יעדי החופשה הסודיים של בריטניה על חוף הים: 9 עיירות חוף שכנראה מעולם לא ביקרת בהן - אבל באמת כדאי

חדשות בריטניה

ההורוסקופ שלך למחר

קו Avocet - אקסטר לאקסמות '



הקיץ בפתח רשמית - ובניגוד לרוב הקיצים המאוחרים, נראה כי 2018 למעשה מספקת מזג אוויר הגון עד כה.



קו כותנה נקודה של חובה

ניבאו תחזיות לתקופות שמש ממושכות וארוכות - ולמרות שאנו יכולים לקחת זאת במעט מלח, אף פעם לא מזיק להיות מוכן.



כאשר הכספית עולה, רובנו קופצים במכונית ועושים קו לחוף חמוש בדלי וכף, רק כדי להיות מופתע מכך שלכולם היה אותו רעיון.

ואם יש דרך אחת להרוס יום שטוף שמש, אפשר לבלות אותו יושב בפקק, ואחריו חיפוש חסר תועלת אחר מקום לחנות בו.

פתרון אחד לבעיה זו הוא לנסוע ברכבת במקום זה - כך תוכל לשבת לאחור וליהנות מהנוף ולתת למישהו אחר לדאוג לנהיגה.



קל להגיע לרבים מהחופים הטובים ביותר בדרום מערב ברשת הרכבת הגדולה המערבית, ותוכל לחסוך מעל 50% בתעריפים כאשר אתה מזמין מראש ב- GWR.com*.

מצאנו תשע עיירות חוף שאליהן תוכל להגיע ברכבת בדרום מערב ובוויילס - ורוב הסיכויים שהן אלה שלא חשבת עליהן.



1. לואו, קורנוול

לו, קורנוול (תמונה: Getty)

אם עדיין לא גילית לואו , אז אתה באמת צריך. הלואו מורכב למעשה משתי עיירות, מזרח ומערב לו, ויש בו מבוך של רחובות צרים ומתפתלים עמוסים בחנויות, פאבים ומסעדות המשרתים את תפקידו של היום.

נמל הדייגים העובד הוא כוורת פעילות שבה תוכלו לצפות בסירות הדייגים הנכנסות לפרוק את מלכודותיהן.

אל תשכח גם את הדלי ואת הכף שלך, שכן יש חוף חולי פנטסטי ליהנות ממנו.

ביום רגוע, שייט בסירה הוא דרך פנטסטית לגלות את כפר הדייגים הפולרי פולפררו ממש לאורך החוף, שהיה ידוע לשמצה בשל פעילויות הברחה במהלך המאות ה -18 ותחילת המאה ה -19. כעת תמצאו המון חנויות קטנות לממכר כלי חרס, תכשיטים ומזכרות, כמו גם כמה גלריות לאמנות. במהלך יוני מתקיים בעיר פסטיבל אמנות ומוזיקה.

קו עמק לואו

להגיע לשם ברכבת : אתה יכול לנסוע ישירות אל לואו מעיר השוק של ליסקארד על קו עמק לו . המסלול הנופי היפה מוביל אתכם דרך עמקים מיוערים עד לפתחו של נהר לואו המזרחי.

2. חוף Gyllyngvase, פאלמות ', קורנוול

חוף Gyllyngvase, פאלמות ' (תמונה: Getty)

חוף Gyllyngvase בפאלמות 'הוא מקום מושלם למשפחות עם ילדים צעירים יותר, עם חול לבן משופע בעדינות והרבה בריכות סלע לחקור בשפל. יש גם מציל תורן בעונת השיא ושירותים ציבוריים בקרבת מקום.

מלבד היותו ידידותי לכרכרות, זהו אחד משמונה החופים בלבד בקורנוול שזכו בפרס הדגל הכחול 2017 שמכיר בכך שהחוף נקי, עם איכות המים הגבוהה ביותר, מנוהל היטב ובטוח.

הקו הימי

הגעה ברכבת: שירות קו הרכבת הימי מחבר בין פאלמות 'לטרורו באמצעות שירות פעמיים לשעה. מניות פאלמות ' אוֹ העיר פאלמות ' תחנות התחנה נמצאות שתיהן במרחק חמש דקות הליכה מהחוף.

3. מפרץ באראפונדל, פמברוקשייר

חוף ברפונדל נבחר לאחד הטובים בעולם (תמונה: Getty)

ייסלח לך מהחשבה שהכנסנו לאי גן עדן טרופי לרשימה זו כדי לראות אם אתה שם לב.

אבל כן, זהו חוף בבריטניה וכן, הוא נבחר לאחד הטובים בעולם.

איפה י.ק. רולינג בשידור חי

מגזין פספורט, שמציג נסיעות, תרבות, סגנון והרפתקאות, כלל את מפרץ באראפונדל שעל חוף פמברוקשייר כאחד מ -25 המובילים ברחבי העולם, ותיאר זאת כ'מנת יתר ויזואלית של יופי '.

הוא הוסיף: 'היא נבחרה בעקביות לאחת הטובות ביותר בבריטניה על ידי מי שהצביע על הדברים האלה, וקל להבין מדוע: זו עקומת חול שופעת, שבראשה דיונות ועשבים על גבעות שגורמות לה להרגיש פרטית מאוד.

החוף עצמו נגיש רק בהליכה של חצי קילומטר מהחניון הקרוב ביותר והוא נמצא ממש ליד שביל החוף פמברוקשייר, אם אתם מחפשים טיול טוב ונוף.

הגעה ברכבת: יהיה עליך לקפוץ במונית מתחנת Pembroke Dock, במרחק של כשבעה קילומטרים משם. ישנן רכבות סדירות למזח פמברוק מ סוונסי .

4. חוף נס קוב, דבון

חוף נס קוב, שלדון, דבון (תמונה: Devon Live)

אם הרעיון של חוף מוסתר מושך אותך, מה דעתך על אחד שאתה צריך לגשת אליו דרך מנהרת מבריחים מקורית?

חוף נס קוב בדרום דבון נכנס למקום הרביעי ברשימה שלנו.

אחד החופים המבודדים והציוריים ביותר של דבון, הוא מוקף לחלוטין במקלט של הצוקים שלמעלה.

זהו מקום מצוין למנגל חוף קיץ (יהיה עליכם להזמין באמצעות מועצת מחוז טייניברידג ') וכלבים מותרים בכל ימות השנה.

בינתיים, גן הבירה במלון נס האוס הסמוך הוא מקום מהמם ליהנות מחצי ליטר מגניב.

selina waterman smith אינסטגרם

להגיע לשם ברכבת : נס קוב נמצאת במרחק של כחצי שעה הליכה מתחנת הרכבת הסמוכה של טייגמות ' . לחלופין, האוטובוס לוקח 27 דקות, או שזה נסיעה קצרה של שבע דקות במונית.

5. בורנהאם און סי, סומרסט

מגדלור נמוך, בורנהאם על הים (תמונה: Getty)

דבון וקורנוול מפורסמים בזכות החופים היפים שלהם, אבל אם עיירת חוף קלאסית היא מה שאתה מחפש, אז לא לחפש רחוק יותר מבורנהאם און סי ב סומרסט שטופת השמש.

בורנהאם מסמן את סופה של אחת ממתיחות החול הארוכות באירופה, ויש בה את כל התכונות של אתר נופש ויקטוריאני טיפוסי. תוכלו למצוא מזח (הקצר ביותר של בריטניה, למעשה, באורך 37 מטרים בלבד), מגדלור ומדרחוב עמוס על חוף הים עם תה שמנת וטיולי חמורים.

יש גם הרבה בתי קפה ומסעדות בעיר, אם תרצו הפסקה מהחוף.

להגיע לשם ברכבת : חוף בורנהאם און סי נמצא במרחק של כ -3 קילומטרים משם הייברידג 'וברנהאם תחנת הרכבת, ממנה תוכלו להגיע ישירות בריסטול טמפל מדס . ישנם אוטובוסים סדירים מהתחנה אל בורנהאם און סי. לחלופין, לנסוע אל ווסטון-סופר-מארה שם יש שירות אוטובוסים ישיר לבורנהאם.

6. אקסמות 'וטופסהאם, דבון

אקסמות ', דבון

אם אתה מעריץ של עיירות חוף מסורתיות, Exmouth יש גם הרבה מה להציע. רצועת החולות המוזהבת הארוכה שלה היא פינוק למבוגרים ולילדים כאחד, ואילו לאורך הטיילת תמצאו מועדפים ישנים כמו סירות נדנדה וגולף מטורף, כמו גם הרבה בתי קפה.

בית x-factor

יש הרבה הזדמנויות לכיף גם במים, כולל גלישת עפיפונים, גלישת רוח או עלייה למטוסים - ציוד ומדריכים זמינים דרך ספורט ימי אקסמות ' .

קו Avocet עובר בין אקסטר לאקסמות ', ועובר בטופסהאם (תמונה: Getty)

בדרך לחוף, אל תחמיצו את העיר הנהר טופסהאם , שיש לו תחושה קוסמופוליטית מפתיעה. גלו חנויות עצמאיות, מסעדות מסוגננות, פאבים היסטוריים, שווקים עתיקים וטיולי שייט מעל נהר האקס.

להגיע לשם ברכבת : קח את קו Avocet בֵּין אקסטר ו Exmouth . המסלול מחבק את שפך Exe במשך חלק ניכר ממסלולו ומציע כמה נופים מצוינים, במיוחד למי שאוהב צפייה בציפורים.

7. מפרץ קרביס, קורנוול

נוף המשקיף על מפרץ קרביס בקורנוול וקו הרכבת מקו מפרץ סנט איבס. (תמונה: Getty)

ממוקם על חוף קורניש בין הייל ו סנט אייבס הוא מפרץ קרביס : חוף שזכה בפרס הדגל הכחול בבעלות פרטית, אך פתוח לציבור.

הוא מהווה אלטרנטיבה שלווה יותר לעיר ההומה הסמוכה סנט אייבס . על החוף החולי המוגן וטהור המוקף בצוקים מיוערים תלולים, אתה יכול בקלות לדמיין שאתה בחו'ל.

הוא גם ידידותי למשפחות, עם כל המתקנים שאתה צריך ממש על חוף הים ושחייה בטוחה יחסית,

יש רשת של מסלולי הליכה וגישה לשביל החוף הדרומי -מערבי, כך שהיא נהדרת למטיילים וגם למחפשי שמש. תוכלו למצוא גם ציוד קיאקים, קיאקים וספורט מים מעולה להשכרה כמו גם סיורים בסירה.

הגעה ברכבת: מפרץ קרביס נמצא על קו מפרץ סנט איבס , אחד הנופים ביותר בבריטניה. התור מתחיל בשעה סנט ארת ' , התחנה הלפני אחרונה בקו הראשי בין לונדון פדינגטון ו פנזנס , ומסתיים ב סנט אייבס . לקו יש גם שירות חניה ורכב ב המלחות מלנט .

שריל קול וטר

8. דואליש, דבון

חוף העיר Dawlish, דרום דבון, בריטניה (תמונה: Getty)

בעיר ריג'נסי דואליש יש חוף חולי זהוב לגלות במרחק של זריקת אבן מהתחנה. קבלו טבילה או חקרו את בריכות הסלעים, ואז קחו ביס לאכול בעיר. באוגוסט, קבלו את מופע אוויר של דואליש .

לחלופין, טיילו בעיר חוף הממלכה המקסימה, ושמרו על עיניכם על הברבורים השחורים הייחודיים שלה. כדי להמשיך לצפות בציפורים, התחנה הבאה בקו היא דואליש וורן שבו אתה יכול לבקר בקר בשמורת הטבע הלאומית.

הגעה ברכבת: דואליש מוגש על ידי הציורי קו ריווריה שעובר מאקסטר לפיינגטון. בְּ דואליש , הקו מפורסם ממש לאורך חזית הים.

9. דרום -דרום, דרום וויילס

מפרץ דונראבן, דרום -דרום, ויילס (תמונה: Getty)

נסיעה לחלק זה של החוף הוולשי וסביר להניח שתקבל המלצות לביקור באוגמור-ביי-סי-עיירת חוף פופולרית בשל המערות הציוריות והמיקום הנוח שלה במרחק של פחות מחמישה קילומטרים מברידג'ן.

אבל במרחק של פחות משני קילומטרים דרומה תמצא בלב הפנינה הקטנה והמוכרת של סאות'דאון עם נקודת היופי המדהימה שלה - מפרץ דנראבן.

למרות התמהיל המדהים של חלוקי נחל וחוף חולי, והצוקים המרשימים שלו, המפרץ עדיין רואה רק חלק קטן מהמבקרים בהשוואה לשכנתו אוגמור-ביי-סי.

הגן הסודי בטירת דנראבן (תמונה: Getty)

נקודות השיא כוללות את תצורות הסלע והמאובנים הפרהיסטוריים ושרידי טירת דנראבן. גלו את הגן הסודי הממוקם בתוך הקירות המתפוררים של האחוזה הגדולה הזאת שהשקיפה על הים מצוק גבוה. ניתן לקבל כניסה דרך דלת בית גדולה - אוצר מוסתר אמיתי שרוב המבקרים לא מצליחים למצוא.

להגיע לשם ברכבת : דרומית לדרום נמצאת נסיעה קצרה באוטובוס (כ- 20 דקות) ישירות מ Pen-Y-Bont / Bridgend תַחֲנָה.

  • חסוך יותר מ -50% על תעריפי הרכבת כאשר אתה מזמין מראש ב GWR.com *

*תנאי חיסכון: החיסכון נכון נכון לינואר 2018. חיסכון ממוצע מחושב על ידי השוואת מחירי כרטיסים בודדים במחיר סטנדרטי למחיר המקביל של כרטיס Super Off Peak ברמה סטנדרטית שנרכש ביום הנסיעה.

ראה גם: