'עובדת' ברכבת התחתית חושפת כריכים שאסור להזמין לעולם - ושופכת עוד 'סודות' של הרשת

חדשות מוזרות

ההורוסקופ שלך למחר

מסעדת רכבת תחתית

מסעדת רכבת תחתית(תמונה: Getty Images)



אין כמו כריך באורך רגל מסאבווי שימלא אותך במהלך ארוחת צהריים רעבה, ולכולנו יש את המילויים האהובים עלינו.



האם אתה יותר איש מרינרה של קציצות, סטייק וגבינה או קציצת ירקות? האם אתה הולך על לחם עשבי תיבול וגבינה איטלקי או שיבולת שועל דבש? רוטב מאיו או דרום מערב?



אם אתה מעריץ של כל אחת ממליות העוף, יתכן שתתאכזב לדעת שמי שטוען לעובד ברכבת התחתית שפך כמה שעועית מה שעשוי לגרום לך לחשוב פעמיים עליהם.

ג'ואי ואיימי היכרויות

בפוסט של Reddit, העובד & quot; העובד בשם subwayworkeruk, הזמין משתמשים אחרים לשאול אותו כל מה שקשור לרכבת התחתית, והיה כנה לחלוטין בתשובותיו.

כשנשאל על אילו פריטים הוא ימליץ ומאיזה עלינו להימנע בכל מחיר, הוא יעץ ללקוחות להתרחק מתת העוף צ'יפוטלה ועוף טריאקי.



למה? הוא כותב: 'לעוף ניתנים חיי מדף של יומיים, פעם אחת בדלפק. עם זאת שני אלה עוקפים את זה ומקבלים ארבעה ימים, ויכולים להיות קצת מסריחים '.

אם אתה בארצות הברית, אלה חדשות רעות לחובבי עוף. אַחֵר משתמש Reddit השיב: 'הייתי עובד רכבת תחתית במשך כשנה כאן בארצות הברית ורואה שיש לכם מדף של יומיים על טריאקי עוף מדהים אותי.



'ל- CT שלנו היה מדף ל -5 ימים ואמרו לנו שברגע שהוא מגיע ליום החמישי, פשוט לשנות את התאריך. עם כל השינויים במשמרות וגורמים משתנים, מעולם לא ידענו כמה זמן העוף הזה היה בחוץ (בין 5-9 ימים). הפסקתי לאחר שננזפתי על כך שזרקתי CT בחמשת הימים '.

דוחה. לפחות לבריטניה יש סטנדרטים מחמירים יותר.

כריך רכבת תחתית

עצתו הייתה להתרחק מהתרנגולת (תמונה: Getty)

הוא גם גילה כי העוף אינו 100% בשר אך, כמו הרבה מוצרי בשר קר שנרכשו בחנות, מורכב מ- 84% עוף בתוספת עמילן ומים.

וכשנשאל מה הדבר היחיד בחנות שהוא לא יאכל, הוא שוב אמר עוף כי 'זה מסריח כשהוא יוצא מהשקית'.

רכבת תחתית

שרשרת הסנדוויצ'ים ידועה בסאב שלה באורך שישה אינץ 'ובאורך רגל (תמונה: Getty)

מה הכי טרי? באופן מפתיע, זה הסטייק. 'אני ממליץ על כל דבר אחר, הרכבת התחתית (לפחות הרכבת התחתית שלי) מקפידה מאוד על בקרת איכות ותאריכים. סטייק הוא כנראה הטרי והבטוח ביותר '.

אם אתם מרגישים את הצביטה, כדאי שתדעו מהו הכריך הטוב ביותר. גם לו היה המידע הזה.

כנראה שהמרינרה של קציצות, עוף צ'יפוטלה, עוף טיקה, איטלקיות חריפות ו- subs BMT מציעים את המפץ הטוב ביותר.

ובין השעות 19: 00-21: 00 כל הכריכים האלו יש 20% הנחה. זה דבר לא מובן מאליו.

נתקעתם מה לבחור ורק רוצים לדעת מהו הכריך הפופולרי ביותר? הוא אומר שהמוזמן ביותר הוא רוטב קציצות בגודל 6 אינץ 'עם גבינה על לחם איטלקי דשן, קלוי עם הרבה סלט ורוטב דרום מערב.

מה מעצבן את עובדי הרכבת התחתית? הבחור הזה טוען שהוא מקבל זעם על הפנים כשהלקוחות מבקשים ארבעה רטבים או יותר על המשנה שלהם. אבל אם אתה אדם מסוג שני רוטבים, זה בסדר.

כריך רכבת תחתית נראה במסעדה כשהחברה הודיעה על הסדר על תביעה ייצוגית שטענה כי רכבת תחתית עסקה בשיווק מטעה של כריכיה בגודל 6 אינץ 'ו -12 אינץ' והגישה ללקוחות פחות אוכל ממה שהם שילמו עבורו באוקטובר. 21, 2015 במיאמי, פלורידה

נסו את הסטייק - כנראה שזה המרכיב הכי טרי (תמונה: Getty)

ואם אי פעם הוציאו סרגל ומצאתם שאורך אורך כף הרגל שלכם לא ממש, ובכן, רגל ארוכה, גם לו יש תשובה לכך: '& apos; Subway Footlong & apos; הוא סימן מסחרי של Subway, והוא רק שמו של גודל הכריך הצוללת.

עם זאת, בשל תביעה, הרכבת התחתית החליטה להבטיח שכל אורך רגל הוא 12 סנטימטרים בדיוק. לגבי הצטמקות, הצטמקות קלה מתרחשת כאשר הלחם נאפה.

'יש לנו סרגל מדידה מובנה בתוך השיש (משמש בדרך כלל לאריזות ילדים, כריכים בגודל 4 אינץ'), ונראה שהלחם שלנו תמיד נע סביב 12.1 אינץ '.

'הנה טיפ קטן - אם אתה רוצה ארוכה ברגל, נסה לחם שטוח. הדרך בה מכינים ולוחמים שטוחה נותנים לך 14 אינץ '.

האם עוד מישהו מרגיש רעב?

דובר מותג SUBWAY® אמר: כל חנויות SUBWAY® נמצאות בבעלות עצמאית ומופעלת על ידי זכיינים.

'לכל החנויות יש נהלים קפדניים מאוד להבטחת הגשת המוצרים בצורה בטוחה ולשביעות רצון הלקוחות וכל הספקים נדרשים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שלנו של בטיחות מזון ושלמות המוצר.

ראה גם: