מה שההורים צריכים לדעת על Call of Duty WWII לקראת חג המולד 2017

מלחמת העולם ה -2

ההורוסקופ שלך למחר

הורים מקבלים לעתים ביקורת על כך שהם נותנים לילדים צעירים לשחק משחקים כמו Call of Duty מבלי להבין שזה מיועד למבוגרים.



הייתי בחנויות כשאמא או אבא הנהנו בשמחה שהם שמחים כי הילד ניצב לצידם כדי לשחק את המשחק שהם קונים עם תעודה של 12, 16 או אפילו 18.



אפילו היו פעמים ששמעתי אבות מתפארים כיצד הבן שלהם יכול לשחק משחקים קשים יותר בגיל צעיר - טועה שדירוג ה- PEGI הוא מדד למורכבות ולא לתוכן.



עלינו לעזור להורים להתקדם מעבר לדאגה ולחץ, או לתת לילדים להוביל בבחירת מה שהם משחקים. כל מה שאמהות ואבות צריכים הוא המידע הנכון בצורה שאליה הם יכולים לגשת בקלות.

Call of Duty מלחמת העולם השנייה

מועצת תקני הווידיאו, המעניקה לכל משחק את דירוג ה- PEGI שלה, מפרסמת דוחות על כל משחק וידאו עם דירוג 12, 16 או 18. זה בדיוק המידע שההורים צריכים כדי לקבל החלטה מושכלת.



דירוגי ה- PEGI מחייבים מבחינה משפטית בגילאי 12, 16 או 18. זה לא חוקי למכור משחק למישהו הצעיר מהדירוג שלו. למרות שעל פי חקיקה, זה לא חוקי שמישהו אחר יקנה אותם בשם שחקן צעיר יותר.

תינוק ג'ניפר אליסון נולד

יחד עם Ukie, VSC תומך באתר שנועד לסייע להורים להפיק יותר מהמשחקים, AskAboutGames.com . במהלך השנים האחרונות עבדתי עם VSC ו- Ukie כדי ליצור מדריכי וידאו להורים על משחקי הקופות הגדולים.



לאחרונה התחלתי א פרויקט במימון הורים כך שאמהות ואבות יכולים לגשת ולתמוך בייעוץ ובסרטונים שלי ישירות. היה מרתק לשאול שאלות ולגלות מה הם באמת צריכים לדעת - דברים כמו מה לשחק אם אני אומר לא למשחקים מסוימים.

כפי שאתה יכול לראות בסרטון למעלה, הנה כל מה שההורים צריכים לדעת כדי לקבל החלטה מושכלת לגבי Call of Duty WWII תוך מספר דקות בלבד.

סקירה כללית

מפת Carentan של Call of Duty WWII (תמונה: Activision)

Call of Duty: WWII הוא משחק יריות מגוף ראשון. הארבע עשרה בסדרה הפופולרית ויצאה לאור ב -3 בנובמבר 2017 למחשב האישי, פלייסטיישן 4 ו- Xbox One.

הוא מתרחש במהלך מלחמת העולם השנייה, בעקבות קרבות בחזית המערבית. זה בעיקר האירועים ההיסטוריים של קרב נורמנדי, המבצע של בעלות הברית שהפעיל את הפלישה המוצלחת למערב אירופה הכבושה על ידי גרמניה במהלך מלחמת העולם השנייה. יחד עם קמפיין הסיפורים ישנו מצב מרובה משתתפים מקוון שבו שחקנים נלחמים ומדברים זה עם זה.

דֵרוּג

בבריטניה דירגה PEGI את Call of Duty WWII המתאים לגילאי 18+ עם מתארים של שפה רעה ואלימות, מכיוון שהוא מכיל אלימות קיצונית, אלימות כלפי אנשים חסרי הגנה [ו] שפה חזקה.

ה- VSC הרחיב על כך וקבע כי הוא מכיל תיאורים של פגיעות בשדה הקרב כגון עריפת ראש, ניתוק והטלת מום.

ישנו גם שימוש ב' f ** k 'המונע המיני ובנגזרות המילה.

הגדרות

יש כמה הגדרות שתוכל לשנות כדי להפוך את ההיבטים של המשחק לטעימים קצת יותר, אך אלה אינם משנים את החוויה באופן מהותי.

בהגדרות הגרפיקה במחשב האישי תוכל לכבות דם, אך אפשרות זו אינה זמינה ב- Xbox One או PS4. אתה יכול לשלוט בשימוש בתקשורת מיקרופונים עם שחקנים אחרים בהגדרות בקרת ההורים של הקונסולה שלך.

בהגדרות האודיו אתה יכול לכבות את פטפוט הקרב ואת הקריין, אבל זה לא משתיק את הדמויות הלא-שחקניות במשחק שישבעו מדי פעם.

ב- PS4, בחר הגדרות> בקרת הורים> ניהול חשבון משנה. לאחר מכן תחת צ'אט/הודעה, בחר בלוק כדי למנוע את כל הצ'אט הקולי. תוכל גם להשתיק שחקנים אחרים במשחק PS4 על ידי העלאת לוח התוצאות ולחיצה על ריבוע.

ב- Xbox One, בחר הגדרות> פרטיות ובטיחות מקוונת> מותאם אישית> תקשורת עם קול וטקסט. לאחר מכן תוכל לבחור חברים או פרטי כדי להשבית אותו.

חלופות

על ההורים לשקול את החלופות הבאות לשחקנים צעירים יותר. אלה מלהיבים או שופעים לא פחות אך הם מורידים את האלימות באמצעות תוכן המתאים לצעירים.

  • Plants Vs Zombies Zombie Warfare 2 (PEGI 7+)
  • Splatoon 2 (PEGI 7+)
  • רובלוקס (PEGI 7+)
  • Overwatch (PEGI 12+)
  • פורטנייט (PEGI 12+)
  • Starwars Battlefront II (PEGI 16+)
  • Destiny 2 (PEGI 16+)

בעזרת מידע PEGI ו- VSC ביד ההורים יכולים להיות מומחים מבלי להשקיע שעות במחקר. הם יכולים גם למצוא דרך לשחק משחקים יחד עם ילדיהם. לא רק שזו דרך מצוינת להפיק יותר מהניסיון, היא גם מקלה על חלק ניכר מהסיכון.

אם אתה הורה, תרצה לתמוך במדריכי הווידאו שלי ולגשת לקהילה של אמהות ואבות אחרים הדנים כיצד הם מרוויחים יותר ממשחקים, שקול נרשמת לפרויקט Patreon שלי .

ראה גם: