האתר מתנצל על וונטוורת 'מילר שמבייש את השומן לאחר שחשף עבר אובדני עלייה במשקל

חדשות ידוענים

ההורוסקופ שלך למחר

וונטוורת 'מילר הוציא התנצלות על מם פוגע

וונטוורת 'מילר הוציא התנצלות על מם פוגע



The Lad Bible התנצל בפני וונטוורת 'מילר לאחר שלגלג על משקלו של השחקן במם, וטען שהם טועים בכך' מאוד מאוד לא נכון '.



האתר פרסם צילום זה לצד זה של הכוכב, והשווה את ימיו הראשונים במעצר הכלא לתמונת פפראצי שצולמה אותו בשנת 2010, בעמוד הפייסבוק שלהם ביום שני בערב עם הכיתוב: 'כשאתה פורץ מהכלא ו גלה על המונופול של מקדונלד ... '.



לאחר שהשחקן ביקר את התמונה היא נמחקה והאתר הוציא כעת התנצלות.

וונטוורת 'מילר תקף מם שמבייש שומן (תמונה: Getty)

היה כתוב: 'פרסמנו שתי תמונות שלך אמש לדף הפייסבוק שלנו, אבל היום אנחנו רוצים לומר שטעינו בזה מאוד מאוד. בריאות הנפש אינה בגדר בדיחה או צחוק.



'בהחלט לא רצינו לגרום לך כאב בכך שהזכיר לך נקודה כל כך נמוכה בחייך. פשוט לגרום למצוקה ועצבנות לאנשים תמימים או פגיעים פשוט לא מקובל״.

לאד ביבל מתנצל בפני וונטוורת 'מילר על ג'יבה שמנה

התנצלות The Bible Bible (תמונה: פייסבוק)



השחקן הוצף בתמיכה לאחר שנפתח על מאבק בדיכאון בתגובה למם הפוגע.

כשפרסם בפייסבוק שלו הודה כי לאחר 'סבל בשתיקה', הרגיש שהגיע הזמן לדבר.

הוא כתב: 'היום מצאתי את עצמי נושא למם אינטרנט. לא בפעם הראשונה. אולם זה בולט מהשאר. בשנת 2010, בדימוס למחצה ממשחק, שמרתי על פרופיל נמוך מכמה סיבות. בראש ובראשונה התאבדתי. זהו נושא שכתבתי עליו, דיברתי עליו, שיתפתי עליו מאז. אבל בזמנו סבלתי בשתיקה. כמו שעושים כל כך הרבה. היקף המאבק שלי ידוע למעט מאוד מאוד״.

הוא המשיך להיזכר בכנות במאבקיו בעבר, וגילה שהוא סבל מדיכאון מאז שהיה ילד.

״ביישתי וכואב, חשבתי שאני סחורה פגומה. והקולות בראשי דחפו אותי במורד הדרך להרס עצמי. לא בפעם הראשונה. מאז ילדותי נאבקתי בדיכאון. זהו קרב שעלה לי זמן, הזדמנויות, מערכות יחסים ואלף לילות ללא שינה. '

מזג האוויר לסוף השבוע של החגים הבנקאיים 2014

קרא עוד:

הילד בן ה -43 המשיך: 'בשנת 2010, בנקודה הנמוכה ביותר בחיי הבוגרים, חיפשתי בכל מקום הקלה/נוחות/הסחת דעת. ופניתי לאוכל. זה יכול היה להיות כל דבר. סמים. כּוֹהֶל. מִין. אבל אכילה הפכה לדבר היחיד שיכולתי לצפות לו. סמוך על שתעבור אותי. היו מתיחות כאשר גולת הכותרת של השבוע שלי הייתה ארוחה אהובה ופרק חדש של TOP CHEF. לפעמים זה הספיק. היה חייב להיות. ואני עליתי במשקל. עסקת f-king גדולה.

מילר הוסיף כי אמו בסופו של דבר ראתה את התמונות וחששה בשלומו.

״יום אחד, ביציאה לטיול בלוס אנג׳לס עם חבר, חצינו דרכים עם צוות קולנוע שצילם תוכנית ריאליטי. לא ידוע לי שהפפראצי הסתובב. הם צילמו את התמונה שלי, והתמונות פורסמו לצד תמונות שלי מתקופה אחרת בקריירה שלי. 'האנק לנתק'. 'Fit To Flab'. וכו.

וונטוורת 'מילר בתפקיד מייקל סקופילד במהלך כלא

מילר בתקופתו במהלך כלא

'לאמא שלי יש אחד מאותם' חברים 'שהם תמיד הראשונים שמביאים לך חדשות רעות. הם חתכו את אחת המאמרים האלה ממגזין לאומי פופולרי ושלחו לה בדואר. היא התקשרה אלי, מודאגת. בשנת 2010, נלחמתי על בריאותי הנפשית, זה היה הדבר האחרון שהייתי צריך. סיפור ארוך קצר, שרדתי. כך גם התמונות האלה. אני שמח. '

אבל, למרות שהתדמית הותירה אותו תחילה ללא נשימה, היא מעניקה לו כעת כוח.

״עכשיו, כשאני רואה את התמונה הזאת שלי בחולצת הטריקו האדומה שלי, חיוך נדיר על הפנים, אני נזכר במאבק שלי. הסיבולת שלי וההתמדה שלי מול כל מיני שדים. חלק בפנים. חלקם בלי. כמו שן הארי במעלה המדרכה, אני מתמיד. בכל מקרה. עוֹד. למרות.

קרא עוד:

השחקן הודה שראה את המם היה קשה

השחקן הודה שראה את המם היה קשה (תמונה: IF)

'בפעם הראשונה שראיתי את המם הזה צץ בפיד המדיה החברתית שלי, אני חייב להודות, כאב לי לנשום. אבל כמו בכל דבר בחיים, אני יכול להקצות משמעות. והמשמעות שאני מייחסת לדימוי הזה/שלי היא כוח. מַרפֵּא. סְלִיחָה. על עצמי ועל אחרים.

הוא סיים את תפקידו בעידוד אחרים להתבטא ולבקש עזרה אם הם חווים רגשות דומים.

'אם אתה או מישהו שאתה מכיר מתקשים, עזרה זמינה. הושיט יד. טֶקסט. שלח אימייל. תענה לטלפון. למישהו אכפת. הם מחכים לשמוע ממך. הרבה אהבה. - W.M. #קואלות #אקטיביסט פנימי #נשבר בכלא, 'שיתף.

כלא - איפה הם עכשיו? בריחה מהכלא הצג גלריה

ראה גם: