המשפחות העניות ביותר בבריטניה באשראי אוניברסלי נפגעו ממס הלם כאשר HMRC מקצצת בתשלומים

אשראי אוניברסלי

ההורוסקופ שלך למחר

בסך הכל שלחה HMRC יותר מ -2.2 מיליון מכתבים לתובעי אשראי אוניברסליים מאז 2016 ואמרו להם לצפות להנחות בגלל תשלומי יתר של אשראי מס בהיקף של יותר מ -2 מיליארד ליש'ט.

בסך הכל, HMRC שלחה יותר מ -2.2 מיליון מכתבי ניכוי לתובעי אשראי אוניברסליים מאז 2016(תמונה: Getty)



אלפי תובעי אשראי אוניברסליים הוציאו חשבונות בגין תשלומי יתר לפני כמעט שני עשורים בפשיטת מס על משפחות העניים במדינה על ידי HMRC.



רשות המסים מקצצת בתשלומים ליותר מ -50,000 משקי בית באשראי אוניברסאלי בשבוע בפשיטה הקשורה לזיכויי מס עבודה בעבר.



בין אפריל לנובמבר בשנה שעברה היא קיצצה 63 מיליון ליש'ט מתשלומי התובעים מכיוון שהם שולמו יתר על המידה - למרות הארכת העלייה של 20 ליש'ט שתוארה כ'חבל הצלה 'למשפחות העניים ביותר כאשר הוצגה לראשונה בתחילת המגיפה.

כתוצאה מכך, כחצי מיליון משפחות נאבקות נאלצות לשרוד עם קיצוצים משמעותיים בהכנסותיהן, ולמחוק למעשה את כל ההטבות שיובאו מהעלאה של 20 ליש'ט בשבוע.

האם הופחתת תשלומי האשראי האוניברסאלי שלך? דוא'ל webnews@NEWSAM.co.uk



הכנסות ומכס של HMRC

קיצוצים החלו ב -18 בינואר להפניות חדשות ל- DWP של HMRC שהחלו לתבוע אשראי אוניברסלי בפעם הראשונה במהלך המגיפה. (תמונה: Getty)

החקירה שבוצעה על ידי הזמנים נמצאו התובעים ששולמו להם בטעות החל משנת 2003 ואילך.



עבור רבים, תשלומי היתר נמשכו במשך שנים כאשר משפחות אמרו שהם מקבלים את הסכום הנכון.

אם חד הורית שאיבדה את עבודתה במהלך המגיפה סיפרה למפרסם כי התשלומים ירדו משמעותית בינואר ימים ספורים לאחר שבנה אובחן כסובל מדימום מוחי.

סר איאן דאנקן סמית ', מנהיג השמרנים לשעבר, שהיה האדריכל של האשראי האוניברסלי, אמר כי השימוש במערכת ההטבות כדי לפסוק את המס בדרך זו היא טעות גדולה שגרמה לקשיים עמוקים.

בחודשים האחרונים זיהתה מערכת אשראי המס של HMRC מיליוני תובעים ששילמו להם יותר מדי מאז 2003. רבים התמודדו לאחר מכן עם דרישות להחזר של אלפי לירות למרות המגיפה.

טעינת סקר

האם יש למחוק חובות של טעויות הטבה?

0+ הצבעות כה רחוקות

כןאל

הפגם קשור לשגיאה מצד HMRC. במקרים רבים הוא לא פעל לפי ההליך הנכון עם הערכות ולא עדכן מערכות עם שינויים בנסיבות האישיות.

רק כ -1% מחובות תשלום יתר של זיכוי המס מיועדים לעונשים וריבית בגין הונאה או רשלנות מצד התובע, דבר המצביע על כך שרובם המכריע של אלה ששילמו יתר על המידה אינם אשמים.

בתגובה לבקשת חופש המידע, המחלקה לעבודה ופנסיה (DWP) חשפה כי הם ניכו תשלומים לתובעי אשראי אוניברסליים בגלל תשלומי אשראי מיסים בשיעור של 47,000 תיקים בשבוע מאז 18 בינואר.

קיצוצים החלו ב -18 בינואר להפניות חדשות ל- DWP של HMRC שהחלו לתבוע אשראי אוניברסלי בפעם הראשונה במהלך המגיפה.

השתלת שיער וויין רוני
השר דאז דיבר בלהט על הסיבה לכך שהקים את Universal CreditSir Iain Duncan Smith, אדריכל האשראי האוניברסלי, אמר כי שימוש במערכת ההטבות כדי לפסול מס בצורה זו היא טעות גדולה.

סר איאן דאנקן סמית ', האדריכל של אוניברסאל אשראי, אמר כי שימוש במערכת ההטבות כדי לפסול מס בצורה זו היא טעות גדולה. (תמונה: הרשות הפלסטינית)

בתגובה לבקשה נוספת, אמר HMRC כי בין אפריל לדצמבר 2020 היא שלחה 137,059 מכתבים להזהיר את תובעי האשראי האוניברסאליים שהם יקצצו את התשלומים בגלל תשלומי אשראי מיסים מלפני 17 שנים.

בעוד שרבים מהחובות שנרדפים הם באלפי פאונד, חלקם בפחות מ -5 ליש'ט.

חברות באנגליה אינן יכולות לנקוט בפעולות שיפוטיות לגבות את רוב החובות מלפני יותר משש שנים, כשהן נחשבות להתיישנות, אך הדבר אינו חל על ההכנסה.

בסך הכל שלחה HMRC יותר מ -2.2 מיליון מכתבים לתובעי אשראי אוניברסליים מאז 2016 ואמרו להם לצפות להנחות בגלל תשלומי יתר של אשראי מס בהיקף של יותר מ -2 מיליארד ליש'ט.

גובה החוב הכולל הקשור לתשלום יתר של זיכויי מס, שהציג גורדון בראון, מוערך בכ -6 מיליארד ליש'ט.

Alistair Cromwell ב- Citizens Advice אמר כי העלויות יקשו עוד יותר על משקי הבית המתקשים לעמוד על החשבונות שלהם.

ניכויים, במיוחד אם הם יוצאים מהכחול, יכולים להקשות מאוד על אנשים באוניברסאל אשראי לנהל את כספם ', אמר הבוס של ארגון הצדקה.

הממשלה ביצעה כמה שינויים חיוביים, אך יש צורך בגישה גמישה יותר כדי שהניכויים לא ישאירו אנשים שאינם יכולים לכסות את החשבונות החיוניים שלהם. '

מחודש זה ניכויים מתשלומי הקצבה הסטנדרטיים באשראי מוגבלים ל -25%, הפחתה מהמקסימום הקודם של 30%. באוקטובר 2019 הוא הופחת מ -40%. בינתיים, כל תשלומי האשראי האוניברסאליים עולים ב -0.5% לאחר שהקפאה של שש שנים הסתיימה באפריל האחרון.

זאת בנוסף להארכת העלאה של 20 ליש'ט לאחר שהקנצלר התכופף ללחץ מצד ארגוני צדקה וקמפיינים בתקציב מרץ שלו.

דובר אמר: אנו מאזנים בזהירות את חובתנו כלפי הנישום לגבות תשלומי יתר בעזרת תמיכתנו בתובעים.

הירשם לניוזלטר של NEWSAM Money לקבלת העצות והחדשות האחרונות

מאשראי אוניברסלי ועד קדמה, זכויות תעסוקה, עדכוני נסיעות וסיוע כלכלי חירום - יש לנו את כל הסיפורים הפיננסיים הגדולים שעליכם לדעת עליהם כרגע.

הירשם לניוזלטר Money NEWSAM שלנו כאן.

ראה גם: