היכן ניתן לרכוש את Huawei Mate 20 Lite החדש ככל שהטלפון יימכר בבריטניה - ותקבל זוג אוזניות מהודרות בחינם

מבצעים לטלפונים ניידים

ההורוסקופ שלך למחר

זה מכשיר מפואר מאוד למראה



תיאו וולקוט ומלני סלייד

מכיוון שהסמארטפונים הולכים ומתייקרים בימינו, הגיע הזמן שמישהו יחשוף מכשיר היי-טק במחירים נוחים יותר.



רמז ל- Huawei Mate 20 Lite החדש, שיצא למכירה ברחבי בריטניה, ונמכר ב- 379 פאונד - מחיר הגון בהתחשב תפוח עץ ו סמסונג המכשירים האחרונים הם סביב רף ה -1,000 ליש'ט.



זמין כרגע בדומה ל- מחסן לטלפונים , וודאפון ו טלפונים ניידים ישירים, זה יתגלגל הלאה EE מאוקטובר, ואחריו זמינות בשעה ארגוס ו טסקו.

הפיתוי הגדול של הטלפון הוא יכולות ה- AI שלו ומיומנויות הצילום

מחסן Carphone, תמיד כמחיר חינם, מציע לכל הלקוחות הרוכשים את מכשיר ה- Mate 20 Lite זוג חינם אוזניות מבטלות רעשים של Huawei (כַּיוֹם 49.95 ליש'ט באמזון ) לצד רכישתם - האביזר המושלם לנצל את הביצועים המתקדמים של המכשיר ויכולות ה- AI.



אנני פרייס לפני כוויות

מחפשים חוזה שכר חודשי? התעריפים עבור ה- Mate 20 Lite החדש מתחילים ב -24.99 ליש'ט לחודש ללא עלות מוקדמת של 500MB של נתונים, 500 דקות וטקסטים ללא הגבלה ב- iD Mobile, אותם תוכל לאסוף דרך מחסן Carphone.

עסקה קצת יותר יקרה שגם מרשתת הרבה בשביל הכסף שלך היא של Vodafone, שמציעה את המכשיר החדש עבור 30 פאונד לחודש, כולל דקות וטקסטים ללא הגבלה ו -1 GB של נתונים פלוס ללא עלויות מראש.



Vodafone ו- Carphone Warehouse מכילים את הבלעדיות בינתיים

האם מס חדר השינה יבוטל

לחלופין, תוכל לקבל אותו בתוכניות Red Entertainment של Vodafone מ- 43 פאונד לחודש, הכולל דקות וטקסטים ללא הגבלה, כמו גם 8GB של נתונים וללא עלות מראש. זה כולל גם בחירה של אמזון פריים וידיאו, סקיי ספורט נייד טלוויזיה, Spotify פרימיום או כרטיס NOW Entertainment Entertainment.

באשר לגרסת ה- SIM החופשית, היא עולה 379 ליש'ט (גם במחסן Carphone), ותוכל לקבל חוזה SIM סופר זול במחיר של עד 3.99 פאונד לחודש. קיבלנו במדריך שלנו את ההנמכה המלאה של עסקאות SIM זולות בלבד.

קרא עוד

מבצעים לטלפונים ניידים 2020
עסקאות הטלפונים הניידים הטובים ביותר המבצעים הטובים ביותר ל- SIM בלבד הסמארטפונים הטובים ביותר לשנת 2020 טלפוני אנדרואיד הטובים ביותר

מכשיר ה- Huawei החדש כולל מגוון שדרוגים מרשימים, כולל ארבע מצלמות המופעלות על ידי AI עם זיהוי אובייקטים משופר ונופים לצילום תמונות מושלם וטכנולוגיית נעילת פנים דו-ממדית.

בנוסף, למכשיר החדש יש גודל סוללה מוגדל של 3750 מיליאמפר / שעה, טכנולוגיית טעינה מהירה ושבב Kirin 710 מהדור החדש עם יכולות AI ליעילות הספק גבוהה יותר.

ראה גם: