סקירת State of Decay 2: משחק זומבים מהנה וטוחן עם הרבה מה לעשות

טֶכנוֹלוֹגִיָה

ההורוסקופ שלך למחר

מעולם לא שיחקתי במשחק State of Decay הראשון אז נכנסתי לעיוור הזה.



אני אוהב משחקי זומבים למרות שאני מרגיש שהשוק היה רווי בהם לאורך השנים. אבל אף על פי כן, די התרגשתי לנסות את זה כשהוכרז ב-E3.



זומבים של עולם פתוח, תביאו את זה!



קצת רקע למשחק: הציוויליזציה נפלה! אף אחד לא יכול היה לעצור את הזומבים ועכשיו זה תלוי בנו למצוא ניצולים ולנסות ולשרוד על ידי בניית קהילות וחילוץ אחר אספקה.

מועמדים לבחירות האירופיות באזור שלי

אתה יכול לשחק סולו או שאתה יכול גם לחבור ל-3 אחרים בשיתוף פעולה ולחקור את העולם הפתוח ולצוד זומבים ביחד.

לכל אדם שאתה משחק יש תכונות וכישורים ייחודיים משלו. שמירה על אנשים בחיים היא המפתח כי ברגע שהם מתים, זהו זה. לא חוזר. פרמדאת'!



אתה יכול לעבור בין דמויות במהלך המשחק וכל אחת מתחילה עם תכונות ומערכות מיומנויות שונות ומשדרגת אותן תוך כדי.

State of Decay פורסם על ידי Microsoft Studios ופותח על ידי Undead Labs. זה Xbox One בלעדי וניתן לשחק אותו גם ב-Windows.



בסך הכל, נהניתי מאוד לשחק את המשחק הזה. משחקי עולם פתוח הם התיק שלי ואהבתי את כל עניין הבנייה מחדש של הקהילה. יש הרבה טחינה וריצה הלוך ושוב למקומות שונים כדי לנקות ולשאת שלל בחזרה כדי לעזור לשמור על הקהילה שלך מאושרת, והם הרבה נזקקים. הניסיון לשמח אותם מבלי שאנשים יריבו ביניהם בגלל מצב הרוח הירוד, הרגיש קצת כאילו אני מנהל פעוטון אבל זה לא הרתיע אותי בכלל.

קשה מאוד למצוא בריאות, וזה המקום שבו מצאתי את עצמי מנענע בראשי כשמצאתי מקום חדש שלא היה לו מה לבזוז.

מגיש טלוויזיה לילדים מת

ככל שתמצאו יותר ותחזירו לקהילה, כך תוכלו לשדרג אותה יותר כדי להפוך אותה למקום הטוב ביותר לשרוד ואני אוהב את כל זה. אתה יכול לתבוע חנויות והתנחלויות שיעזרו לך להתקדם ואתה יכול להוריד ולאסוף אספקה ​​במקומות אלה. חוויתי את המוות הראשון שלי של דמות שבניתי והרגשתי די עצוב שהפרמדאת' לקח אותה, אבל אני אוהב את המציאות של ברגע שהם מתים, זה הכל ואתה חייב לשרוד בלעדיהם. וזו הסיבה לשחק בתור אנשים אחרים בקהילה זה נהדר וחיוני.

כשאתה עושה דברים במשחק, בלחימה, בריצה וכו', אתה בונה כוכבים כדי לשפר את מערך המיומנויות שלך ויש לך בחירה מה תרצה לשפר בהמשך. גם זה היה טוב.

אתה צריך להביס את לבבות המגיפה כדי לצמצם את אוכלוסיית הזומבים המגיפה. התקפה על ידי מסה של זומבים אדומי עיניים זוהרים בחושך בפעם הראשונה גרמה לי להתפלל שאור יום במשחק, אבל אני מניח שזה מוסיף לכל מסגרת ההישרדות שבשבילי, עבד טוב.

ג'ושוע ריצ'י לשעבר על החוף

מצאתי שקל להתרגל לתפריטים. בהתחלה לא הייתי בטוח אבל ככל שהמשכתי, הם בסדר והכל קל לאתר.

הפקדים קלים לשימוש. לא היו לי בעיות אמיתיות איתם.

המשחק השתמש בתקן עולם פתוח שבו אתה מטפס גבוה כדי לפתוח עוד מהמפה ונקודות עניין. תמיד מצאתי שזה חלק מאוד מועיל בכל משחקי עולם פתוח אז אני שמח שזה היה במשחק.

יש כמה באגים, שנראה שהם הנורמה ברוב המשחקים בימינו. זומבים נתקעים פה ושם וכמה תקלות טעינה של העולם שאכן מתקנות את עצמן. זה לא הרתיע אותי מכיוון שרוב הזמן רצתי הלוך ושוב כל כך הרבה אפילו לדאוג.

מצאתי את המשחק חשוך מאוד בלילה. אני מניח שזה יכול להיות עניין אישי אבל אני מתאר לעצמי שאלה דברים שיסודרו עם עדכון.

אני מצפה להמשיך במסע שלי להציל את הקהילה הקטנה שלי. אני מאוד אוהב את המשחק ואם אתה אוהב משחקי עולם פתוח עם הרבה שחיקה וריצה הלוך ושוב כמוני, אני לא מבין למה לא תהנה ממנו. מלבד הבאגים החזותיים, אני חושב שהמשחק הזה יכול להצליח. אני מקווה שאנשים יתנו לזה את ההזדמנות הראויה

תמונת טוויטר של רוברט תומפסון

תאריך הוצאה: 22 במאי 2018

פּלַטפוֹרמָה: Xbox one ו-Windows 10

מחיר: 24 פאונד

אתה יכול לקנות עותק של State of Decay 2 כאן .

ספירת נתונים ='3' data-numberedהנקראים ביותר
אל תחמיצו

ראה גם: