אוהדי רוגבי נופלים ראש ראשון לתוך בטון כשהדוכן קורס ברגע מפחיד

ליגת רוגבי

ההורוסקופ שלך למחר

כמה רוגבי האוהדים היו מעורבים בתרחיש מזעזע מאוד כאשר הם נפלו ראש ראשון לאחר היציע קרס במשחק באוסטרליה. התקרית המפחידה התרחשה בשלבי הסיום של משחק תלמידי בית ספר בין מכללת סנט ג'וזף לריברוויו בסידני.



זה היה לקראת סיום המשחק כאשר חלק ממעקה המרפסת ב-Leichhardt Oval נפל למטה. למעלה מ-15,000 תומכים נכחו ולמרבה המזל האמבולנס הגיע במהירות למקום ואף אחד לא נפגע בחומרה.



כמה שווה ksi

ראש העיר המקומי, דארסי ביירן, אמר טוויטר : 'התמוטטות הישיבה ביציע בלייכארדט אובל היום במהלך משחק רוגבי של תלמידי בית ספר הייתה מסוכנת להפליא. הצילומים מזעזעים. אנחנו אוספים מידע אבל למרבה המזל נראה שאיש לא נפגע ברצינות.



'אנחנו הופכים את האתר לבטוח ונחקור במלואו את הסיכונים הבטיחותיים שזה מעלה. אשתף מידע נוסף על התקרית ועל הסכנה הבטיחותית ככל שיגיע לידי'.

מעריצים ברשתות החברתיות נחרדו מהתפנית המזעזעת של האירועים וקראו לבצע שיפוצים. משתמש הטוויטר @NathanBishop27 אמר: 'אולי צריך לשפץ את האצטדיונים האלה, רק למען הבטיחות'.

בעוד @footyindustryA הוסיף: 'יש מקומות ברחבי הארץ שעדיין משמשים למשחקי ספורט שגילם מאה או יותר. תקן את המעקה.' @Bradmac120970 כתב: 'בוודאי... נדרשים שדרוגים בשטח פרברי!'



נשים כבולות וסתומות
 בשלבי הסיום של משחק רוגבי לתלמידי בית ספר באוסטרליה, היציע קרס באופן מזעזע
דוכן קרס במהלך משחק רוגבי לתלמידי בית ספר בסידני, אוסטרליה ( תמונה: Twitter@https://twitter.com/FitzySA)

סנט ג'וזף המשיכה והביסה את יריביהם 35-20 אך התוצאה התבררה כחסרת חשיבות בעקבות התקרית שהעמידה רבים בסיכון. קריסת הבול הגיעה ימים ספורים לאחר שראש הממשלה של NSW, דומיניק פרוט, לא הצליח לבצע את השדרוג של Leichhardt Oval.

לי הגיפנטליס, יו'ר קבוצת ווסט טייגרס בליגת הרוגבי הלאומית, אמר : 'הוא [פרוט] עשה רוגבי. אלו אצטדיוני ספורט עילית עבור הקהילה. הכרנו את מורת רוחנו היטב. הוא היה מודע לכך.



'כמועדון, ישבנו וגיבשנו אסטרטגיית אצטדיון לחמש או 10 השנים הבאות, המבוססת על שדרוג של לייכהרדט אובל. המתקנים בלייכהרדט הם עולם שלישי, על גבול מסוכנים. הוא השתתף בלייכהרדט בהזדמנויות רבות. להיות מודע לזה'.

ראה גם: