אזהרת הונאה דחופה בפייפאל לאחר שנפגעו 1,000 אנשים ביום

חברת Paypal Inc.

ההורוסקופ שלך למחר

אנשים הוזהרו מפני הונאה חדשה שעושה את הסיבובים(תמונה: Getty Images)



ניתנה אזהרה חדשה על הודעות אימייל הונאה המתחזקות מ- PayPal.



הודעות הדוא'ל טוענות כי חשבונך הוגבל כתוצאה מהפרת מדיניות, אך נועדו לגנוב את פרטיך.



הודעות האימייל הונאות מבקשות מהלקוחות לעדכן את חשבונם או לבדוק את אבטחת חשבונם על ידי לחיצה על קישור בדוא'ל.

הקישורים המופיעים בהודעות האימייל מובילים לאתרים בעלי מראה אמיתי שהם למעשה אתרי פישינג שנועדו לגנוב פרטי כניסה לפייפאל, כמו גם מידע אישי ופיננסי.

ומכוונים לאלפי אנשים.



הונאת פעולה צייצה: 'קיבלנו יותר מ -1,000 דיווחים תוך 24 שעות על הודעות דוא'ל PayPal מזויפות אלה. '

אדם אחד השיב: 'קיבלתי אתמול מייל שאומר שחשבון PP שלי קרה לי באופן בלתי חוקי. אני עדיין מחכה ש- PP ישיב אם זה אמיתי או לא. '



אחר כתב: 'אני מקבל מספר רב מדי יום!'

ממה צריך להיזהר

ראש הונאת האקשן פאולין סמית אמרה: מיילים אלה משמשים בדרך כלל פושעים כדי לקבל גישה לפרטיך האישיים והבנקאיים, שבהם הם משתמשים כדי לגנוב את זהותך או את כספך.

מקובל שפושעים מזייפים את מספר הטלפון הלגיטימי או את כתובת הדוא'ל של ארגון מהימן, כדי להערים עלינו לספק מידע.

'אם אתה מקבל הודעה בפתאומיות שנראה חשוד, קח חמש דקות לבדוק ישירות מול הארגון או המותג שיצור איתך קשר שהתקשורת אמיתית. אם משהו מרגיש לא בסדר, תמיד שאל אותו.

PayPal אמרה שהיא לא שולחת אזהרה מסוג זה בדוא'ל

דובר מטעם פייפאל אמר: ב- PayPal אנו מתאמצים להגן על לקוחותינו בבריטניה, אך עדיין יש כמה אמצעי זהירות פשוטים שכולנו צריכים לנקוט כדי להימנע מנפילה של הונאות.

היו מודעים לכל הודעות דוא'ל או הודעות טקסט המבקשות ממכם לספק מידע אישי ישירות בתגובה. הרמאים משתמשים לעתים קרובות בתחושת דחיפות שווא כדי לבקש ממך לפעול בדוא'ל דיוג.

מקבל קוביד לאחר חיסון

'כל התקשורת מ- PayPal לבעלי החשבונות תישלח למרכז ההודעות המאובטח בתוך חשבון PayPal שלהם. תקבל הודעה מאובטחת אם PayPal תצטרך לבצע כל פעולה.

הודעת דוא'ל אמיתית של PayPal תפנה אליך רק בשמך המלא - כל דבר שמתחיל אחרת אמור להעלות את חשדותיך באופן מיידי. חפש טעויות כתיב, שהן סימן נפוץ למסר הונאה.

PayPal הוסיפה כי אם יש לך חששות בנוגע לדוא'ל שקיבלת, עליך לשלוח אותו אל spoof@paypal.com

ממה צריך להיזהר ומה עליך לעשות אם אתה מקבל הודעת פישינג

  • ארגונים רשמיים, כמו הבנק שלך, לא יבקשו מידע אישי או פיננסי באמצעות טקסט או דוא'ל. אם אתה מקבל הודעת דוא'ל שאינך בטוח לגביה, תוכל לדווח על כך על ידי העברת הדוא'ל לשירות דיווח הדוא'ל החשוד בכתובת report@phishing.gov.uk .
  • אין ללחוץ על קישורים או קבצים מצורפים בטקסטים או מיילים בלתי צפויים או חשודים.
  • אשר הודעות מקוריות באמצעות מספר ידוע או כתובת דוא'ל ליצירת קשר ישיר עם ארגונים. אתה עשוי למצוא אותם באתר הרשמי של הארגון או ממכתב שקיבלת בעבר.
  • כדי לשמור על עצמך מאובטח באינטרנט, ודא שאתה משתמש בתוכנות העדכניות ביותר, היישומים ומערכות ההפעלה בטלפונים, בטאבלטים ובמחשבים הניידים שלך. עדכן אותם באופן קבוע או הגדר את המכשירים שלך לעדכון אוטומטי כך שלא תדאג.

אם אתה חושב שהיית קורבן להונאה, דווח על כך להונאת פעולה באינטרנט בכתובת actionfraud.police.uk או בטלפון 0300 123 2040.

ראה גם: