אשתו של רונאן קיטינג סטורם מתמודדת עם שיקום שנמשך שנה לאחר שכמעט נשארה משותקת

חדשות ידוענים

ההורוסקופ שלך למחר

רונן קיטינג

אשתו סטורם של רונאן קיטינג נפתחה בנוגע לחששותיה לאחר הניתוח וכיצד כוכב להקת הנער לשעבר וילדיו הגדולים היו תורמים לתהליך ההחלמה שלה.



להיות נשוי לרונן קיטינג של בויזונה לא תמיד היה משב רוח עבור סטורם.



בשיחה עם הילד בן ה -39 בטלפון, היא חושפת כמה אנשים היו קריטיים כשנפלו זה לזה לראשונה בשנת 2012, חמישה חודשים לאחר הפרידה של רונאן מאשתו הראשונה, איבון. לאחר מכן הצמד נתקע בשנת 2015.



בימים הראשונים שבהם התחלתי לצאת עם רו, אנשים היו הרבה יותר שיפוטיים, היא מודה. אבל אני חושב שעם הזמן הם הכירו אותי קצת יותר.

ונראה שזה אכן כך, כאשר בני הזוג התיישבו בשמחה עם שני ילדיהם, קופר, ארבע וקוקו, 14 חודשים. רונאן הוא גם אביו של ג'ק, 22, מיסי, בת 20 ועלי, בן 15, אותו הוא חולק עם איבון.

רונאן וסטורם קיטינג

רונן וסטורם נשואים מאז 2015 (תמונה: דייב בנט/Getty Images)



במהלך ההתעדכנות שלנו, סטורם מודה שלא הייתה עוברת את הטראומה של ניתוח חירום בגבה בלי בעלה של מנחה The One Show וילדיו הגדולים.

היא אובחנה כסובלת מתסמונת cauda equina, סוג נדיר של היצרות בעמוד השדרה שמשאיר את העצבים בגב התחתון דחוס קשות ויכול היה לגרום לשיתוק ללא טיפול. למרבה המזל, הניתוח לריפוי נראה שהצליח.



אני לא יודעת איך היינו עוברים את המהומה הזו אלמלא התמיכה של רונאן, ג'ק ומיסי, היא מספרת לנו. ההשקפה שלי על החיים בהחלט השתנתה מאוד מאז שהייתה לי הפחד הזה״.

חרק מעופף גדול בריטניה

כאן, הכוכב האוסטרלי דן במצב האיום, באימהות ובאיך נראה רונאן כאבא ...

סטורם קיטינג

סטורם קיטינג הוא מעצב אופנה אוסטרלי שהתחתן עם להקת הבנים האהובה על רונאן קיטינג (תמונה: Getty Images)

היי סטורם! ספר לנו מה אתה הכי אוהב בלהיות אמא ...

הכל. לא היה לי מושג שהלב שלך יכול להתפרץ כפי שהוא קורה כשיש לך ילד בחיים. אני כל כך מאוהב לגמרי ובעלי וחשבתי שזה הדבר הכי גדול שחזר עליי בחיים. אבל אז יש לך ילדים וזה אותו דבר אבל בצורה שונה מאוד. כל יום אתה מסתכל עליהם והם ממלאים אותך בכל כך הרבה שמחה. זה לא משנה איזה יום עבר עליך, הם פשוט הכל. הם גורמים לך לרצות להתפרץ מבפנים. אני אפילו לא יכול לדמיין שאני לא מומיה. אני מרגיש כל כך מבורך ומאושר!

האם קופר וקוקו מסתדרים טוב ביחד?

הו כן! קופר מנופה על ידי אחותו הקטנה. שלושת הילדים הגדולים - ג'ק, מיסי ועלי - מנוגדים לחלוטין לשני הקטנים. זה מחמם את הלב. חמשתם ממש קרובים.

אכפת לך שמישהו מהם יהיה באור הזרקורים כשהם גדלים?

מה המשמעות של 357

לא. אני רק רוצה שהם יהיו מאושרים. אם משהו באור הזרקורים הוא משהו שהם מתלהבים ממנו אז נתמוך בכך. אני חושב שעם קופר זה יכול להיות משהו שקשור ללב שלו כי הוא פשוט בן אדם אדיב, רגוע וחכם מאוד. אפילו בגיל הזה, אנו אומרים שהוא הולך להיות מדען או להציל את העולם. יש לו את הנוכחות הזו לגביו.

רונאן וסטורם קיטינג

סטורם נחרצה כי היא תדחוף את הניתוח הכואב בעמוד השדרה למשפחתה (תמונה: stormykeating/אינסטגרם)

איך אתה ורונן עובדים יחד כהורים?

רו ואני עובדים כל כך טוב יחד כצוות. יש לנו דעות דומות מאוד לגבי הורות. אנו מגיעים מהתחלות צנועות מאוד. נאלצנו לעבוד קשה ולהשתיל. אנו מאוד נלהבים ליצור סביבה משפחתית בריאה. אנחנו מתמקדים במוסר ונימוסים. גם עובד קשה ולהיות אדיב. הוא אבא נפלא, לא יכולתי להיות גאה יותר. אני חושב שהילדים הם כל כך ברי מזל שיש לו את חייו.

רובין וויליאמס תמונה אחרונה

האם הוא היה תומך גדול לאחר הניתוח בעמוד השדרה שלך?

כן, הוא היה תומך עצום! כך גם לילדים הגדולים שלנו. ג'ק ומיסי היו מדהימים. בלי בית חזק זה לא היה אפשרי.

איך הרגשת כשהתעוררת מהניתוח?

רק כשהמנתח אמר שזו הצלחה נשברתי. ואז היו לי שבועיים עם גלי רגשות. אתה מתחיל להיכנס לפאניקה. אתה מבין איך היו נראים חייך ושלא הייתי מסוגל לנסוע לבית הספר או לצאת לחופשות. כל המחשבות האלה עוברות לך בראש.

האם זה גרם לך להשקפה אחרת על החיים?

100%. ההשקפה שלי בהחלט השתנתה מאוד מאז שהייתה לי הפחד הזה. אני עדיין עובר שיקום כרגע. אני לא מושלם במאה אחוז, אבל אני מאוד אשם בכך שלעולם לא הקדשתי זמן לעצמי. אין לי איזון טוב. אבל עכשיו אני מאמין שאי אפשר להתעלם מהגוף שלך. אתה חייב לפנות זמן ולדאוג לעצמך.

האם תהיה בשיקום עוד הרבה זמן?

אתה חייב לתת לעצבים 12 חודשים לאחר הניתוח. זה הרבה זמן לחכות, אבל מעת לעת אני בתוכנית קפדנית שתירגע ככל שאני מתחזק.

רונאן וסטורם קיטינג

בני הזוג חולקים שני ילדים ועוזרים לדאוג לשלושה מבוגרים נוספים מנישואיהם הקודמים של רונאן (תמונה: Daniele Venturelli/WireImage,)

האם אתה גאה בכך שרונן הצטרף לתוכנית אחת?

כן, אני כל כך גאה בו. זו תוכנית כל כך מבריקה.

יום ג'רמי קורבין

איך אפשר ללהטט בזמן איכות ביחד עכשיו?

זה כנראה החלק הקשה ביותר - ללהטט בהכל. מספיק קשה לזוג קריירה לעשות את זה ואז לזרוק חמישה ילדים לתערובת. כמה לילות אנחנו אומרים לג'ק ומיסי שאנחנו הולכים לצפות בטלוויזיה במיטה וזה פשוט כמו זה.

שיתפת פעולה עם Sky Q בקמפיין החדש שלה ...

זה להשיק את שירות הצעות המחיר לילדים. הוא נוצר כדי לאפשר לילדים ולמשפחות להגיע לתוכן שהם אוהבים בקלות באמצעות השלט הקולי של Sky Q כדי לחפש תוכניות טלוויזיה באמצעות ביטויים או שמות תווים.

זה נשמע מדהים…

אנחנו מעריצים ענקיים במשק הבית הזה. הקמפיין המסוים הזה הדהד אותי כי יש לנו ילדים קטנים. אחת מתוכניות הטלוויזיה האהובות על קופר היא בוב הבנאי. אז, אתה יכול לתקן את זה? הוא ביטוי פופולרי בבית הזה ואומר שעם החיפוש הקולי לוקח אותנו היישר להופעה! קוקו רק התחיל לצפות בפפה חזיר. היא אובססיבית לחלוטין לגבי זה. היא נוטה להעריץ קצת את הטלוויזיה. זה כל כך חמוד!

ראה גם: