וירג'ין מדיה משדרגת את כל קופסאות הסטייפ שלה בחינם - והכל מתחיל היום

וירג'ין מדיה בע'מ

ההורוסקופ שלך למחר

זה יום נהדר להיות לקוח של וירג'ין היום(תמונה: Virgin Media)



וירג'ין מדיה הם לקוחות טלוויזיה מרגשים בכל רחבי המדינה כיום, שכן הספק רק הודיע ​​כי הוא יעניק לכל הלקוחות הקיימים שלהם שדרוג חינם לגמרי לתיבת V6 שלה.



החל מהיום, לקוחות הנוכחי של וירג'ין מדיה יכולים להחליף את הקופסה הרגילה שלהם בדגם ה- V6 היוקרתי.



בדרך כלל שירות זה היה מחזיר אותך 20 ליש'ט, אך מהיום, לקוחות יכולים לבקש את תיבת ההגדרות היוקרתית המאפשרת לך להקליט שש תוכניות בבת אחת תוך צפייה בתוכנית השביעית.

עם הלקוחות הנוכחיים תיצור קשר בשבועות הקרובים עם פרטים כיצד הם יכולים להשיג את הקופסה החדשה. וירג'ין מצפה שרוב האנשים יוכלו להגדיר את הקופסה הבאה בעצמם מבלי שתצטרך מהנדס לצאת.

החיוב בסך 20 ליש'ט בוטל, וכל לקוחות Virgin Media יכולים כעת לקבל את ה- V6 בחינם (תמונה: Virgin Media)



וירג'ין מדיה כינתה את התוכנית אחת מ'תוכניות השדרוג הגדולות ביותר ללקוחות 'שבוצעו אי פעם בבריטניה.

אבל איך זה משתווה לסקיי? התופעה הקשתה של Virgin Media שָׁמַיִם יש את המקבילה שלו לארגז, סקיי ש, שעבורם הלקוחות צריכים לשלם לפחות 20 ליש'ט. על פי וירג'ין מדיה, עבור חלק מהלקוחות זה מגיע ל -199 ליש'ט. כך או כך, סקיי דורשת גם התחייבות של 18 חודשים בעת ההרשמה.



ה- V6 החדש מאפשר לך להקליט שש תוכניות בבת אחת, תוך צפייה בשביעית (תמונה: Virgin Media)

חצי מגודל תיבת ה- TiVo הקודמת, ה- V6 תומך גם בטלוויזיה 4K Ultra HD (UHD) בתוספת Netflix, YouTube ו- iPlayer, כלומר תקבל שדרוג רציני לצפייה בטלוויזיה שלך. ואין יותר מה שאנחנו רוצים לעשות בינואר מאשר לשבת על הספה שלנו.

דיוויד בוצ'ייר, מנהל הבידור הדיגיטלי הראשי ב- Virgin Media אמר: אנו מאמינים שהערכה הטובה ביותר שלנו לא צריכה להיות מיועדת רק ללקוחות חדשים. אז היום אנו פותחים את אחת מתוכניות השדרוג הקיימות הגדולות ביותר שנראו בבריטניה, ומאיצות את הפעלת הקופסה הטובה ביותר אי פעם. '

הפטרון של מטרות אבודות

יותר תירוצים מתמיד להעביר את הערבים שלנו דבוקים בטלוויזיה (תמונה: BananaStock RF)

הלקוחות שלנו מספרים לנו כמה הם אוהבים להשתמש בתיבת V6 וצופים בטלוויזיה יותר כשיש להם. כמרכז בידור מרכזי, המופעל על ידי הפס הרחב המהיר ביותר שלנו, ה- V6 בנוי לאפליקציות וחוויית הטלוויזיה המבוקשת הטובה ביותר - בין אם היא iPlayer, נטפליקס או אלפי סטים. '

בצדק, הלקוחות שלנו מצפים מהטוב ביותר, ועם טלוויזיה מהשורה הראשונה לפס רחב מהיר, זה בדיוק מה שהם מקבלים.

ראה גם: