מה קורה כאן אז? הבו והדני של הקול הולכים לשתות יחד לילה מאוחר

חדשות ידוענים

ההורוסקופ שלך למחר

בו ברוס ודני מהתסריט: רק משקה ידידותי, אין מה לראות כאן ...(תמונה: IF)



מאז בו ברוס הגיע למקום השני ב- The Voice, שמועות אומרות שיש קצת יותר מעצות שירה בין בו למנטור שלה, דני או 'דונוגה.



במיוחד כשדני-מן-התסריט (כפי שהוא ידוע יותר) נפרד מחברתו הוותיקה, הדוגמנית אירמה מאלי, רק לאחר שאימנה את בו בתוכנית. בזמנו, אנשים של דני & apos; אמר 'הוא לא מנהל רומן עם בו', ו'דני ובו הם בהחלט רק חברים 'אבל לא יכולנו שלא לשים לב עד כמה הם היו קרובים. כמעט התנשקו בדואט האחרון! כִּמעַט.



זמני פתיחה של asda פסחא 2019

בו מעשן את אותן סיגריות כמו הגראן שלנו: קאמל. היית חושב שעכשיו היא סלב שהיא יכולה לשדרג קצת. (תמונה: IF)

'אף אחד לא יודע אם הוא ובו בטוחים ביחד אבל השמועות מסתובבות כמו מטורפות', אמר אז מקורב. 'כולם רוצים שזה יהיה נכון כי כולנו אוהבים רומנטיקה והם נראים כל כך מאושרים.

אמש & apos; החברים & apos; יצאו שוב יחד - במועדון Groucho בלונדון. רק מעשנים, ומבלים, ושותים כמה משקאות, בדיוק כמו כל חברים & רגילים & apos; הייתי עושה.



לאחר השתייה שלו, דני נאלץ לעבוד בעבודתו השנייה כמטאטא ארובה ויקטוריאני (תמונה: IF)

בו הייתה בגאלה בריטניה יוצרת במלון Old Selfridges, שם היא שוחחה עם הנסיכה ביאטריס. ובכן, בו היא אישה יוקרתית לא כל כך סודית-שמה האמיתי הוא ליידי קתרין אנה ברודנל-ברוס. ביאטריס היא רשמית הנסיכה ביאטריס אליזבת מרי מאונטבטן-ווינדזור מיורק, אז אולי הם התחברו לגמר החלל בזמן מילוי הטפסים?



כמה מתו בצ'רנוביל

לאחר אירוע הצדקה, בו עשה טיול מיוחד ברחבי העיר כדי לראות את דני, שהיה במועדון הגרוצ'ו המועדף על הסלבס בלבד בסוהו. בו ודני נצפו מעשנים בחוץ, ואכן, מביטים זה בזה. קשר עין! הם כל כך יוצאים! הוכחות קשות ממש שם.

איננו יודעים מדוע התמונה הזו גרמה לנו פתאום להשתוקק לפיצה קלצונה. (תמונה: IF)

לא משנה מה קורה בין דני ובו, ברור שהוא מתעניין יותר בקריירה שלה מאשר ג'סי ג'יי התעניינה בקטגוריה שלה. ״הייתי אמיתי בזה בתוכנית. יש לי קריירה וגם להם. אני לא יכול להחזיק להם את היד עכשיו, 'אמרה השבוע. 'אני כל כך עסוק שלפעמים בקושי יש לי זמן להדריך את עצמי. אני לא מתכוון להעמיד פנים שאני הולך להיות מנהלים או מנהלים יצירתיים שלהם. '

היא גם אמרה לרדיו 1 של Newsbeat כי זה דבר טוב שהסיור של The Voice בוטל. 'באופן אישי, אולי אסור לי להגיד את זה ... אבל אני דווקא חושב שזה דבר טוב, לא שזה בוטל, אלא שעכשיו יש להם הזדמנות לעשות את שלהם', אמרה ג'סי. ״עכשיו יש להם הזדמנות ... ללמוד את מלאכתם. אחרת לצאת לסיור יכול להכניס אותך לבועה״.

כאבים או ילדי ריורדן

זו בהחלט חצאית גבר לא? אנו מסכימים, דני: 3 מתוך עשר. (תמונה: IF)

אנו בטוחים שגם וינס קיד כבר מעל הירח ... בעוד ויל.אם. כבר מקליט עם מעשיו טיילר ג'יימס וג'אז אלינגטון, טום ג'ונס כנראה שכח כבר את שמה של ליאן. אז אל תדאג ג'סי, לא רק לך זה לא מעניין.

דני ובו ב- The Voice: קרוב. (תמונה: BBC)

ג'ייסון דורס-לייק

תוהים אילו זוגות סלבס אחרים עשויים להיות אולי דייטים? ג'וני דפ ואמבר הרד - ועכשיו היא נפרדה עם חברתה.

ראה גם: