Smyths, Co-op ו- Waitrose מפרסמות זכרונות דחופים בנושא מזון, צעצועים ועוד

Waitrose Limited

ההורוסקופ שלך למחר

האיחוד האירופי והסוכנות לתקני מזון פרסמו זיכרונות על מספר פריטים(תמונה: Getty Images)



מספר קמעונאים ברחוב ובקמעונאים מקוונים פרסמו זכרונות מוצרים על פריטים שאולי אינם מתאימים לצריכה בשל אלרגנים ומפגעים אחרים - אפילו צעצועים מופיעים ברשימה השבוע.



במהלך שבעת הימים האחרונים, Smyths Toys, Waitrose ועוד כמה שמות גדולים פרסמו זיכרונות על מוצרים ממותגים בגלל חששות בטיחותיים.



פריטים אחרים כוללים מזון לחיות מחמד, קוצץ שיער ואפילו מוצרי בשר - כאשר רבים מהם עוברים על חוקי האיחוד האירופי.

לקוחות שיש להם פריטים נאלצים להחזיר אותם לסופרמרקט או לקמעונאי המקומי שלהם לקבלת החזר מלא.

כל הבטיחות נזכרת השבוע

  • חברת Benyfit Natural Pet Food Ltd מזכירה מספר סוגים של מוצרי מזון לכלבים קפואים המכילים בקר מכיוון שהמוצרים עלולים להכיל סלמונלה. ראה את הרשימה המלאה כאן נמכר על ידי חנויות עצמאיות שונות לחיות מחמד ובאינטרנט.



  • JFC (בריטניה) בע'מ נזכרת בתערובת רוטב חם בינוני S&B Golden Curry מכיוון שהיא מכילה סלרי וחרדל שאינם מוזכרים על התווית.

  • Waitrose & Partners נזכרת ב- Waitrose & Partners בקר מבושל ואיטי פאי מכיוון שהיא מכילה אגוזי לוז וחלב שאינם מוזכרים על התווית.



  • קואופ זוכר 2 מדליוני חלבי חזיר Herby מכיוון שהוא מכיל סויה שאינה מוזכרת על התווית כפרוסות בטן חזיר בסגנון אסיאתי סומנו באופן שגוי כמדליות חזיר חזיר.

  • Smyths Toys נזכרת באימוני הכדורגל המתכווננים/ריבאונדר המזרקים בשל בעיות בטיחות.

  • Kemei נזכרת בערכת קוצץ השיער שלה בגלל חששות מהתחממות יתר. המתאם עלול להתחמם יתר על המידה ולגרום לכוויות או לגרום לשריפה. המוצר אינו עומד בדרישות האיחוד האירופי של הוראת המתח הנמוך והתקן הלאומי הרלוונטי BS 1363.

  • Kemei נזכרת גם בערכת קוצץ השיער המופעלת באמצעות חשמל. המוצר מפורסם עם מתאם תת -סטנדרטי לשימוש קבוע עם בידוד לקוי. כתוצאה מכך, המתאם עלול להתחמם יתר על המידה ולגרום לכוויות ולהוביל לאש. המשתמש יכול לגעת בחלקים חיים נגישים, ולהגדיל את הסיכון להתחשמלות. המוצר אינו עומד בדרישות האיחוד האירופי של הוראת המתח הנמוך והתקן הלאומי הרלוונטי BS 1363.

    אליזבת אובריאן סיימון אובריאן

קבל את ייעוץ הכסף, החדשות והעזרה העדכניים ביותר ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך - הירשם ב- NEWSAM.co.uk/email

ראה גם: