סנטה ו- ISS עורכים הערב טיסה משותפת - עקבו אחר מבחן המזחלות של אבא חג המולד

אב חג המולד

ההורוסקופ שלך למחר

סנטה בסליג

סנטה בסליג '(תמונה: Getty)



חג המולד מגיע וסנטה מתכונן למסע העולמי האפי שלו להעביר מתנות לכל מדינה שאכפת לה לחגוג את העונה. על מנת להתאמן, סנטה עושה זאת באופן טבעי לטיסות עם רודולף, אחד מהם קורה הלילה!



כדי לראות את סנטה תצטרך להיות בחוץ הלילה (11 בדצמבר) בסביבות 17:12 ולצפות מערבה. סנטה יהיה הגבוה ביותר בשמיים בסביבות 17:15 וייעלם בצל בסביבות 5:18 בדרום מזרח.



יש עוד כמה פרטים בכתובת MeteorWatch .

הלילה הוא הלילה הטוב ביותר לראות את סנטה כמערכת הבדיקות הבאה לא תהיה גבוהה במיוחד, או בהירה בשמי הערב המוקדמים.

יש אנשים שמנסים לדחות זאת כתחנת החלל הבינלאומית החולפת מעליהם אך לא ניתן להכחיש את האמת - סנטה בודק את דיאטה עתירת חלבונים של רודולף במסלול נמוך בכדור הארץ.



סנטה יערוך הלילה בדיקת מזחלות, שטס מתחת ל- ISS (תמונה: נאסא)

אין ספק שהבדיקה מתבצעת במהירות זהה לתנועה של ISS: 17,150 קמ'ש, אבל זה רק כדי להעיף אנשים מהריח.



וכן, סנטה ילך בדרך הרגילה ש- ISS נוקטת. אבל זה ברור כדי שהוא יוכל ליצור קשר עם צוות ISS כדי לקבל עדכונים ברגע האחרון על ילדים שובבים ונחמדים שהעלתה נאס'א לתחנה.

הדבר הטוב בזה הוא שזה אומר שאתה יכול לקבל אפליקציית מעקב של ISS מחנות האפליקציות של אפל או מ- Google Play ולהשתמש בה כדי למצוא את סנטה ולתת לו גל קטן ועליז.

אנו חושבים שזו אולי סיבה נוספת שסנטה דבק בתחנת החלל הבינלאומית במבחנים האלה - הוא אוהב גלים של ילדים כשהוא מוודא שצוות המזחלות והאיילים מוכנים ללילה הגדול שלהם ב -25 בדצמבר.

כמובן ש- ISS יהיה מקום נהדר לראות את סנטה מנהל את הטיסה שלו. כרגע יש לה צוות של חמישה אנשים בזמן שהאסטרונאוטים מ- MS-09 ממתינים לעזיבתם ב -20 בדצמבר.

לשלישיית האסטרונאוטים הנוכחית הצטרף צוות MS-11, שהחליף את השיגור הכושל MS-10.

קרא עוד

חדשות בחלל
ירח ראשון מחוץ למערכת השמש שלנו רובר שולח תמונות חזרה מאסטרואיד וירג'ין גלקטיק בחלל בעוד שבועות & apos; באירופה יש טירות ענק של קרח & apos;

ראה גם: