כאשר הזול ביותר של ב.מ.וו - העלות של אובדן מפתחות הרכב שלך נחשפה

ביטוח רכב

ההורוסקופ שלך למחר

מפתחות הרכב אבדו

הלך. אבל איפה?(תמונה: Getty)



נועל את המפתחות שלך במכונית שלך, מאבד אותם בחוץ, בטעות או מנזר אותם, ילדים מסתירים אותם ... יש מאה דרכים לאבד את מפתחות הרכב שלך. למרבה הצער, זה גם עולה לעתים קרובות מאות פאונדים להחליף אותם.



נתונים חדשים מראים כי השגת מפתחות חלופיים לפיאט עולה בממוצע 249.02 ליש'ט - כאשר רק מפתחות וולוו יקרים יותר להחלפה. בקצה השני של הסקנה יצרנית המכוניות הגדולות הזולות ביותר שממנה ניתן להשיג מפתחות חדשות היא BMW (111.10 ליש'ט) ואחריה ווקסהול (134.51 ליש'ט), כך מצאה PolicyExpert.



טיפים לניקוי גברת hinch

עלויות המבוססות על תשלום תביעות ממומחה פוליסות

להלן שלוש הדרכים הטובות ביותר לשחזר מפתחות שאבדו בפחות:

1. נראה טוב יותר

איבדת אותם, אתה יכול למצוא אותם ... (תמונה: Getty Images)

איבדת אותם, אתה יכול למצוא אותם ... (תמונה: Getty Images)



יש אומנות למצוא דברים אבודים, ולא רק אמנות, יש גם & פינדולוגים. ובכן, יש לפחות אחד, שהוא פרופסור.

אלו הם 10 הטיפים המובילים שלו למציאת חפצים שאבדו - כולל איתור אזור Eureka שבו הדברים נמצאים לרוב, איך לא לחפש אותו יכול לעבוד הכי טוב ולהכות את אפקט ההסוואה.



2. פתרונות טכנולוגיים

למדע תהיה התשובה! (תמונה: הרשות הפלסטינית)

יש מגוון ממצא מפתח בשוק , שעולים מכמה קילוגרמים ומאפשרים לך למצוא את המפתחות האבודים שלך עם כל דבר, החל מבלוטות ', צפירות, WiFi למערכות מעקב GPS המשולבות באפליקציות סמארטפונים ניידים .

מסיבת ליל כל הקדושים של ג'ונתן רוס 2019

כמעט כולם מתאימים למקלדת מפתח, ומשמעותם היא שתוכל לעקוב אחר מפתחות חסרים בכמה שקלים. אלא אם כן הם אבדו קילומטרים משם או נזרקו לפח ונהרסו. במקרה כזה...

3. מכסים אותם

הם צודקים שם! איך אני מוציא אותם !? (תמונה: Getty)

אם אינך יכול למצוא אותם, או שהם נעולים במכונית ואינך יכול להתקרב אליהם, תוכל להחליף אותם בפחות. כיסוי מפתחות אומר שהביטוח ישלם עבור החלפות, כלומר לא תצטרך לפרוץ חלון כדי להגיע אליהם.

מה המשמעות של 35

ישנן רמות שונות של מכסה מפתח לרכב זמין. כיסוי הכלול בפוליסת הביטוח הכללית שלך כסטנדרט עשוי להיות רק כיסוי בסיסי, אך הגדלתו עשויה לעלות רק קצת יותר, אמר אדם פאוול, מנהל התפעול בפוליסה מומחה.

הפוליסות הטובות ביותר מכסות אותך לא רק בעלות המפתח החלופי שאבד או נגנב, אלא גם אם אתה נועל בטעות את המפתחות שלך ברכב ותסדר את מיון המצב באשר אתה. הפוליסות הטובות ביותר עשויות לכסות גם את עלות החלפת מנעולים וגם מפתחות.

לקבלת מדריך מלא יותר להשוואת ביטוחי רכב, וממה יש לצפות, קרא את המדריך שלנו.

ראה גם: