10 צעצועי הילדים המובילים לחג המולד 2014 כוללים בובה מסונכרנת עם סמארטפון ומדפסת תלת מימד

חדשות בריטניה

ההורוסקופ שלך למחר

10 צעצועי החובה המובילים לחג המולד 2014 קיילה בובה הצג גלריה

השנה מתנות חג המולד צפויות להיות הייטק יותר מתמיד כאשר ילדים בוחרים במתנות חדישות.



אפילו ההורים החכמים ביותר יגרדו את ראשם ויגיעו להוראות, אם יש צורך לעבור לרשימת עשרת הצעצועים הטופיים השנתיים שחזה האמלי.



חובה זו לשנת 2014 נעה בין בובה בשם קיילה המשתמשת בתוכנת דיבור לטקסט של Google כדי לחפש תשובות לשאלות באינטרנט, ועד ל- Doh Vinci 3D Deluxe Styler המחקה את עקרונות ההדפסה בתלת מימד, אמרה החנות המפורסמת בלונדון.



My Friend Cayla של 75 ליש'ט יכולה לענות על שאלות, החל מהאהבות והסירוב שלה וכלה בידע כללי ותוצאות ספורט, למרבה המזל רק לאחר סינכרון עם סמארטפון או טאבלט.

קיילה, המתאימה לילדים מגיל ארבע ומעלה, מגיעה עם 'שיער מקסים ותלבושת מגניבה', בעוד שטכנולוגיית 'חיפוש בטוח' של Google פירושה שלא יתנסו ב'מילים רעות 'ובתוכן לא מתאים.

ה- £ 25 Doh Vinci Style ו- Store Vanity מאפשר לילדים להפוך למעצב תלת מימד, בעוד שעון החכם האחרון של Kiddizoom מגיע עם מסך מגע צבעוני וחיישן תנועה, יכול לצלם ולערוך אותם, להקליט סרטונים ולשחק שלושה משחקים מובנים, הכל תמורת 50 פאונד.



אפילו ברבי מחבקת את 'הטכנולוגיה החדישה ביותר' עם תיק שינוי הצבעים של 40 ליש'ט המאפשר לצעירים להחזיק אותו כנגד כל פריט לבוש וללחוץ על כפתור להתאמה של יותר מ -100 גוונים שונים.

לבעלי אינטרסים קצת פחות מתוחכמים, ה- Teksta T-Rex הולך אחורה וקדימה, מניע את ראשו מצד לצד, תוך שהוא מרחרח ולועס את העצם האהובה עליו, ויורק אותו עם 'גיהוק ענק' כשהספיק .



הצעצוע היקר ביותר ברשימה הוא Leapfrog LeapTV בסך 135 ליש'ט, מערכת משחקים לגילאי שלוש עד שמונה הכוללת Wi-Fi ומצלמה הלוכדת תנועה 'למשחקים מושלמים לפני הפעילויות' המכסים קריאה וכתיבה. , מתמטיקה, מדעים ומדעי החברה.

115 רובל רובוטריקים צ'ומפ וסטאמפ גרימלוק הוא רובוט בגודל 20 אינץ 'עם חרב אדירה להתמודד עם אויבים, ופיצוץ BoomCo Rapid Madness של 65 ליש'ט כולל זריקה בודדת לדיוק או 20 חצים תוך שניות שיורים עד 50 רגל.

מעריצים צעירים של הסרט דיסני פרוזן יכולים לצפות לבובות החלקה על הקרח אנה והחלקה על אלזה, בעוד שקסנו בסך 100 ליש'ט היא 'מפלצת חמודה' המתקיימת אינטראקציה עם אפליקציה ייעודית 'לעודד שעות משחק' באמצעות שמונה חיישני מגע ושמע. תשומות.

האמליס אמר: 'חג המולד הזה, צעצועים יהפכו למאה ה -21 באמת ולראשונה ישקפו באופן חיובי את העולם המדהים בו אנו חיים.

״הן נעות בין קיילה, הבובה שמשתמשת בטכנולוגיית דיבור-טקסט לחיפוש תשובות לשאלות ברשת, וכלה בתיק שינוי הצבעים של ברבי החדיש, המאפשר לה להתמזג ממש עם כל בגד שהילד לובש. .

ישנו גם סטיילר דלוקס תלת מימד של Doh Vinci המחקה את עקרונות הדפסה תלת מימדית כדי לעורר את היצירתיות של ילדים.

'העשירייה הראשונה של השנה תעלה אפילו על הציפיות של הילד המתמצא ביותר.'

ראה גם: