופ שלך למחר

ההתנהלות השנויה במחלוקת של ר קלי עם נשים הועמדה באור הזרקורים בסרט התיעודי החדש הארור Surviving R Kelly.



סדרת הדוקו בת שישה חלקים, שהוקרנה לראשונה בערוץ האמריקאי Lifetime השבוע, כוללת ראיונות עם עמיתיו לשעבר של הזמרת בת ה -52, חברות, אשתו לשעבר וקורבנות לכאורה.



בין הנושאים שנחקרו בסרט נכללים מערכות היחסים שלו ונישואיו הבלתי חוקיים עם הזמרת והשחקנית הטראגית עלייה, שנהרגה בתאונת מטוס בשנת 2001.



בפרק הראשון, זמרת הגיבוי לשעבר של קלי, ג'ובאנטה קנינגהם, טוענת שראתה אותו מקיים יחסי מין עם בן חסותו עאליה כשהיתה קטינה.

קנינגהם מתפרקת כשהיא נזכרת: 'יצאנו לדרך עם עליה. באוטובוס תיירים אין באמת הרבה מקומות סגורים. כשאתה עולה לאוטובוס יש דרגשים ולכן לדרגשים האלה יש וילונות קטנים שאתה יכול למשוך בלילה אם אתה לא רוצה שמישהו יראה אותך ישן.

למרות הטענות הרבות נגדו, ר קלי מעולם לא הורשע (תמונה: AFP)



'אז במקרה כולנו שכבנו על הדרגשים והווילונות פתוחים, כולם מתקשרים, צוחקים. כשדלת [החדר] נפתחה באוטובוס. רוברט (קלי) קיים יחסי מין עם עאליה '.

כשנשאלה מה ראתה לכאורה, השיבה קנינגהם: 'דברים שמבוגר לא צריך לעשות עם ילד'.



בתגובה, אמו של עליה, דיאן הוטון, מכחישה את טענותיה של קנינגהאם: 'בעלי ואני היינו תמיד בסיור עם [עאליה] ובראיונות ובכל מקום אליו הלכה לאורך כל הקריירה שלה. מי שתהיה האישה הזו, מעולם לא ראיתי אותה בשום מקום בכדור הארץ, עד עכשיו. '

היכרותה של עאליה עם קלי מתחילה בשנת 1992 לאחר שהציגה בפניו את דודו בארי האנקרסון, שהיה אז המנהל שלו.

כשהיתה רק בת 12 באותה תקופה, עליאייה הייתה נערה צעירה ומוכשרת עם שאיפות להיות זמרת.

קלי זיהתה את כישרונה והם החלו לעבוד יחד על אלבום הבכורה שלה משנת 1994, Age Ain's Nothing But A Number, שהוקלט כשהיה בן 14.

הוא אפילו כינה את Aaliyah המחובק בסינגל שלו בינואר 1992 She's Got That Vibe - בערך בזמן יום הולדתה ה -13 - והצהיר 'Aaliyah חמוד וקטן קיבל את זה (האווירה הזאת)'.

עלייה הייתה רק בת 22 כשנהרגה בתאונת מטוס בשנת 2001 (תמונה: שיא יומי)

לאחר צאת אלבומה במאי 1994 - שנמכר למיליונים - הופיעו עלייה וקלי במשותף בתוכנית BET Video Soul כשהיו בני 15 ו -27 בהתאמה.

למרות שנאמר לו לא לדון ביחסים האישיים שלהם או בגילו של Aaliyah על ידי נציג Jive Records, המנחה לסלי סגר אמרה: 'אוקיי, בוא נבהיר משהו אחר. נראה שכולם חושבים שכולכם חבר או חברה, או בני דודים או חברים. בואו נבהיר את השיא. '

עאליה השיב: 'לא, לא, אנחנו לא קשורים כלל. אנחנו פשוט מאוד קרובים. זה החבר הכי טוב שלי.'

כשסגר שאלה בת כמה עליה, היא ענתה: 'זה סוד'.

זמן קצר לאחר הראיון בווידיאו נשמה, קלי ואלאייה התחתנו לפי דיווחים בחדר מלון באילינוי ב -31 באוגוסט 1994.

תעודת נישואין ממחוז קוק - בהוצאת מגזין Vibe - רשמה את גיל Aaliyah בגיל 18. היא הייתה אז בעצם בת 15.

בתעודה נטען כי החתונה התקיימה בסוויטות שרתון גייטוויי ברוזמונט עם הכומר נתן ג'יי אדמונד.

ב- Surviving R Kelly, מנהל הטיולים לשעבר והעוזר האישי של הזמר ודמטריוס סמית 'אמר כי הוא השתתף בטקס ועזר להם לזייף מסמכים לנישואין.

עאליה הייתה בת 12 כשהוצגה בפני קלי (תמונה: London Features International Ltd)

הוא אמר: 'אני לא גאה בזה (ביום). היו לי זייפנים עבורם. עליה הייתה קטינה. קיבלנו את רישיון הנישואין, היינו במלון במייווד, אילינוי.

״זה היה רק ​​טקס קטן ומהיר, שום דבר לא מפורט. לאלאייה לא הייתה שמלה לבנה, רוברט לא לבש טוקוס, רק לבוש יומיומי. רוברט אמר & apos; I do & apos ;. הוא ואלאייה.

״עליה נראתה מודאגת, מפוחדת. היא הייתה מודאגת ומפוחדת. כל כך רציתי לתפוס את עלייה ולדבר איתה. היא נתנה לי מבט כאילו היא רוצה שאדבר איתה. ידעתי שזה שינה את מהלך הכל״.

סמית 'ממשיך וטען שהוא הבין שמערכת היחסים של קלי עם עלייה הייתה מינית כשהזמרת חששה שהיא בהריון.

'אמר רוברט, & apos; אחי יש לנו את עאליה בצרות. & Apos; רוברט הזכיר לי כי, & אני חושב שהיא בהריון. & Apos;

'זה שבר את לבי ממש כי באמת האמנתי לו כשאמר שהוא לא מתעסק עם עליא ... פעם הוא אמר לי שאני אובדת עצות למילים.'

טענותיו של סמית בנוגע לגיבוי הנישואין אשר אישרו בעבר כי החתונה התקיימה על ידי מנהל העסקים לשעבר של קלי, רוקי ביבן, בשנת 2018, שלושת הסרטים התיעודיים של BBC, R Kelly, סקס, בנות וקלטות.

הזמר קלי קלי איים לתבוע את Lifetime על הסרט התיעודי (תמונה: Getty)

כאשר המארח בן זנד שאל אותו אם יש חתונה, ענה ביבן: 'כן', ואישר שהוא נכח.

דיווחו אז על החתונה, אם כי עליאיי וקלי תמיד הכחישו שהתקיימה.

כאשר נודע להוריה של עאליה, מייקל ודיאן הוטון, על הטקס, הם פגעו בגג והגישו בקשה לביטולו בפברואר 1995.

זמן קצר לאחר ביטול הנישואין, הקשר בין עאליה וקלי הופסק, כשהכוכב הצעיר והמוכשר עזב את ג'ייב רקורדס, שם נשאר כאמן.

במאי 1997 הודתה עלייה במסמכי בית המשפט כי שיקרה לגבי גילה כאשר הגישה בקשה למחוק את כל רישומי הנישואין מכיוון שלא הייתה מבוגרת מבחינה חוקית להתחתן ללא הוריה & apos; הַסכָּמָה. לאחר מכן הסכים שופט לאטום את רישומי הנישואין.

באחד הראיונות המעטים של עלייה שהתייחסו לנישואין, היא אמרה לשיקגו סאן-טיימס בדצמבר 1994: 'אני לא באמת מעיר על זה כי אני יודע שזה לא נכון. כשאנשים שואלים אותי, אני אומר להם, & היי, אל תאמינו לכל הבלגן הזה. אנחנו קרובים ואנשים לקחו את זה לא נכון. & Apos; '

בינתיים, היחצנית של קלי אז, רג'ינה דניאלס, אמרה על הפרידה המקצועית של הזוג בזמנו: 'זה נגמר, אולי אנחנו מעל הראש, אולי זה יותר מדי, אולי אנחנו צריכים ללכת בדרכינו. אני אוהב אותך, תמיד אהיה, מאחל לך את הטוב ביותר, אבל אולי פשוט קפצנו עמוק מדי לתוך הדבר הזה. & Apos; והיא הלכה לדרכו והוא הלך שלו״.

בעקבות תשומת הלב השלילית על נישואיו לאלאייה, קלי התחתן עם הרקדן בן ה -22 אנדראה לי בשנת 1996.

נולדו להם שלושה ילדים יחד, לפני שהתפצלו בשנת 2006 לאחר שלי הגישה צו הרחקה נגד הכוכב, בטענה שתקף אותה, לטענתה היא חוזרת על דוקטור Lifetime.

בינתיים, קלי המשיכה לשמור על נישואיו לאאליה מעולם לא קרתה, וסיפרה בראיון ל- GQ לשנת 2016: 'בגלל פטירתו של עליה, כפי שאמרתי תמיד, מתוך כבוד לאמה שחולה ולאביה ; עבר, לעולם לא אנהל את השיחה [הנישואין] עם אף אחד. מתוך כבוד לאליה, ואמה ואביה שביקשו ממני לא באופן אישי. אבל אני יכול להגיד לך שאהבתי אותה, אני יכול להגיד לך שהיא אהבה אותי, היינו מאוד קרובים. היינו, אתה יודע, החברים הכי טובים הכי טובים. '

לאחר שנפרדה מקלי, המשיכה עלייה להצלחה במצעד, אך תהילתה נקטעה באופן טרגי כשנהרגה בתאונת מטוס באיי בהאמה, כשהיתה רק בת 22, באוגוסט 2001.

בשנה שלאחר מכן הוגש נגד קלי כתב אישום בגין החזקת פורנוגרפיה של ילדים, אך חבר מושבעים מצא שהוא אינו אשם בשנת 2008.

שמועות על נערות קטינות והתעללות מינית, נפשית ופיזית לכאורה הקיפו את הזמרת במשך שנים. הוא מעולם לא הורשע בפשע כלשהו.

עורך דינה של קלי איים להגיש תביעה פדרלית נגד Lifetime אם תשדר את התוכנית, אך הערוץ המשיך.

בעוד מפורסמים רבים סירבו לקחת חלק, הזמר הזוכה בגראמי ג'ון לג'נד היה אחד הבודדים שהופיעו במצלמה.

הרמדאן הראשון 2020 בבריטניה

הוא אמר: 'ר. קלי הביאה כל כך הרבה כאב לכל כך הרבה אנשים. הגיע הזמן לר 'קלי'.

ראה גם: