מדריך שוק חג המולד של Southbank לשנת 2018 עם נקודות עיקריות שאסור לפספס

בריטניה ואירלנד

ההורוסקופ שלך למחר

שוק חג המולד של מרכז סאות'בנק(תמונה: בלינדה לולי/שוק חג המולד של סאות'בנק)



דרום הגדה של לונדון משכה מזמן את ההמונים בזכות השווקים ההומים שלה, סצנת התיאטרון והאמנות התוססת ופופ-אפים מוזרים, ממש ליד נהר התמזה.



עם זאת, במהלך העונה החגיגית הוא ידוע בזכות העלאת היתרון בתוכנית אירועים עמוסה - וחג המולד הזה אינו שונה.



שוק חג המולד של סאות'בנק מציע כל מה שאפשר לרצות להיכנס לאווירה החגיגית, החל מדוכני שוק מסורתיים ועד תענוגות אוכל ושפע של מופעים מסנוורים שכל המשפחה יכולה ליהנות מהם.

אין פלא שזה נקרא כאחד משווקי חג המולד הטובים ביותר בלונדון.

הפסטיבל יתקיים עד ה -27 בדצמבר, אך כדי לתת לכם יד עוזרת, בחרנו את נקודות השיא שלא תרצו לפספס אם אתם מתכננים טיול בלונדון לקראת חג המולד ...



פסטיבל חורף

יש הרבה הזדמנויות לאכול, לשתות ולהיות שמח בתקופה החגיגית הודות לשורות של דוכני שוק חג המולד המסורתיים המציעים מתנות אומנותיות, תכשיטים מוזרים ופינוקים חגיגיים קלאסיים מיין חם ועד פשטידות טחון.

המבקרים יכולים ליהנות גם משלל אוכל רחוב, בירות מלאכה וקוקטיילים כשהם מסתובבים בין הדוכנים, או ליהנות מנופי לונדון האפוסיים שמעבר לנהר.



ואז יש את שוק המזון של Southbank עם הטוויסטים החגיגיים כולל אפשרויות רקלט וברסטורסט, או לבעלי שן מתוקה אפשר להתפנק מהוופלים והפנקייק.

באשר לבידור, צפה לשלל מופעים, הופעות וסדנאות מסנוורות.

ישנם דוכנים מסורתיים לביקור האורחים (תמונה: הודו רופר-אוונס/ מרכז סאותבנק)

ההופעות הטובות ביותר שיש לשים לב אליהן

עוץ לי גוץ לי: הבוננזה הזו, המתאימה לכל אחד מגיל שמונה ומעלה, עושה סיבוב חדש לאגדה הקלאסית. צפה לתחפושות מושכות את העין, לדמויות מוזרות והרבה כיף וצחוקים. פועל מה -18 בדצמבר עד ה -6 בינואר. כרטיסים החל מ- 15 ליש'ט ואפשר לרכוש באתר אתר Southbank Center .

קרקס 1903: כרטיסים החל מ- 25 ליש'ט ואפשר לרכוש באתר אתר כאן .

תזמורת הפילהרמוניה ומקהלת באך: צפה מסדרת קונצרטים חגיגיים ומופעים של מוסיקה קלאסית שתכין אותך לקראת היום הגדול. הכרטיסים מתחילים החל מ- 16.50 ליש'ט. תוכל לראות את רשימת התאריכים והמוזיקה המלאים ב- אתר כאן.

מה לי אוונס עושה עכשיו

Rumpelstiltskin מציע טוויסט של האגדה הקלאסית (תמונה: שיין ריד/סטודיו קרנבל)

אירועים מובילים בחינם

ה מרכז סאותבנק יתארח בהרבה אירועים בחינם למשפחות, עד ה -1 בינואר. בחרנו כמה מאלה שלא תרצו לפספס ...

  • חורף הוא דרג : אירוע בן יום עם מלכי הדראג והמלכות הטובים ביותר בלונדון. יתקיים ב -29 בדצמבר.
  • מופעי מקהלת החורף: צפה למפגשים יומיים של 30 דקות עם שירי מזדמנים מדי פעם במבואה של המלכה אליזבת. מתקיים בין התאריכים 11-23 בדצמבר.
  • אולם אירועים חורפי למהדרין: שימו את כישורי הריקוד שלכם למבחן למידת כישורי אולם אירועים למוסיקה חיה וסטים לתקליטנים. יתקיים ב -26 בדצמבר.
  • למד להתנדנד: נסה את עצמך בריקודים כמו נדנדה, ג'יב ו jitterbug עם סיימון סלמון ואנה למברכטס מ SwingDance בריטניה (אתה עשוי לזהות אותם מ Dancing on Ice). יתקיים ב -24 בדצמבר.

ערב ראש השנה

ברגע שחג המולד נגמר, עונת המסיבות עדיין לא לגמרי הסתיימה מכיוון שהגיע הזמן לצלצל ב -2019 בסטייל.

השנה יתקיים במרכז Soutbank מרכז ערב ראש השנה מרהיב החל מהשעה 19:00, שם יהפוך אולם הפסטיבל המלכותי לחמש קומות של לילות מועדון נושאים.

זה כולל שבעה ברים, שני הופעות חיות, 12 תקליטנים, שמונה שיעורי ריקוד וכמה תצפיות מרהיבות על מופע הזיקוקים של לונדון בחצות.

הכרטיסים מתחילים החל מ- 105 ליש'ט.

קרא עוד

דברים שאפשר לעשות בחג המולד
ימי חג המולד הטובים ביותר בסביבי משטחי החלקה על הקרח הטובים ביותר בבריטניה הפנטוס וההצגות הטובות ביותר בקרבתיי בקר בסיור משאיות חג המולד של קוקה קולה

ראה גם: