תוכניות ה-T20 העולמיות של אנגליה עלולות להיקלע לכאוס על ידי בית הדין לגזענות ביורקשייר

קרִיקֶט

ההורוסקופ שלך למחר

אַנְגלִיָה של גביע העולם T20 ההכנה עלולה להיות מושפעת מה- יורקשייר בית הדין לגזענות, אשר אמור להתקיים באוקטובר.



ועדת משמעת קריקט (CDC) שומעת את התיק ואת טֵלֶגרָף דווח כי מספר כוכבי אנגליה 'ניתן לזמן עדות' בבית הדין וכי ל-CDC 'יש את הזכות לדרוש מכל אדם הכפוף לסמכות השיפוט שלו להגיע'.



השמות האמיתיים של הזמרים

עדיל ראשיד צפוי להיות בין המתבקשים למסור עדות, לאחר שאושר אזים רפיק טוענת כי מייקל ווהן אמר שיש 'יותר מדי מכם הרבה, אנחנו צריכים לעשות משהו בנידון' לקבוצה של שחקנים אסייתים ביורקשייר.



בהצהרה שפורסמה ל שחקן הקריקט , אמר ראשיד: 'רציתי להתרכז כמה שיותר בקריקט שלי ולהימנע מהסחות דעת לרעת הקבוצה, אבל אני יכול לאשר את זכרונו של אזים רפיק בהערותיו של מייקל ווהן לקבוצה מאיתנו, שחקני אסיה'.

הבינלאומית הפקיסטנית לשעבר רנה נאבד-אל-חסן אישר גם את הטענה של רפיק , בעוד אג'מאל שחזד אמר שלא שמע את ההערה המדוברת. ווהן הכחיש שוב ושוב את ההערה.

אם ראשיד או כל אחד מחבריו לנבחרת אנגליה יתבקשו לתת עדות אישית, הם ייאלצו להחמיץ את ההכנה למונדיאל T20, כאשר הקמפיין של אנגליה אמור לצאת לדרך ב-22 באוקטובר נגד אפגניסטן לאחר סדרת T20I נגד אוסטרליה .



 עדיל ראשיד צפוי להתבקש לתת עדות, לאחר שאישר את הטענה של אזים רפיק על הערה גזענית של מייקל ווהן
עדיל ראשיד צפוי להתבקש לתת עדות, לאחר שאישר את הטענה של אזים רפיק על הערה גזענית של מייקל ווהן ( תמונה: בן הוסקינס - ECB/ECB באמצעות Getty Images)

אפשר היה לאפשר לשחקנים לתת עדות מרחוק, אבל בית הדין עדיין יטיל צל על ההכנה של אנגליה. יורקשייר הואשמו על ידי ECB על הוצאת שם רע למשחק ביוני, יחד עם שבעה אנשים.

המאמן והקפטן לשעבר של יורקשייר אנדרו גייל הוא אחד מאלה שהואשמו והוא שבר את שתיקתו ביוני , מסרב להשתתף בדיון המשמעתי שלו ומאשים את ה-ECB ב'ציד מכשפות'.



בהצהרה ארוכה, גייל הכחיש מכל וכל את ההאשמות של רפיק, ואמר: 'אני תמיד אהיה לא מרוצה מהאופן שבו הקריירה שלי הסתיימה אבל אני מסרב שהחיים שלי יוגדרו על ידי האשמות לא מבוססות על ידי עמית לשעבר ממורמר ועל ידי ציד מכשפות של YCCC/ECB'.

רשימה של רוצחים סדרתיים באנגליה

ראה גם: