מזג אוויר בבריטניה: גלי החום ההולכים ומתמשכים עם שיא של 32C אך התחזית מזהירה שסערות עלולות לפגוע

חדשות בריטניה

ההורוסקופ שלך למחר

המונים בסאות'נד-און-סי באנגליה

המונים בסאות'נד-און-סי בחוף המזרחי של אנגליה מתענגים על מזג האוויר החם ביותר של השנה עד כה בסוף השבוע(תמונה: Getty Images)



גל החום של בריטניה אמור להמשיך ולהעלות טמפרטורות בוערות לאורך כל השבוע - אך סערות קיץ עלולות לפגוע בחלק מהאזורים החמים ביותר לאחר סוף שבוע של שיאי שיא.



הטמפרטורות צריכות להישאר מעל 30C בחלקים מסוימים של אנגליה לפחות בשלושת הימים הקרובים כמו יום החירות & apos; מגיע לאנגליה.



היום מסמן את הצעד הרביעי והאחרון בהקלה על מרבית מגבלות הנעילה לאחר סוף שבוע שבו נזכרו הבריטים לחופים ברחבי הארץ.

שיאים של עד 32C צפויים לרחוץ את לונדון, חלקים מהדרום של אנגליה ואמצע מידלנדס בהמשך השבוע, אומרים במשרד המט'פ.

אבל יום שלישי עלול להביא לסיכון של ממטרי רעמים בודדים בחלקים מסוימים של דרום אנגליה, והתנאים הסוערים יירדו על ידי גשם באזורים מסוימים בהמשך השבוע.



מפת מזג האוויר של Met Office ליום שני, 19 ביולי

שיאים של 31C עלולים לרחוץ בחלקים הפנימיים של בריטניה מאוחר יותר ביום שני ככל שיימשך גל החום

ממשרד המט'פ נמסר כי תחנת גשם עם ממטרים וסופות רעמים צפויה לפגוע בדרום מערב ביום שישי בבוקר, ועלולה להתפשט לצפון מזרח בסוף השבוע הבא



ממשרד המט'פ נמסר כי תנאי לחץ גבוה יישארו בימים הקרובים לאחר שסוף השבוע הביא את היום החם ביותר בשנה עד כה.

הבריטים פגעו בחופים כמערכת מאזור האיים האזוריים שבצפון האוקיינוס ​​האטלנטי הביאה לאוויר חם אפייה שהתיישב מעל המדינה- כאשר יותר מ -45 אזורים רשמו טמפרטורות גבוהות מ -30 מעלות צלזיוס.

שיאים של 31.6C נרשמו בהית'רו וב -30.2C בקארדיף ביום ראשון ביום החם ביותר של השנה הן באנגליה והן בוויילס, על פי נתוני מטה.

האם בקס מת באיסטנדרס
אנשים נהנים ממזג האוויר החם בחוף ברייטון שבמזרח סאסקס

אלפים נהרו לברייטון ליהנות מהחום והמים הסוערים ביום ראשון (תמונה: הרשות הפלסטינית)

זה היה היום החם ביותר אי פעם בצפון אירלנד ביום שבת, כאשר 31.2 מעלות צלזיוס נרשם בבאליוואטיקוק, מחוז ירידה בטמפרטורה הגבוהה ביותר של 30.8 מעלות צלזיוס, שהגיע ב -12 ביולי 1983 וב -30 ביוני 1976.

קוטון ב- The Elms בדרבישיר רשמה טמפרטורות של 30.3C ביום שבת, וניצחה את היום החם ביותר של 29.7C שנרשם בדרום מערב לונדון ב -14 ביוני,

שיא טמפרטורות נרשמו באוסק, מונמות'שייר, ויילס, בטמפרטורה של 29.6C ביום שבת, בעוד 28.2C נרשמו ב- Threave, באזור Dumfries ו- Galloway שבסקוטלנד.

הלן ד'אולבי ושרון סטאבס, עם סוסים קליאו ואנה, מתקררים בחוף פנסרן, וויילס, בסוף השבוע

הלן ד'אולבי ושרון סטאבס, עם סוסים קליאו ואנה, מתקררים בחוף פנסרן, וויילס, בסוף השבוע (תמונה: איאן קופר/צפון וויילס לייב)

אמרה בקי מיטשל, מטאורולוגית במשרד המט'פ : 'נוכל להגיע עד 32C בשבוע הבא, אפשר בכל יום למקומות שונים בארץ.

'האזורים הסבירים ביותר לקבל 32C הם חלקים של מידלנדים ומטה לכיוון דרום מערב אנגליה ואולי לונדון, כולם יראו את הטמפרטורות הגבוהות ביותר בימים הקרובים.'

המטאורולוג של Met Office, טום מורגן, הוסיף: 'אנשים באמת ירגישו את השפעות החום במהלך השבוע הזה'.

אנשים מסתובבים במזג האוויר הגשום והרטוב במרכז ליברפול

גשם ומטרי רעמים בודדים עלולים לפגוע בחלקים מסוימים מיום שלישי ושוב ביום שישי (תמונה: ג'וליאן המילטון/)

היום

ביום שני יובאו תנאים יבשים לחלק גדול מבריטניה, אך ענן נמוך וקצת טפטופים ישפיעו על חופי צפון הצפון, אך הפריצה הפנימית תורם ללחמי שמש, כך נמסר מתחזית השבוע.

דרומה יותר, שוב צפויה שפע של שמש ויהפוך להיות חם בפנים הארץ, וייתכן שיגרום למטר רחוק אחר כך.

עד הערב התנאים צריכים להישאר בסדר, יבש וחמים באזורים רבים, אם כי שוב ענן נמוך עשוי להשפיע על חלקים צפוניים, בעוד שנוצרות מעט כתמי ערפל במקומות אחרים בשמים בהירים.

יוֹם שְׁלִישִׁי

עוד יום בהיר וחם ברובו, עם טמפרטורות גבוהות יותר הנמשכות צפונה לצפון אירלנד ודרום סקוטלנד. מעונן רחוק יותר מצפון. סיכון לסופת רעמים בדרום מאוחר יותר.

תחזית לימים רביעי עד שישי

בסדר ויבש לרוב, רק המקלחת המבודדת של אחר הצהריים. חם מאוד, חם מקומי, אם כי החופים הצפון מזרחיים יהיו קרירים יותר. ממטרים נרחבים יותר יגיעו לדרום מערב ביום שישי.

ראה גם: