מתי Cyber ​​Monday 2019: מתי מתחילות העסקות ולמה לצפות השנה

יום שני הסייבר

ההורוסקופ שלך למחר

קניות ברשת

מה אתה אחרי ה- Cyber ​​Monday הזה?(תמונה: Getty)



מאמר זה מכיל קישורים שותפים, אנו עשויים לקבל עמלה על כל מכירות שאנו מייצרים ממנו. למד עוד



סייבר מאנדיי נמצא במרחק של חודשיים בלבד, כאשר היום הגדול של השנה מתקיים ב -2 בדצמבר 2019 - הפעם הראשונה מזה חמש שנים שהיום התקיים באותו חודש של חג המולד.



המתקיים ביום שני שאחרי יום שישי השחור, Cyber ​​Monday כולל את האחרונה בעסקאות המוזלות ביותר.

קארי , מחסן לטלפונים ו אֲמָזוֹנָה שניהם אישרו שהם יבצעו את סייבר מאנדיי 2019, עם מבצעי הבלאק פריידי של קארי ומחסן קארפונים כבר בשידור חי - אם כי אתה יכול לצפות להוזלת מחירים משמעותית מקמעונאים בכל רחבי בריטניה, כולל טכנולוגיה, אופנה, צעצועים ואפילו אלכוהול. .

עם כל כך הרבה גאדג'טים חדשים מרגשים שרק הושקו, כולל אייפון 11 , Nintendo Switch Lite, ו רמקולים והתקנים של אמזון הד , סייבר מאנדיי 2019 תהיה ללא ספק אחת הגדולות ביותר עד כה, כאשר הקמעונאים יתחילו להוריד מחירים על מוצרים שהושקו לאחרונה לאחר שהגל הראשון של הצרכנים אסף אותם לרווח המקורי.



חלק ממוצרי אפל כבר קיבלו הנחה, כאשר מכשירי האייפד היו עד הסוף 289 פאונד החל מ- 319 ליש'ט עבור הצעת 32.7 GB בגודל 9.7 אינץ 'של אפל לשנת 2018.

אפילו 2019 החדשה חלה הורדת מחירים, עם העונה החדשה מקבוק איירס כעת 985 ליש'ט במקום 1,057 ליש'ט.



אמזון תפעיל עסקאות לאורך כל התקופה (תמונה: Getty)

אם לשפוט לפי עסקאות השנה שעברה, אנו יכולים לצפות שהשנה תתמקד בפריטים די דומים, כולל טלוויזיות, מחשבים ניידים, גיימינג והתקנים ביתיים חכמים.

בצד הטכנולוגי, כמו קארי ו אֲמָזוֹנָה בדרך כלל מארחים אירועי הנחה משלהם במהלך תקופת הסייבר מאנדיי, כך שסביר מאוד שהם יגרמו להורדת מחירים ב -2 בדצמבר.

שביל זכוכית של גשר מגדל

בעוד PS4 Pro כמעט ולא הוזלה בשנה שעברה, אנו יכולים לצפות להורדות מחירים משמעותיות שיבואו ב -2 בדצמבר כעת, כשהקונסולה ישנה בהרבה.

כמו כן, אנו יכולים לצפות לראות את ההנחות הראשונות עבור ה- iPad 10.2 החדש והנינטנדו סוויץ 'לייט המתוקן, שנותרו עדיין באותו מחיר יקר כמו שהשיקו לראשונה לפני מספר שבועות אחורה.

באשר לאופנה, בשנה שעברה טופשופ ו אסוס שניהם הפעילו קודי הנחה במהלך הסייבר מאנדיי, יחד עם קמעונאים גדולים אחרים של בגדים, כך שאם אתה מחפש משהו מסוים אולי כדאי לחכות עד ה -2 בדצמבר.

מכירות צעצועים נוטות לחקות את רשימות להיטי חג המולד, כלומר בובות L.O.L הפתעה, רפש, נרף ופינגרלינגס יקבלו כנראה הנחה, מכיוון שהקמעונאים ממהרים להיפטר מהמלאי לפני סיום עונת הקניות לחג המולד.

הכל מתחיל (תמונה: Getty)

מתי Cyber ​​Monday 2019

Cyber ​​Monday 2019 יתקיים ביום שני, 2 בדצמבר 2019

למה קוראים לזה סייבר מאנדיי

סייבר מאנדיי נטבע לראשונה בשנת 2005 על ידי אלן דייויס וסקוט סילברמן מהפדרציה הקמעונאית הלאומית בארה'ב ו- Shop.org.

ההנחה הכללית הייתה שזה יהיה משני יום שישי השחור עבור קמעונאים קטנים יותר, אם כי מטבע הדברים, כל שחקני המפתח משתתפים כעת גם ב- Cyber ​​Monday.

קרא עוד

מבצעים וטיפים של אמזון
אמזון פריים עסקאות ראש הממשלה המוקדמות מתי אמזון פריים דיי? סטודנט אמזון פריים

מתי מתחילים עסקאות Cyber ​​Monday?

כמו ברוב המכירות של יום שישי השחור, המבצעים מתחילים מוקדם מתמיד, כך שברגע שיגיע לנובמבר נוכל לצפות להופעת הנחות.

משמעות מספר מלאך 910

אמנם אנו מבחינים כי המחירים נוטים לרדת עוד יותר במהלך אירוע ההנחות של לעתים שבועות, אך יש גם סיכוי שחנויות ייגמרו מהמלאי, אז בחר את הזמן שלך בתבונה.

ראה גם: