סם בילינגס עזב 'במריבה' לאחר שלקח כדור לאזורים הנמוכים במהלך המאה

קרִיקֶט

ההורוסקופ שלך למחר

אחרי שצחק על אלכס היילס כאשר הוא נפגע פעמיים באזורי התחתית במהלך המאה שנה שעברה, סם בילינגס הודה ש'זה משרת אותי נכון' לאחר שסבל בעצמו גורל דומה.



במהלך המשחק בין טרנט רוקטס ל-Oval Invincibles בעונה שעברה, ריס טופלי להכות את היילס בדיוק איפה שזה כואב במשלוחים רצופים. ואת בילינגס, שהיה קפטן ה-Invincibles באותו משחק, ניתן היה לראות צוחק מאחורי הגדמים יחד עם טופלי ואפילו השופט נייג'ל לונג.



עם זאת, השנה בילינגס היה הקורבן האומלל שכן החמיץ ניסיון סוויפ לאחור מוולש אֵשׁ הספינר אדם זמפה ונפגע מתחת לחגורה. כאב נחרט על פניו של בלינגס כשהתמוטט על הקרקע, בעוד שגם קווין פיטרסן וגם רוברט קרופט צחקו על חשבונו על פרשנות.



וכשנשאל על כך לאחר המשחק, אמר בילינגס ל-Sky Sports: 'זה משרת אותי נכון. צחקתי על אלכס היילס בסגלגל בשנה שעברה כשהיו לו שניים בשניים.

'זה לא משתפר עם הגיל. הייתי בסכסוך גם כשיצאתי, הייתי בהרבה סכסוכים'.

ה-Invincibles ניצחו בסופו של דבר את המשחק בהפרש של 39 ריצות לאחר ש-81 הנפץ של וויל ג'קס מ-45 כדורים ראו אותם ב-158-5. בתגובה, ה-Fire הצליחה רק 119-6, כאשר הספינר סוניל נארין לקח 3-21 וטום קוראן הרים 2-14.



כשחשב על הניצחון, הוסיף בילינגס: 'תמיד כאן בקרדיף זה על השימוש במגרש. זה יכול להיות מאוד דו-קצבי, כפי שראינו היום. זה נעשה עבור סוניל נארין.

'הוא כבש אתמול ברשתות על משטח מאוד דומה, ואני לא חושב שמישהו פגע בו! הוא קיבל בערך 17 וויטים... הוא פשוט שחקן ברמה עולמית, ועבור קפטן הוא יכול פשוט לשחק בכל שלב. של המשחק, שהוא ענק.



כרטיסי דיסני נגד האנושות

'וויל ג'קס גם חבטה יפה, והרוויחה את הזכות בסיום במגרש קשה. איבדנו יותר מדי שערים מוקדם אתמול בלילה. הוא שחקן צעיר שיש לו עתיד מרגש לפניו. זו הייתה דפיקה של התבגרות .'

ראה גם: