טייגר וודס הואשם ב'הצעות' של PGA Tour ו'מתח ביקורת על שחקני גולף צעירים יותר' על ידי LIV

גוֹלף

ההורוסקופ שלך למחר

LIV Golf האשימה את טייגר וודס בביקורת פומבית של שחקנים צעירים יותר על הצטרפותם למעגל הפריצה השנוי במחלוקת שנתמך על ידי סעודיה.



סדרת הגולף הרווחית LIV ממומנת על ידי קרן העושר הריבונית של ערב הסעודית וחילקה את הגולף, מה שהותירה את ה-PGA ו-DP World Tours שבור לאחר שהסדרה החדשה שלפה כמה מהשמות הגדולים בספורט. כמה מה השחקנים הבולטים בעולם החליטו לעבור ל-LIV Golf, כולל אנשים כמו פיל מיקלסון, ברוקס קופקה ודסטין ג'ונסון.



ההאשמות כלפי וודס הוגשו במסמכי בית המשפט שהוגשו תחילה על ידי 11 כוכבי LIV גולף, למרות שמאז קרלוס אורטיז חזר בו משמו. המסמכים היו חלק מ- הוגשה תביעת הגבלים עסקיים נגד טור PGA בשבוע שעבר.



10 השחקנים הנותרים, כולל מיקלסון, בריסון דה-צ'מבאו ואיאן פולטר, הושעו על ידי סבב ה-PGA על הצטרפותם לסדרת הגולף ה-LIV השנויה במחלוקת ומאמינים שהם נענשים על ששיחקו בטורנירים של המתפרצות. שחקנים שהצטרפו לסדרת הגולף LIV - שנרכשו על ידי משטר ערב הסעודית הידוע בהפרות זכויות האדם שלהם - ניתנו להרחקה מיידית וללא הגבלת זמן מסבב ה-PGA.

בתביעה, שהוגשה ב-3 באוגוסט, האשימו התובעים את ה-PGA Tour בכך שגרמו לאלוף הגדול 15 פעמים 'לעשות את כרצונו' על ידי תקיפה וביקורת של עמיתיו המקצועיים. נכתב שם: 'הסיור גם גרם לטייגר וודס לעשות את מה ולתת ביקורת פומבית על שחקני גולף - במיוחד שחקני גולף צעירים יותר - על שהצטרפו ל-LIV Golf על ידי הצעה שהם לעולם לא ישחקו ב-Masters, The Open או Majors אחרים ולא יזכו בנקודות OWGR. ”

לקראת ה-150 הפתוחה בסנט אנדרוז אולד קורס ביולי, וודס הוציא את התסכולים שלו על עמיתיו על כך שלקחו את הכסף. הוא הוסיף: 'זה יהיה עצוב לראות שחלק מהילדים הצעירים האלה לא מקבלים הזדמנות לטייל בשטחים המקודשים האלה ולשחק במגמות האלו'.



  טייגר וודס הביע אכזבה מהשחקנים שעברו ל-LIV גולף במספר הזדמנויות
טייגר וודס הביע אכזבה מהשחקנים שעברו ל-LIV גולף במספר הזדמנויות ( תמונה: Getty Images)

התביעה של שחקני LIV Golf טענה שההערות של וודס 'הדהדו ראיות קודמות המצביעות על כך שהטור ממשיך ללחוץ על ה-Majors להצטרף לחרם הקבוצתי הבלתי חוקי של הטור כדי להוציא את LIV Golf ולהעניש כל שחקנים ששיחקו באירועי LIV כלשהם'. אוגוסטה נשיונל, האמרגן והמארגן של המאסטרס, הואשמו בהתיישרות לצד סבב ה-PGA, והציעו שיאסרו שחקנים מטורנירים עתידיים אם יצטרפו לסדרה השנויה במחלוקת.

מנכ'ל הגולף של LIV, גרג נורמן, חשף את סיבוב ההופעות שלו, אשר מנוהל על ידי המשטר הסעודי, ניסה לפתות את וודס עם הצעה שכמעט ולא אמינה. כשטאקר קרלסון של פוקס ניוז שאל את נורמן אם ההצעה המדווחת של 700-800 מיליון דולר לוודס נכונה, האוסטרלי אישר שזה 'אי שם בשכונה הזו'.



'המספר הזה היה שם לפני שהפכתי למנכ'ל', הודה נורמן. 'המספר הזה היה שם בחוץ, כן. טייגר הוא מניע מחט. אז כמובן שאתה צריך להסתכל על הטוב שבטוב. הנמר שהתקרב במקור לפני שהפכתי למנכ'ל אז כן, המספר הזה נמצא איפשהו בשכונה הזו'.

  מנכ'ל הגולף של LIV, גרג נורמן, הודה שסדרת הפריצה הציגה מאמץ מונומנטלי לפתות את טייגר וודס מסיבוב ה-PGA.
מנכ'ל הגולף של LIV, גרג נורמן, הודה שסדרת הפריצה הציגה מאמץ מונומנטלי לפתות את טייגר וודס מסיבוב ה-PGA. ( תמונה: Getty Images)

האם לדעתך שחקני LIV Golf צריכים להיות חופשיים לשחק באירועי PGA ו-DP World Tour? ספר לנו ב-

עם זאת, וודס לא התפתה להצעה שוברת הקופות ונשאר נאמן לסבב ה-PGA. הוא היה חריף בביקורתו על נורמן, והצהיר: 'אני יודע מה מייצג טור PGA, מה הוא נתן לנו: היכולת לרדוף אחרי הקריירה שלנו, הגביעים עליהם אנחנו משחקים ולהרוויח את מה שאנחנו מקבלים וההיסטוריה ש היה חלק מהמשחק הזה.

'אני יודע שגרג ניסה לעשות את מה שהוא עושה עכשיו בתחילת הניינטיז. זה לא עבד אז והוא מנסה לגרום לזה לעבוד עכשיו. אני עדיין לא רואה איך זה לטובת המשחק.

'כל הגופים המנהלים, סבב ה-PGA, הטור האירופי, כל הגדולים - כולנו רואים את זה אחרת מגרג'.

ראה גם: