Tragic Peaches Geldof צבר לגיון מעריצים אחרי הסרטון הזה של קייטי הופקינס

חדשות ידוענים

ההורוסקופ שלך למחר

אפרסקים גלדוף וקייטי הופקינס מתווכחים על הורות מצורפת

אפרסקים מדברת בעוד קייטי מגלגלת את עיניה(תמונה: ITV)



לפני הריחוק הסוער הזה עם כוכבת החניך לשעבר ומטרדת הסלבריטאים הנוכחית קייטי הופקינס, אפרסקי הייתה ידועה בעיקר בהיסטוריה המשפחתית שלה, בילדותה הפרועה ובהתפרצויות מתבגרות מדי פעם בטוויטר. אבל בעקבות המפגש הזה פנים אל פנים על הספה של הבוקר הזה, אפרסקית הגיעה האישה הרהוטה, ההומוריסטית וחדה הלשון.



קייטי החליטה שאפרסקים, שמתה בפתאומיות ביום שני אחר הצהריים, היא הקורבן האחרון שלה (ראו אחרים כאן), בשל דעותיה לגבי גידול ילדים.



השניים יצאו לריב בטוויטר, כאשר קייטי השתמשה בטור הצהובונים שלה כדי לתקוף עוד יותר את האמא הצעירה. זה הגיע לשיאו בעימות מול מארח הבוקר הזה מארחת הולי ווילובי, פיליפ שופילד והאומה.

קלוריות ב-Big Mac

במהלך הראיון שנערך בנובמבר בשנה שעברה, השניים יצאו בראשם, כשקייטי תקפה את אפרסקים על אמונתה בהורות מצורפת.

הוויכוח התחיל די מתורבת עם אפרסקים גלדוף שהסבירו את היתרונות של הורות מצורפת, אך הוויכוח בין בני הזוג התפתח במהירות לוויכוח סוער מאוד כאשר קייטי הופקינס דחתה את הנוהג כ'שטויות בעידן החדש ' - כאשר אפרסקים טענו לניצחון.



'באת לכאן כדי להיות שנויה במחלוקת,' אמרה אפרסקים המעורערת לעין, לפני שהמגיש פיליפ שופילד פרץ ואמר שהיא צריכה לתת לכוכבת החניך לשעבר לדבר.

בשלב מסוים, כאשר אפרסקים הזכירו כי דוחפים את ילדה בעגלה, קייטי החליטה לרדוף את הילדה הבלונדינית על התאונה שעברה עם התינוק אסטלה.



'היא אוהבת הורות מצורפת עד שהתינוק שלה נמצא על הרצפה על המדרכה,' אמרה קייטי בחיתוך.

'לכל אם חד הורית תינוק נופל מהמיטה או נופל מהעגלה,' אפרסקים חבטה בחזרה, כשפיל מגיע להגנתה.

מאוחר יותר, סקופה אפילו נקשה בקייטי כדי 'לעצור' לאחר שהיא מתעקשת לנסות לדבר על בת 24 אז.

בתו של בוב גלדוף פרסם במהירות שורה של ציוצים מנצחים שפוצצו את קייטי ברגע שהוויכוח שלהם הסתיים .

'טוב ... זה היה קל,' כתבה. 'תחשוב שאני יודע מי זכה בזה. הופקינס ממש רעדה כשלחצתי את ידה לאחר מכן.

'תחשוב שרק אמרתי לקייטי הופקינס בשידור חי על הבוקר הזה מה שבריטניה כולה רוצה להגיד לה. אתה מפסיד, סוקקה !!!!

רק ראיתי את הופקינס יוצאים מאולפני הבוקר עם הזנב בין רגליה והבעה בטראומה על פניה. סוף סוף!!'

בעקבות נעילת קרניים בטלוויזיה כתבה קייטי בטור שלה שאפרסקים הסכימה להופיע בתוכנית רק אם קייטי 'תשתוק ותניח לה לדבר'.

היא התחרפנה: 'אחרי שהשתחררתי מהדיון שלנו פעמיים, סוף סוף הסכים גלדוף לעלות על הספה אם אשתוק וניתן לה לדבר. חלק מהצופים הרגישו שאפרסקים קיבלו נסיעה קלה. היא עשתה.'

הדבר עורר תגובה זועמת ומנוסחת בצורה מבריקה של הבת הצעירה גלדוף.

'ובכן, נראה שקייטי הופקינס מפסידה עוד יותר מכפי שכולנו חשבנו. היא משתמשת כעת ב'כישרונות 'השכורים שלה כדי להתמרמר עלי בטור' השמש הנורא להפליא, לאחר שהצליפה לי לגמרי על הבוקר הזה, 'השיבה.

'היא מצהירה שהסיבה לכך שאיבדה את הוויכוח על הורות מצורפת הייתה כי כנראה שהסכמתי לעשות את ההצגה רק אם היא' תשתוק ותן לי לדבר '. זהו שקר עצום והיא יודעת זאת. מעולם לא אמרתי דבר כזה.

'בסופו של דבר היא לא הצליחה להכין טיעונים חושיים כיוון שכנראה היא חשבה שאני עומד להיות דוחף. להסתכל על זה בחזרה, לראות את פניה המתוחים בגוון כתום הופכים מסיפוק עצמי זחוח לאימה צרופה בהחלט לא יסולא בפז.

'זה עוד יותר קלאסי שהיא לא מצליחה להיאחז בשמץ הכבוד האחרון שהשאירה כשהיא כל כך מפסידה וכואבת אותי בעיתונות בשקרים טהורים על זה שאני מנצח כי היא נאלצה לקבל* *טיעונים של מפיקי תוכניות.

'איזה תירוץ חחח. באמת קייטי, ייתכן שתצטרך להתמודד עם העובדה שאיבדת כי הנקודות שלך לא היו הגיוניות ובגלל שאתה אידיוט מוחלט ומוחלט. להיות חתיך זקן לאחור זו לא בחירת קריירה. שוב מתנצל על שטיפתך בשידור חי בטלוויזיה״.

שטר בנק 10 של קליידסדייל

יום לפני ההופעה החיה, קייטי הייתה פופ בכישורי הורות של אפרסקים בטוויטר.

לצד תמונת הרגע שבו אפרסקים שלחה בטעות את התינוקת אסטלה לפולי רולי לאחור, כתבה: 'מצפה לקבל עצות הורות מאפרסקים בהמשך #itvthismorning.

אפרסקים מאמינים בהורות התקשרות. מחובר לטלפון שהוא ... '

אבל אפרסקים לא בזבזו זמן לפוצץ את קייטי בהתפרצויות אפי בטוויטר.

אפרסקים & apos; טירדה הזועמת התחילה: 'אני אפילו לא רוצה להשיב לציוץ הנואש והבלתי פוסק של קייטי הופקינס כי זה מזין את התשוקה הבלתי -שובבת שלה להכרה. עם זאת, פרסום המכות הנמוכות שלה כמו תמונה של הבן שלי נופל מהעגלה שלו כאשר מעדתי על סדק במדרכה, הצדיק לפחות כמה תגובות ממני.

״זו האישה שכתבה על גיבור ספורט נכה שהיא קיוותה שהיא תגלגל ציפורניים בדרך להופעה בטלוויזיה. זו האישה ששונאת נשים, מיעוטים אתניים, כל מי שיש לו פחות כסף, כל מי שמעז להצביע על הילדים שלה באופן קבוע. לא אתפלא אם יש לה זוג כדורים ישנים מצומקים מתחת לחצאית הטוויד הסלואני שלה משנות השמונים שלה.

כריסטופר האליוול כמה רציחות

'על אחת כמה וכמה לסרס אותה. מה שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו הוא למה אנחנו בכלל מאפשרים לה להיות עם פלטפורמה. זה אומר הרבה על המצב של התקשורת הנוכחית כי היא רשאית לפזר את שנאתה הבוטה לאורך כל היום תוכניות טלוויזיה.

'אני לגמרי בעד חופש הביטוי, אבל כאשר אישה שמעליבה את הנכים היא האהבה הנוכחית בשורה ארוכה של אהובות הצהובונים' אהבה לשנוא ', אנחנו חייבים לשאול את עצמנו, מה הלאה? היטלר מוציא מקברו, שובה אותו מחדש ומותר כמתמודד על החניך או כפרשן עליו ?? '

היא סיימה: 'אם היא אפילו תנסה להעליב את ילדיה בטלוויזיה בשידור חי, או מישהו אחר לצורך העניין, ייתכן שאצטרך להדליק אותה או לא.'

אפרסקים גלדוף וקייטי הופקינס

אפרסקים פרסמה את זה לאחר מכן והיתה לה כל סיבה להיראות מרוצה מעצמה (תמונה: peachesgeldof / Instagram)

אפרסקים נמצאה מתה באופן טרגי בביתה ביום שני אחר הצהריים. מפורסמים ומעריצים צייצו מאז את ההלם ואת תנחומיהם, כאשר רבים זכרו אותה הורידה את קייטי.

'תגידי מה שאת רוצה על גלוף אפרסקים, אבל בסופו של יום היא התמלאה בקטי הופקינס שנשחטה', כתבה אחת. אחרים כללו: 'אפרסקים גלדוף לנצח תישאר הגיבור שלי אחרי שהחזירה את קייטי הופקינס מתחת לסלע שלה למקום שבו היא שייכת', ו'אני זוכר איך צפיתי באפרסקים של גלדסוף הורגים את קייטי הופקינס בבוקר שהיתה כל כך מנומסת ומוצגת ופשוט מדהימה '.

עד כה קייטי שתקה.

הישאר מעודכן עם העדכונים האחרונים על הסיפור העצוב כאן.

אפרסקים גלדוף 1989-2014 הצג גלריה

ראה גם: