איזה ערוץ מאן סיטי מול טוטנהאם? טלוויזיה גמר גביע קרבאו ופרטי שידור חי

כדורגל

ההורוסקופ שלך למחר

התקוות של מנצ'סטר סיטי להבטיח רביעייה חסרת תקדים אולי הסתיימה על ידי צ'לסי בסוף השבוע שעבר, אך לאנשי פפ גווארדיולה עדיין יש את ההזדמנות להנחית טרבל מרשים העונה, החל עם גביע קראבאו ביום ראשון.



אבל כדי לעשות זאת, הם יצטרכו לנצח קבוצה של טוטנהאם שמחפשת לזכות בגביע הראשון שלה מאז 2008.



הספרס אולי הגיעו לגמר ליגת האלופות בשנת 2019 אך הם לא הרימו כלי כסף מאז שניצחו 2: 1 את צ'לסי בתוספת הזמן בגמר גביע הליגה 2008, לאחר שטעמו גם תבוסה אחרונה באותה תחרות בשנים 2009 ו -2015.



המועדון הצפוני של לונדון יובא לגמר גביע קרבאו על ידי המאמן הצעיר ביותר בליגת העל, ראיין מייסון, לאחר פיטוריו של ז'וזה מוריניו ביום שני.

מייסון החל את שלטונו כמאמן זמני מול סאות'המפטון ביום רביעי בלילה - באותו הלילה שהתמודדה סיטי מול אסטון וילה.

ריאן מייסון במהלך אימון טוטנהאם לאחר שהפך למאמן זמני.

ריאן מייסון במהלך אימון טוטנהאם לאחר שהפך למאמן זמני.



העונה אנשיו של גווארדיולה קיוו להפוך למועדון האנגלי הראשון שזכה ב'רביעייה ' - ליגת האלופות, ליגת העל, גביע ה- FA וגביע הליגה. אבל התבוסה 1: 0 מול צ'לסי בחצי גמר גביע ה- FA פירושה שעכשיו היא יכולה להניף רק שלושה גביעים העונה.

אלדי חוזר לבית הספר

מה השעה מאן סיטי נגד טוטנהאם הוטספור?

הפתיחה בגמר גביע קרבאאו היא בשעה 16:30 ביום ראשון, 25 באפריל, והיא תתקיים באצטדיון וומבלי מול 8,000 אוהדים-הכי הרבה שאירוע ספורט בבריטניה אירח מאז הנעילה הראשונה במרץ 2020.



עברו קצת יותר מחודשיים מאז נפגשו הצדדים הללו בפעם האחרונה, כאשר צמדו של אילקאי גונדואן ופנדל של רודרי העניקו לסיטי ניצחון 3-0.

זאת בעקבות 2-0 ניצחונות גב אל גב הספרס מול מועדון מנצ'סטר לאחר מינויו של מוריניו.

ערוץ טלוויזיה ופרטי שידור חי

גמר גביע קרבאאו ביום ראשון יוצג בערוץ האירוע המרכזי של סקיי ספורטס וערוצי סקיי ספורט פוטבול.

הכיסוי של המשחק Man City vs Spurs יתחיל בשעה 16:00 וגם מנויי סקיי ספורט יוכלו לצפות ברשת דרך האתר או אפליקציות Sky Go ו- BT Sport.

המשחק מגיע שבוע ליום מאז נודע ששני המועדונים מתכננים להצטרף לליגת העל האירופית, לפני שהם ביצעו במהירות תפנית פרסה ביום שלישי בעקבות סערה ציבורית.

ראה גם: