שרה סימפסון היא התשובה של פרמייר אין לגולדילוקס

מקומות תעסוקה

ההורוסקופ שלך למחר

שרה סימפסון זכתה לכינוי היפהפיה הנרדמת על ידי עמיתיה - אך היא סבורה שהיא דומה יותר לגולדילוקס.



שרה היא מנהלת מוצר ברשת מלונות Premier Inn, והיא מסבירה: חלק מהעבודה שלי היא לבדוק את כל המוצרים שאנו מציעים לאורחים שלנו. בחדר מלון, המרכיב היחיד החשוב ביותר הוא המיטה, ועלי לוודא שהמיטות שלנו נוחות ככל האפשר, עם מידת הקפיצות הנכונה - לא קשות מדי ולא רכות מדי.



כשהתחלתי את העבודה בפעם הראשונה, ישבתי על קצה המיטה, אבל האנשים בספקים שלנו, היפנוס, שגם מספקים מיטות למלכה, אמרו לי שאני צריך לשכב על זה כדי לבדוק את זה כמו שצריך.



מאז אותו יום, לפני שש שנים, שרה, בת 43, מספרת כי שלושת הבדיקות המעמיקות שלה כללו שכיבה, התגלגלות וקפיצה למעלה ולמטה על מאות מיטות!

סידור המיטה מסובך מכיוון שיש לנו מגוון כל כך רחב של אנשים בכל הגילאים והגדלים השוהים בבתי המלון שלנו והמיטות צריכות להיות נוחות לכולם, היא אומרת. ישנם גם שיקולים אחרים כמו גובה המיטה - הרמנו רק את שלנו כדי להקל על אנשים מבוגרים להיכנס ולצאת - וגובה הטלוויזיה לאנשים שאוהבים לצפות במיטה.

ואז ישנם המצעים שצריכים להיות עמידים, עם ספירת חוטים גבוהה - ככל שיש יותר חוטים לאינץ ', האיכות גבוהה יותר.



הכריות צריכות לעבור את מבחן הזרועות - צוות משק הבית שלנו שם אותן על זרועותיהן וברגע שהן משתלשלות הן מוחלפות באופן מיידי.

צוות משק הבית שלנו מאומן גם לסדר את המיטות בצורה מאוד ספציפית, כשהוא מכניס את פינות השמיכה כדי שייראה מסודר ומסודר.



למדתי לעשות את זה בעצמי ולעשות את זה בבית. אני גם לוקח הביתה המון מוצרים כמו ריפודי מזרונים וכריות לנסות - בעלי פול תמיד אומר 'מה הבאת הביתה הפעם?'.

שאר בני המשפחה, לוק, 11, ג'סיקה, בת שמונה וחנה, בת חמש, הפכו גם הם לחזירי ים מומחים.

תוצאות יורו לוטו להלילה

לעתים קרובות אנו מתארחים במלון כמשפחה והילדים התוודעו לחוות דעתם, אומרת שרה. הדבר האהוב עליהם ביותר הוא ארוחות הבוקר, ואנו כרגע בוחנים להיענות לאחת מהבקשות שלהם, כלומר להוסיף קרמפים לתפריט. הם אוהבים פירורים.

לאחר שעשתה תואר בלימודי עסקים ולאחר מכן סיימה תוכנית הכשרה לתואר שני בשיווק עם חברה אחרת, הצטרפה שרה לענקית האירוח Whitbread לפני 14 שנים.

בהתחלה עסקתי בפיתוח מנות ותפריטים חדשים למסעדות שלנו, אך אחר כך סייעתי בהקמת מפעל גלידות למסעדות באחת הרשתות שלנו. זה כלל עבודה על אב הטיפוס, בדיקת המון תוספות ורטבים שונים וארגון ילדים מקומיים שיבואו לבחון אותו.

אחרי זה עבדתי על אזורי משחק לילדים במסעדות וגיליתי שמאוד נהנתי לפתח מוצרים מוחשיים ולראות משהו שתכננת מתעורר לחיים.

ואז לפני שש שנים הוצעה עבודת מנהל המוצר בפרמייר אין, ומישהו אמר שאני צריך ללכת על זה.

נעשיתי אחראי לכל דבר, החל במדים ועד לצבע הקירות.

באותה תקופה, היא מודה, לרשת המלונות הייתה תדמית די משובשת ומיושנת. עשינו לו שיפוץ מלא. דיברנו עם מומחי שינה שיעצו לנו לשנות את צבע החתימה שלנו, סגול לגוון חצות עמוק יותר ולהוסיף נגיעות כמו וילונות האפלה.

גיל החקלאי של קלייב אוון יורקשייר

גילינו שטמפרטורת השינה האידיאלית היא 16.5C והחדרים כעת מוגדרים לזה.

כמו כן הפסקנו להציע מוצרים בחדרי האמבטיה בבקבוקים קטנים והחלפנו אותם במכשירים, ידידותיים יותר לסביבה.

שרה אומרת שתפקידה אומר שהיא תמיד בתנועה. בשבוע טיפוסי, אבלה יומיים -שלושה במשרד והאחרים בבתי מלון, או אסתכל על מוצרים במרכז הבדיקות שלנו, הנמצא במיקום סודי ביותר!

זהו עסק תחרותי ולעתים קרובות אנו מתגנבים לבתי המלון של יריבינו כדי לראות מה הם עושים.

אני גם מבלה לפחות יום אחד בחודש באחד המלונות שלנו. אין לי מועדף, אבל אני חייב להודות שביקרתי לאחרונה במלון החדש שלנו בגטוויק, וזה נראה כל כך מקסים וחדש ורענן, שלא יכולתי שלא להרגיש זוהר גאווה.

ארץ שעבודה

האם שקלת את השיווק כקריירה?

עבודה בשיווק היא כיף גדול והיא מכסה מגוון תחומים, החל מתקשרות עם הציבור וכלה בפיתוח מוצרים, אומרת שרה. כשהתחלתי בחירת ההכשרה הייתה מוגבלת, אך כיום יש המון קורסים ותכניות הכשרה. למידע נוסף בקר www.people1st.co.uk

Whitbread, חברת האם של Premier Inn, מציעה מבחר עצום של קריירות, החל מתפקידים במשרד הראשי ועד צוותי מטבח במסעדות, תפקידי משק בית וחניכות. למידע נוסף, עבור אל www.whitbread.co.uk ולחץ על קריירה.

ראה גם: