רובסון גרין אומר שמקלחות קרות וחברה זילה 'עוזרות לשמור עליו צעיר'

חדשות ידוענים

ההורוסקופ שלך למחר

רובסון גרין כורע מולי כמו צפרדע שעומדת לקפוץ. אחר כך הוא עושה מתיחת קוברה ומדגים תרגילים אחרים מהשגרה של 45 דקות שהוא מבצע כל בוקר עם כוכב היוטיוב, המאמן קוזאק.



יש לי מדי יום מקלחת של חמש דקות וקפואת כל יום, הוא אומר. אני לא יכול לתפקד אם לא. בכנות, אתה באמת צריך לנסות את זה.



רובסון זוהר בחיוב באנרגיה וחיוניות, למרות שסבל מפציעה בעמוד השדרה הנורא לפני שלוש שנים שאיימה על הקריירה שלו. כשאני מספרת לו שעברתי גם ניתוח גב, הוא מתעקש להראות לי את האימון שלו.



דארן הייז וריצ'רד קאלן

רובסון, בן 55 בחודש שעבר, מסביר: אנו לוקחים את בריאותנו כמובנת מאליה עד שמשהו נורא קורה.

הייתי בקוסטה ריקה ודיגתי אחר מרלין עצום (לסדרות הטלוויזיה שלו בדיג אקסטרים) וזכור את הגב התחתון שלי השתפר כשנחתתי בערך 800 ק'ג. התיישבתי והיו לי סיכות ומחטים מוזרות ברגליים.

רובסון גרין והחברה זוילה (תמונה: רובסון גרין)



טסתי הביתה וידעתי שמשהו לא בסדר כשירדתי מהמטוס.

אבל לקחתי את דוד מאדיסון לרויאל אסקוט למחרת אז ניסיתי להתעלם מזה.



הוא אומר: התלבשנו בכובע עליון וזנבות ועמדנו לעזוב כשהתכופפתי לקחת את המפתחות שלי. זה היה כאילו מישהו הכה אותי בגב עם גרזן לקטוף והשתחררתי מכאבים.

רובסון קרע דיסק בגב התחתון. הוא אומר: כשבאתי עמדו מעלי שני חובשים. הקאתי לי מהצד, הרגליים שלי היו בעווית וזואילה, בת הזוג שלי, הייתה שם וכואבת מאוד.

אחר כך התכופפה החובשת האוסטרלית המקסימה הזאת בשם ג'וליה ואמרה בשקט, 'עכשיו, רובסון, הרטבת את עצמך? הלכת במכנסיים שלך? '.

דיג קיצוני עם רובסון גרין (תמונה: ערוץ 5)

ואני חושב, 'מה ?! אני לא יודע! ’התברר שהם בדקו אם הדיסק הקרוע פגע באקורד השדרה - כי זה יכול לשתק אותך.

משפחת גברת בראון בנים

למרבה המזל, זה לא קרה אבל הוא היה בייסורים עד שיוכל לעבור ניתוח בניוקאסל. הכאב היה מעורר חושים, הוא אומר. צורכת הכל. וכבודך יוצא מהחלון. אתה אפילו לא יכול לנגב את הבטל שלך.

אתה חושב, 'ככה זה להזדקן?'.

תודה לאל, מר סנדרסון, המנתח שלי, הציל את הקריירה שלי. מעולם לא נישקתי וחיבקתי גבר כל כך חזק.

הניתוח, הוא אומר, הותיר אותו עם חולשה ולכן הוא עושה את התרגילים שלו מבחינה דתית.

האוהדים ישמחו שהוא הצליח לקלוט את תפקידו כג'ורדי קיטינג בגרנטצ'סטר, דרמת הפשע המכה על בלש משנות החמישים וחוקר הפשע. הוא אומר: יש לי תמיכה רפואית רצינית כשאני מצלם את גרנטצ'סטר. הם מאוד זהירים איתי-וכל מה שאני עושה זה להרים זכוכית מגדלת פורחת.

רובסון גרין בתפקיד ג'ורדי קיטינג וטום בריטני בתפקיד הכומר וויל דבנפורט בדרמה גרנטצ'סטר (תמונה: ITV)

הסדרה החמישית מופיעה הערב ב- ITV, כאשר טום בריטני חוזר לתפקיד הכומר וויל דבנפורט.

עכשיו זה 1957, ובפרק הראשון, סטודנטית מאוניברסיטת קיימברידג 'נמצאה מתה. ג'ורדי ו -וויל יצטרכו לחדור לעולם העכור של הפוליטיקה והחברות בקמפוס כדי למצוא את הרוצח, בניווט ביוזמות ומסיבות מוזרות.

הם חייבים להתמודד גם עם עיתונאית חמה, אלי הרדינג, בגילומה של לורן קארס, שנראית כמו שהכומר יתחמם קצת מתחת לצווארון.

רובסון אומר: תמיד התמודדנו עם בעיות אמיתיות בגראנטצ'סטר והפכנו אותו ל'ווידאניט 'כמו גם לכלב. אתה מבין מדוע הרוצח ביצע את הפשע הזה.

כשקראתי את הקשת של הסדרה החדשה, חשבתי שבאמת דחפנו דברים. אנו מתמודדים עם כמה נושאים אפלים ורציניים באמת - הומופוביה, גזענות, ברית התאבדות והתעללות מינית.

אבל זה גם קליל ומצחיק. והעבודה על גרנטצ'סטר היא שמחה. אני עוסק בעסק 35 שנים ומעולם לא הייתי בסט קולנוע כה משמח ומאשר חיים.

תפקיד הטלוויזיה הגדול הראשון של יליד נורת'מברלנד, רובסון גולילי גרין, היה כסבל בית החולים ג'ימי פאוול בשנת 1989.

רובסון גרין בתפקיד דייב טאקר הפוסילייר בחייל החייל (תמונה: Carlton Television)

רובסון מככב בסרט 'חוט בדם' לצד הרמיוני נוריס (תמונה: ITV)

חברי s-club 7

בשנות התשעים, הוא היה דייב טאקר ב Soldier Soldier, והזיווג המוזיקלי שלו עם כוכב הג'רום פלין הוביל למקום הראשון עם מלודיה Unchained.

רובסון כיכב גם כפסיכולוג משפטי ב- Wire in the Blood ואהבתו לדייג הובילה לסדרת דיג אקסטרים.

חייו האישיים היו גם פיתיון לכותבי טור הרכילות.

הוא היה נשוי למרפאה בעיסוק אליסון אוגילבי במשך שמונה שנים אך הם נפרדו בשנת 1999. נולד לו בן, טיילור, כיום בן 19, עם אשתו השנייה וניה סיגר אך הם נפרדו בשנת 2011.

רובסון גרין ואשתו השנייה וניה סיגר (תמונה: הרשות הפלסטינית)

חיי האהבה שלו עלו לכותרות בשנת 2016

ואז, בשנת 2016, היחסים שלו עם זוילה שורט עלו לכותרות כיוון שנחשף כי המורה בבית הספר ליום ראשון עזבה את בעלה הכומר לאחר שפגשה את רובסון בחדר הכושר.

רובסון וזואילה נראים מאושרים עכשיו באושר. הם גרים בנורת'מברלנד, בביתו היפהפה על שפת הנהר, אשר היה צריך לשפץ לחלוטין לאחר שהוצף בשנת 2015.

הוא אומר: הטיין נמצא בתחתית הגן שלי. כשהנהר עלה 16 רגל, 7 רגל מזה עברו בביתי. לא היה רק ​​סלמון בטיין-גם הסוויטה שלי בת שלושה חלקים הייתה שם. היה צריך להציל אותי. עברה שנה וחצי עד שהצלחנו לעבור פנימה. החלפתי את השטיח באבן נורת'מברלנד, אך למרבה הצער, זה אומר שאני לא יכול יותר לשאוב עירום.

במקום זאת, הוא שומר על כושר עם אימון המאמן קוזאק שלו ודיג רגיל.

הוא אומר: כשיהיה לנו זמן, זילה ואני נלבש את הגששים ונטיל חבל לפורל או סלמון. היא מדהימה. היא גדלה בדיג ובאמת יודעת גם לבשל את זה.

אני אומר לרובסון שהתחלתי לדוג דיג זבובים כמה שנים אחורה אבל איבדתי את הכישרון והוא יוצר איתי קשר עם חבר נקבה שיכול לתת לי שיעורים. הוא אומר: דיגתי באיסלנד להצגה בשם איסלנדיש טאלס, שתצא במארס, ופגשתי אישה מדהימה בת 100 ועדיין זורקת זבובים.

בשנה שעברה נסעתי לחדר הכושר, הרגשתי ממש טוב, והעברתי מודעה למתחם פרישה.

כתוב, 'דירות לקשישים, בני 55 ומעלה, כולל סוהרת'. חמישים וחמש! כמעט התרסקתי על המכונית. הייתה לי דימוי כזה של משיכת חוט אדום וסוהרת שאמרה, 'האם נפלת, מר גרין?' ושם אני על הרצפה.

לכן עלינו לבצע את התרגילים.

ואם זה ישמור עלי ירוק עד כמו רובסון, בהחלט אעשה זאת.

אמנדה הולדן אחורי השנה

גרנטצ'סטר חוזר ל- ITV ביום שישי בשעה 21:00.

ראה גם: