טסקו, לידל וקו-אופ מחליפים את זמני הפתיחה של החנות לגמר יורו אנגליה נגד איטליה

סופרמרקטים

ההורוסקופ שלך למחר

ה- Co-op יסגור את החנויות מוקדם ביום ראשון הקרוב כדי שהצוות יוכל לצפות באנגליה

ה- Co-op יסגור את החנויות מוקדם ביום ראשון הקרוב כדי שהצוות יוכל לצפות באנגליה(תמונה: הרשות הפלסטינית)



סופרמרקטים כולל טסקו, קואופ ולידל משנים את זמני הפתיחה של החנויות שלהם באנגליה, כך שהצוות יוכל ליהנות מהצפייה באנגליה בגמר יורו 2020.



קואופ תסגור 2,034 מהחנויות שלה באנגליה בשעה 19:45 בלילה ביום ראשון, במקום סגירת השעות 22:00 או 23:00, בעוד 1,600 סניפי טסקו אקספרס יעשו את אותו הדבר.



לאחר מכן החנויות ייפתחו מחדש כרגיל למחרת בבוקר, כאשר רוב החנויות נפתחות בדרך כלל משש בבוקר או שבע בבוקר.

לידל אומר כי 700 חנויותיה באנגליה ייפתחו מאוחר ביום שני בבוקר כדי לתת לצוות יותר זמן להתאושש מהמשחק - אך רק אם אנגליה תנצח.

אם שלושת האריות & apos; אל תדרוש ניצחון על איטליה באצטדיון וומבלי ביום ראשון, ואז החנויות שלה ייפתחו בשעה 8:00 בבוקר.



בינתיים איסלנד אומרת כי החנויות שלה באנגליה יכולות להיפתח מוקדם יותר ביום שני ללא קשר לתוצאות המשחק ולא יהיו משלוחים עד הבית ביום ראשון אחרי השעה 19:00.

הסופרמרקט גם קבע מחדש את כל הפגישות הלא חיוניות לצוות המשרד הראשי.



העדכון מהסופרמרקטים מגיע לאחר מכן הלפורדס סגרה את חנויותיה מוקדם ביום רביעי (6 ביולי) כדי שהצוות שלה יוכל לצפות באנגליה מול דנמרק בחצי גמר יורו 2020.

שלושת האריות ניצחו את דנמרק 2-1 כדי להבטיח את מקומן בגמר באצטדיון וומבלי ביום ראשון הקרוב (11 ביולי) שם יתמודדו מול איטליה.

הפתיחה מתחילה בשמונה בערב ותסתיים בסביבות השעה 22:00 אם המשחק לא יכנס להארכה ועונשים, ובמקרה זה עשוי להיות קרוב יותר לשעה 23:00.

אנגליה תשחק נגד איטליה ביום ראשון הקרוב בגמר היורו

אנגליה תשחק נגד איטליה ביום ראשון הקרוב בגמר היורו (תמונה: אופ'א באמצעות Getty Images)

כריס וויטפילד, מנהל התפעול של קואופ, אמר: כולנו מקווים ש'כדורגל יגיע ', אך עמיתים בחנויות שלנו באנגליה בהחלט יחזרו הביתה מכיוון שאנו נסגרים מוקדם כדי לאפשר להם להצטרף לשאר האזרחים לתמוך ב קְבוּצָה.

אנו מעריכים עד כמה זה אומר עבור רבים מעמיתינו בחנות ואנו רוצים שהם יוכלו לחגוג בבית עם משפחתם וחבריהם.

כריסטיאן הארטנאגל, מנכ'ל Lidl GB, אמר: הגמר ביום ראשון מציין אירוע ענק בהיסטוריה, כך שאם אנגליה תנצח, החלטנו לעכב את פתיחת החנויות בשעה.

בלידל, הסיבה להצלחה שלנו היא האנשים שלנו ועבודת הצוות שלנו, ולכן אנחנו רוצים שהקבוצות שלנו יוכלו לחגוג עוד קצת אם נבחרת אנגליה תחזיר אותה הביתה.

ראה גם: