אפליקציית Buddy בפס רחב של סקיי מאפשרת להורים להשהות את האינטרנט לילדים שלהם

סקיי דיגיטל

ההורוסקופ שלך למחר

אם וילד בטאבלט(תמונה: Getty Images/Caiaimage)



אם יש לך ילדים, סביר להניח שתכיר את המאבק לגרום להם להכין שיעורי בית - במיוחד עם הסחות הדעת של סמארטפונים וטאבלטים.



כדי לעזור, סקיי השיקה אפליקציה חדשה בשם Sky Broadband Buddy, המאפשרת להורים להשהות את האינטרנט באופן זמני במכשירי ילדיהם.



האפליקציה, המהווה חלק מחבילת ה- Boost החדשה של סקיי, יכולה לשמש לניהול השימוש באינטרנט לכל המשפחה, כולל השהיית האינטרנט במכשירים ספציפיים או עבור כל הבית.

הורים יכולים גם לעקוב ולנהל את זמן המסך של ילדיהם, כולל לאילו אפליקציות יש להם גישה.

האפליקציה מאפשרת להורים להשהות את האינטרנט באופן זמני במכשירי ילדיהם (תמונה: סקיי)



תכונות מועילות אחרות כוללות את היכולת לקבוע את זמני השינה ולתגמל התנהגות טובה עם זמן נוסף באינטרנט.

למרות שכבר קיימות מספר אפליקציות בקרת הורים אחרות, Sky Broadband Buddy שונה מרובן בכך שניתן להשתמש בו בבית באמצעות WiFi, או בחוץ, באמצעות 3G או 4G.



סטיבן ואן רוין, מנכ'ל סקיי בריטניה ואירלנד, אמר: ב- Sky, אנו מחברים משפחות לתכנים שהם אוהבים ולכן זו אחריותנו לוודא שהם יכולים לעשות זאת בבטחה.

Sky Broadband Buddy היא דרך קלה לנהל ולפקח על השימוש באינטרנט לילדים, והשהיית האינטרנט היא דרך מצוינת להבטיח שתוכל ליהנות מזמן משפחה ללא זמן מסך - לילדים ולמבוגרים כאחד!

האפליקציה זמינה הן ב- iOS והן באנדרואיד כחלק מחבילת ה- Sky Broadband Boost. ניתן להוסיף זאת לחבילות פס רחב חדשות וקיימות של Sky, ומחירו £ 2.50 לחודש.

קרא עוד

החדשות הטכנולוגיות האחרונות
WhatsApp חסום כעת בטלפונים אלה מנכ'ל Snapchat מגביל את זמן המסך של הצליל חשבון הטוויטר של לואי ת'רו פרוץ מפות Google: המזח של המלך הנרי מסתתר

ראה גם: