'סגור את הדלת הזאת!': כיצד פינה חלוץ הקומדיה במחנה לארי גרייסון מקום לבדרנים כמו פול או'גרידי ואלן קאר.

קוֹמֶדִיָה

ההורוסקופ שלך למחר

סרט תיעודי חדש בן שעתיים על לארי יעלה בחג הפסחא ב- ITV3



הוא היה מטייל על הבמה, סוחב כיסא כסוף, גונח על עצם הלומבגו המשתוללת שלו והטיוטה הנוראה מחמירה אותו.



הו, סגור את הדלת הזאת! הוא היה צועק על איזה דמיון מחוץ לבמה לפני שהוא משליך את ראשו וזורק: רק תסתכל על הזבל כאן.



הפוגה לצחוק, הצצה לאיזה בחור בשורה הראשונה שנראה כמו ילד נחמד, ואז יפתח אנקדוטה על אוורארד, אליס הרפה או פופ-אין-פיט הדוור. ובכן, איזה יום הומו!

שילוב ייחודי של קסם המחנה, ביטויים ומרמזים עדינים הפכו את לארי גרייסון לאחד הבדרנים האהובים ביותר בכל הזמנים.

ולפני 40 שנה, הוא ראה אותו הופך למלך הטלוויזיה בערב שבת כאשר השתלט על ברוס פורסיית כמנחה משחק הדור.



כעת, סרט תיעודי מרים את המכסה על סיפור חייו המדהים של לארי - וחושף כיצד האיש בעל הביטוי סותם את הדלת הזו! עזר לפתוח את הדלת לבדרנים כמו פול או'גרידי, גרהם נורטון ואלן קאר כחלוץ הקומדיה במחנה.

האחרונה בנושא דני וג'ק

לארי גרייסון עם אחותו המאמצת הבכורה, פלו, בביתם בטורקווי



לארי ישב עם רגליים משולבות בשורה הראשונה, שלישי משמאל, בבית הספר היסודי שלו ב- Nuneaten

לארי היה מה שהיה לטומי קופר, צחקתם לפני שהוא אמר מילה, אומר החבר ליונל בלייר. הוא היה קסם, פשוט מצחיק.

כריס טרנט היה מעריץ נוסף. אני זוכר אותו כאדם מצחיק באמת, על הבמה או מחוצה לה, ואיש אדיב, הוא אומר. הוא לא ממש סיפר גאגים, הוא שוחח על עולם הגחמות השגרתי שלו, ואנשים אהבו אותו. הוא השאיר מורשת של צחוק.

יוצרי הסרטים ראיינו חברים קרובים, קרובי משפחה, סוכנים ועמיתי Showbiz והייתה להם גישה ייחודית לארכיון האישי של מכתבים, אלבומי תמונות, תמונות ומזכרות.

אבל הם גם שאבו את האוטוביוגרפיה הסודית שלו, ששכבה ללא גילוי במשך שני עשורים. והכל התגשם ... נכתב בסגנונו הייחודי, ומספר כיצד המציא את הדמויות משמש ליל וגדל את עצמו פרד האופה וכן את סלאק ואוורארד.

אוורארד הגיע היום וסלאק היה איתו, הוא היה אומר. לבשה את חליפת המכנסיים - צמודה מדי בשבילה. היא נראתה כאילו פיגרה בחורף. בתוכנית, המתחזה ג'ון קולשו קורא תמציות, ומחזיר את הטונים הייחודיים של לארי לטלוויזיה.

אמו הלידה של לארי אתל

לארי נולד בילי ווייט בבנבורי, אוקספורדשייר, בשנת 1923. בתשעה שבועות אימו הרווקה, אתל, סידרה לו לאמץ את אליס וג'ים האמונד, שהתגוררו בנוניטון, וורוויקשייר, עם בנותיהם מאי ופלו (הידועה בשם אוהד).

לבילי הייתה ילדות ענייה אך מאושרת ואמרה לחברים בבית הספר שהוא עומד להיות כוכב. בשנת 1930, אליס מתה ופאן, בת 21, ויתרה על עבודתה ועל האיש שאליו חימשה כדי להביא את בילי. הם היו יחד לכל ימי חייו.

השכנים אלף ונל פרימן עשו מעשה מגוון ובילי הצטרף אליהם. בגיל 14 ערך את הופעת הבכורה שלו כקומיקס בילי ברין במועדון הגברים העובד של חמשת הרחובות. הוא היה תיקו גדול, וכדי לקבל תשלום כפול, הוא פיתח מערכה שנייה, בדראג, כגברת המובילה הלא נכונה של בריטניה.

לאחר שני עשורים בהופעות בתיאטראות מגוונים בילי נלקח על ידי הסוכן אווי טיילור, ששינה את שמו לארי גרייסון. אבל לקח לו 14 שנים להימצא בכישרונות במועדון חשפנות בלונדון וחתום על ידי הסוכן הבכיר מייקל גרייד, כיום לורד גראד.

לארי גרייסון לבוש בדראג בשנותיו הראשונות למקום

בשנת 1970, גרייד לקח סיכון והזמין את הקומיקס הלא ידוע בחשבון מגוון בפלדיום בלונדון. אבל הוא נזכר: לארי המשיך הלאה, השתלט על הבמה והיה בבעלותה. ידעתי שאני מתמודד עם מישהו שנולד כדי להיות כוכב - גם אם זה הגיע אליו מאוחר בחייו.

כיתה הנחיתה לארי משבצת קבועה בהופעה החיה של טרקטורונים בשבת. הופעת הבכורה שלו בטלוויזיה בשנת 1972 הייתה להיט כזה שלארי הציע תוכנית משלו ובוב מונקהאוס בירך אותו כגאון בידור.

בתוך חודשים הוא היה אישיות השנה של Showbusiness והייתה לו מחווה של This Is Your Life. הוא היה סנסציה בין לילה-אחרי קריירה של 30 שנה. לארי הרוויח 6,000 ליש'ט בשבוע וקנה בית גדול יותר בנוניטון בשבילו, פאן והפודל שלהם, ליד תחנת האוטובוס כדי שיוכל עדיין לנפנף למקומיים. הוא לא יכול היה לנהוג אבל קיבל רולס רויס ​​- ושמר מלח וחומץ בקופסת הכפפות כשקיבלו פיש אנד צ'יפס לאחר הופעה.

בשנת 1974, לארי השיג את חלומו להוביל את המופע שלו בפלדיום. הוא היה אוצר לאומי. אולם הקהילה הגאה לא הייתה מאושרת.

יוצרי הסרט קיבלו גישה לארכיון האישי שלו של מכתבים וספרי אלבומים (תמונה: העתק)

בריטני ספירס ילדים 2020

החבר הקרוב תומאס באן אומר: הייתה די הרבה פוליטיקה סביב התנועה הגאה והפגנות מדי פעם מחוץ לתיאטראות. הם היו אומרים, 'זה לא מציג דימוי חיובי'.

הוא הוסיף: הוא היה מסוגל לפתח קשרים הדוקים אך בכל הנוגע למיניות אתה יכול לתאר אותו כחסר עניין.

בשיחה עם טרי ווגן בשנת 1984, לארי אפילו הודה: אני לא יכול לסבול את כל זה להיכנס למיטה עם כולם - זה מפחיד את הכלב שלי.

והסוכן פול ווהן אמר שהוא נמנע ממסיבות או מועדונים הומואים. קני אוורט נהג לומר 'בואו כולנו נלך לגן עדן' ולרי היה אומר, 'אני חייב לחזור הביתה בשביל הקקאו שלי'.

הקהל המשפחתי אהב את המחנאות העדינה של לארי, אך רבים שכנעו שהכל היה רק ​​מעשה. למעשה, מעריצים רבים האמינו שלארי היה מאורס עם חבר נואל גורדון, מצומת דרכים. הוא חשב שנולי מידלנדס עונה לליז טיילור ואהב את הרומנטיקה המזויפת שלהם.

הוא אומץ כשהיה בן תשעה שבועות

בשנת 1978, לארי קיבל את ההפסקה הגדולה ביותר שלו - השתלטות על משחק הדור. הסרט התיעודי מציג קטעים מהטייס הבלתי נראה ודרג 'מודה: לא חשבתי שהוא מסוגל לנהל את ההצגה כמו ברוס.

אבל המגושמות של לארי, החום הטבעי והשותפות עם איסלה סנט קלייר הפכו אותו לזהב טלוויזיה.

ואז, ב -1981, לארי הדהים את המפיקים בכך שפרש מחשש שהוא מתיישן.

הוא חשב שהוא יקבל תפקיד נוסף - אבל הקומיקס האלטרנטיבי של שנות ה -80 עלו והוא ירד מהאופנה. הוא עשה פאנטו ואת הופעת האורח המוזרה אבל החל להיעלם. בשנת 1991, הוא סבל מנפילה ולאחר מכן מדיכאון עמוק, ואמר לסוכנו: הכל נגמר, לא?

אבל בנובמבר 1994, לארי התרגש להיות מוזמן למופע רויאל וראייטי בפלדיום. הוא יצא שוב על הבמה, גורר את כיסאו, זרק את אחד ממבטו ואמר: חשבתי שאני מת!

במשך חמש הדקות הראשונות לארי היה עם הקהל בכף ידו. אבל אז הוא איבד את דרכו. הייתי עצוב מאוד, זה לא לארי. הוא איבד את הניצוץ שלו, נזכרה איסלה.

חודשיים לאחר מכן, ב -7 בינואר 1995, לארי נפטר בגיל 71 בביתו לאחר שספג ספח מחורר בחג המולד.

מקצוען, הוא סיים את סיבובו האחרון בפלדיום בגל מחיאות כפיים עצום.

כי הוא אמר לקהל בעיניים דומעות: כיף להיות איתך. ולפני שאני הולך, על כל האנשים בבית, אני חייב להגיד את זה פעם אחת - סגור את הדלת הזו!

  • לארי גרייסון: סגור את הדלת הזו! הוא ב- ITV3 בשעה 21:00 ביום ראשון של חג הפסחא.

ראה גם: