מיליונרית בת שש: איך תחרויות יופי ותוכנית ריאליטי לפעוטות וטיאראס סייעו לילדה להרוויח הון

חדשות עולמיות

ההורוסקופ שלך למחר

תחרות יופי של איזבלה בארט

שיזוף מזויף: איזבלה בתחרות יופי(תמונה: מדיה חזון כפולה)



כמו רוב הילדות הקטנות, איזבלה בארט אוהבת להתחפש, לאסוף דובונים ולשיר יחד עם ג'סטין ביבר.



אבל זה בערך כל מה שיש לה במשותף עם ילד טיפוסי. כי בגיל שש רך, מיני-איגל איזבלה היא מיליונרית שכבר פיתחה טעם לדברים היפים בחיים.



כריסטופר ביגינס ניל סינקלר

הודות לזכיות בתחרויות יופי שהובילו לכוכב בתוכנית הריאליטי בטלוויזיה האמריקאית לפעוטות וטיאריות, יש לה כעת מגוון תכשיטים משלה וכבר גרפה יותר ממה שרובנו יכולים לחלום להרוויח בחיים.

במקום להתרוצץ לטיולים למקדונלד'ס או לחנות המתוקים, איזבלה אוהבת להזמין סטייק פילה מיניון או לובסטר משירות חדרים במלונות חמישה כוכבים וארונות הבגדים שלה מלאים בשמלות ונעלי מעצבים בהתאמה אישית.

מה לא אוהב בלהיות מיליונר? היא אומרת. אני כוכב על, יש לי קו תכשיטים משלי ואני פשוט אוהב להיות הבוס. אני אף פעם לא מפסיד בשום דבר וכמעט כל תחרות שאני נכנס אליה, אני מנצחת. אבל מה שאני אוהב יותר מכל זה נעליים. יש לי מעל 60 זוגות.



איזבלה בארט מבקרת בטיימס סקוור

מלכת היופי שלה מתייצבת בטיימס סקוור, ניו יורק (תמונה: Getty)

לפני שנתיים, כאשר איזבלה הייתה רק בת ארבע, אמא סוזנה, בת 39, גילתה את הפוטנציאל של בתה הצעירה לאחר שנכנסה אליה בתחרות היופי הראשונה שלה. סוזנה אומרת: לפני שידענו את זה אנחנו מנצחים בכל תחרות ונבחרנו להופיע בפעוטות וטיאראס. בלה התאהבה בכל הברק והזוהר והייתה שחקנית טבעית.



כעת היא בעלת עסק משלה וכבר יש לה מספיק כסף בבנק כדי להבטיח את עתידה.

ובעוד סוזנה ממהרת להכות בחזרה את אלה שמבקרים אותה על כך שהיא מינתה את בתה ועשתה ממנה כל כך הרבה כסף, היא כן מודה שהתמכרה לתהילה החדשה של בתה.

בשלב מסוים בהתחלה כשבלה זכתה כל הזמן, אני מודה שנדבקתי בכל זה והייתי צריך לעצור ולומר לעצמי, 'אני עושה את זה בשביל עצמי או בשביל בלה?' אומרת סוזנה .

כל עולם התחרות כל כך ממכר, במיוחד כשבתך מנצחת כל כך הרבה. אבל אז הסתכלתי על בלה והבנתי שהיא אוהבת אותה בדיוק כמוני.

על פי החוק האמריקאי, סוזנה ובעלה אנטוניו חייבים לחסוך אחוז מההכנסה של איזבלה, כסף שלא יורשה לו לגעת בו עד גיל 18 לפחות. אבל האמא מודה שקשה לא לקלקל את הילדה הקטנה שלה ומתוודה שהיא כבר מפתחת. כמה טעמים מוגזמים למדי.

שווי נטו של tyson fury 2020
איזבלה בארט עם האם סוזנה בארט

אני לא הורה דוחף: איזבלה עם אמא סוזנה (תמונה: Getty)

אנטוניו ואני לא רוצים שהיא תגדל מפונקת, אז באמת תנסי להשאיר את הרגליים על הקרקע, אומרת סוזנה. אתה רואה מה קורה לכוכבי הילדים האלה כמו בריטני ספירס ואני בהחלט לא רוצה שזה יקרה לבת שלי. אבל היא אוהבת דברים נחמדים, אז אנחנו כן מתייחסים אליה.

זה אומר בעיקר נעליים חדשות והרבה מהן. יש לה מעצבים וכמה שיותר נוצץ יותר טוב לבלה. ויש לה המון סרטים של בורברי.

חדר השינה שלה הוא החלום של כל נערה ויש לו כיסא משלו בסגנון כסא וכספי נוצה וגבישי סברובסקי מעטרים הכל. בחדר התחרות שלה יש לה אפילו בובות משלה כיוון שהשמלות כל כך יקרות שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו למחוץ אותן בארון.

אבל הפזרנות הגדולה ביותר של איזבלה היא שירות חדרים במלונות פאר. אנחנו נוסעים כל כך הרבה כדי להיכנס לתחרויות, היא באמת פיתחה טעם של מלונות חמישה כוכבים ואוהבת שמחכים לה, אומרת סוזנה.

עם זאת היא יכולה להשתגע קצת והזמינה פעם אוכל בשווי 2,200 דולר. זה אף פעם לא צ'יזבורגר וצ'יפס, תמיד הכי יקר כמו פילה מיניון ולובסטר. אני יודע שזה נראה פומפוזי, אבל לנו זה פשוט מצחיק וחלק מהאישיות שלה.

איזבלה בארט חותמת על חתימות

חתימת חתימות למעריצים

מה המשמעות של 56

בבית המשפחה של רוד איילנד, לאיזבלה יש משרד משלה וחדר תחרות עבור כל אביזרי התחרות שלה. כל סנטימטר של שטח עמוס הגביעים שלה.

סוזנה אומרת: אני מודה כשזה מגיע לארון הבגדים של בלה, לא חוסכים בהוצאות. זה אומר מאמן קולי, מאפר, שיזוף רגיל, תוספות שיער, ציפורניים אקריליות ואפילו שיניים מזויפות לפי מידה שעולות לנו 500 $.

כל הופעה צריכה להיות כמו מופע ברודווי וכל בגד בהתאמה אישית עולה במחיר של עד $ 10,000. בטח הוצאנו בסביבות 50 אלף דולר להיכנס לתחרויות רק בשנתיים האחרונות, אבל תראה איפה היא נמצאת עכשיו. זה היה יותר משווה את זה.

איזבלה אמנם זכתה בפרסי ענק במעגל התחרות, אך הצלחתה הכלכלית נובעת בעיקר מקו התכשיטים שהשיקה בשנת 2012, Glitzy Girl.

הוא כולל צמידי קסם והתרחב כעת לאיפור ולבגדים. החברה הרוויחה מיליון דולר בשנה הראשונה שלה וכיום היא מעסיקה 42 עובדים - הכל מרעיון שסוזנה אומרת היה של בתה.

יצרתי לבלה צמיד קסם יום אחד כדי לחגוג את זכייתה וכל האימהות אהבו את זה, אומרת סוזנה. ואז בלה הציעה שנוכל להכין אותם לכולם ... ונערת גליצי נולדה.

סוזנה, שיש לה גם את הבת ויקטוריה, בת 19, מספרת: אני מנהלת את החברה על בסיס יומיומי בעוד איזבלה בבית הספר. אבל כשהיא בחופש, היא בהחלט מעשית ותמיד נמצאת במפעל.

היא בוחרת את העיצובים לצמידים, עוזרת במשלוח והיא בודקת כל צבע בקו הגלוס והלק שלנו בעצמה. היא בהחלט פרי מוח מאחורי החברה. נראה שכל מה שהיא נוגעת בו הופך לזהב.

איזבלה היא גם הפנים של שורה של צעצועים ב- Toys R Us שבארצות הברית והקליטה רק סינגל פופ.

היא לומדת במשרה מלאה והיא כל כך מוכשרת שהיא יכולה אפילו לדבר איטלקית, גרמנית וספרדית. כל זמן פנוי מוקדש לסיבוב התעמלות מסחרר, שיעורי ריקוד ושיעורי שירה.

אמה אומרת: המטרה הבאה היא להיות כוכבת דיסני ולדעת את איזבלה היא תקבל את מה שהיא רוצה. היא תשמח להיות סלינה גומז הבאה.

סוזנה מתעקשת: אני לא הורה דוחף, אני רק עוזר לאיזבלה להגשים את חלומותיה. אם היא הייתה אומרת לי מחר שהיא לא רוצה לעשות את זה יותר מזה, אז זה יהיה בסדר.

ריצ'י וויקי מתפצלים

ואיזבלה עצמה מתעקשת: אני אוהבת את זה ואף פעם לא רוצה להפסיק. אני פשוט אוהב להיות כוכב.

ראה גם: