אילו נחירות מרפאות באמת עובדות? ארבעה סלילים רועשים בודקים את המוצרים הפופולריים ביותר בשוק

נַחֲרָנִי

ההורוסקופ שלך למחר

(תמונה: Getty Images)



ה- NHS ריסק לאחרונה דיווחים מאמריקה כי קיים קשר בין נחירות למחלת אלצהיימר בשלב מאוחר יותר בחיים. אבל למרות זאת, נחירה עדיין גורמת לבעיות רבות לאין שיעור לאחד מכל ארבעה מאיתנו.



יש עייפות, עצבנות וחוסר ריכוז עקב איכות שינה ירודה - שלא לדבר על בן זוג זועף שצריך לשכב לידינו!



ביקשנו מארבעה ישנים רועשים לנסות את המוצרים הפופולריים ביותר נגד נחירות בשוק כדי לראות אם הם יכולים ליצור לילה שקט ...

תרסיס האף עשה הבדל גדול

אלן בלייק, 38, מתגורר בסנט אוסטל שבקורנוול, יחד עם בת זוגו בת ה -34, אמה פירס ובנם ארצ'י, שבעה חודשים. אלן לא עובד בגלל בעיות בריאות ואמה היא המטפלת שלו במשרה מלאה.

אמה ואני מנסים ללכת לישון ביחד אבל תמיד אני נרדמת והיא דוחפת אותי כדי להגיד לי לשתוק כי אני נוחר. אנחנו מנסים שוב ואותו דבר קורה אז אני בסופו של דבר על הספה.



יש לילות שאני אפילו לא טורח להיכנס למיטה כי אני יודע מה עומד לקרות.

כנראה שאני עושה רעש גניחה נמוך. אני נשבר כל הזמן כי זה ממשיך להעיר אותי. ומסיבות מובנות,



גם אמה.

לאחרונה יצאנו לחופשה בספרד והיינו בחדר במלון ולכן לא יכולנו להתרחק אחד מהשני בלילה. אמה פרסמה בכל רחבי פייסבוק על כמה הנחירות שלי מחרידות. התווכחנו כל השבוע.

ג'וניור savva andreas שני

כרית אנטי נחירה Silentnight

אבא שלי סובל מדום נשימה בשינה חמור ועליו ללבוש מסכת נשימה. נבדקתי על זה פעמיים אבל אין לי את זה.

חצאית קייט מידלטון נושבת

אמרו לי לרדת במשקל מה שעשוי לעזור אבל אני לא חושב שאני צריך - ובכן, לא יותר מאבן בכל מקרה.

ניסיתי את הכרית כמה ימים קודם אבל מלבד היותם אחת הכריות הנוחות ביותר עליהן ישנתי, זה לא עשה שום דבר בנוגע לנחירות שלי.

הייתי בספק לגבי התרסיס אבל כל דבר שווה לנסות. אתה פשוט משפריץ אותו לתוך כל נחיריים, תוך שאיפה עמוקה, ממש לפני השינה. זה בכלל לא נעים.

ואני שמח לומר שזה עבד - לא מעט בכל מקרה. ברור שאני ישן טוב יותר ולא מעיר את עצמי כל כך הרבה כי אני הרבה פחות עייף.

אבל השמחה האמיתית היא שהיו כמה לילות שאמא ואני ישנו לילה שלם יחד.

אני בהחלט נוחר פחות ובהחלט לא בקול רם. התרסיס נתן לי שיפור עצום

זה מחיר לא רע לכמה זמן הוא מחזיק.

נבדק: אני לא נוחר תרסיס לאף נגד נחירות (10.99 ליש'ט עבור 200 מ'ל/100 מנות מ- discount-supplements.co.uk) וכרית סילנטנייט נגד נחירות (14.99 ליש'ט מ- sleepypeople.com)

השומר היה קצת לא נוח

אליסון אלדר, מנהלת בת 45, גרה בווסט מאלינג, קנט, עם טייס

הבעל נייג'ל, 49, ושלושת ילדיהם - אמילי, 21, מולי, 19 וטום, בן שבע.

התחלתי לנחור לפני חמש שנים. אני לא ממש בטוח למה. עליתי מעט במשקל אבל זה הכל. אני נוחר בפה פעור ולפי המשפחה, אני נשמע כמו מטוס ג'מבו. נייג'ל המסכן אפילו לא יכול להתרחק ממטוסים בבית!

זה יותר גרוע כשאני ישן ממש עמוק. אפילו הילדים יכולים לשמוע את זה מהחדרים שלהם. נייג'ל נכנסת לעתים קרובות למיטה הפנויה.

זה יכול להיות ממש מביך. הלכתי עם חבר לפני כמה שנים והרגשתי שאני חייב להזהיר אותה. למרות זאת, למחרת בבוקר היא נראתה מזועזעת ואמרה 'אלוהים אדירים, לא צחקת על הנחירות נכון?'

הייתי אצל רופא המשפחה והוא רשם ריסוס לאף אבל זה עשה לי כאב ראש. אני שוקל ללכת לפרטי כדי לראות מה עוד אפשר לעשות. לאחר מכן ניסיתי את מגן הפה שהייתי צריך לרכך במים חמים כדי להיווצר לפה שלי, ורצועת סנטר החזיקה הכל במקום.

אני לא יכול להגיד שזה היה מאוד אטרקטיבי ודאגתי להפחיד את הילד הקטן שלי. זה גם לא היה נוח במיוחד. אני מניח שזה היה קצת כמו כשיש לך פלטה - זה מתחכך מעט עד שמתרגלים.

בשבוע הראשון התאמצתי להירדם כי זה הרגיש כל כך לא טבעי.

זה אכן נעשה קל יותר ואני שמח לדווח שזה הצליח למדי. נייג'ל אמרה שבהחלט לא נחרתי בתדירות גבוהה או בקול רם.

השומר יצא מהצורתו די מהר. בסוף השבוע השלישי זה לא התאים היטב ולא עשה את העבודה בצורה יעילה.

פרנק קרסון ג'ים דיווידסון

מכיוון שאצטרך להמשיך להחליף אותו וזה די יקר אולי לא אשתמש בו כל הזמן. אבל זה נהדר אם אתה יוצא עם אנשים חדשים או חולק חדר עם הילדים בחופשה.

נבדק: רצועת סנטר 19.99 ליש'ט ומגן פה 39.99 ליש'ט (קנה יחד 54.99 ליש'ט) מ- sleeppro.com

מכשיר פשוט אך יקר

פיל פאלמר, 34, מנהל גיוס ארצי, חי

בויגן עם אשתו רייצ'ל, 33, מנהלת חשבונות מפתח בחברת מדיה, בתו החורגת בת'אני, בת 14 ובתו דורותי, בת 16 חודשים.

לעתים קרובות תהיתי אם הנחירות שלי נובעות מתאונה שעברתי כשהייתי נער. שברתי את עצם הלחי והלסת ופגעתי בסינוסים. יש לי עדיין בעיות בסינוסים היום.

הראש שלי פוגע בכרית ואני נעלם - אני לא מעיר את עצמי נוחר. רייצ'ל מתמודדת עם זה אז לא הבנתי עד כמה זה גרוע עד שעשיתי לא מזמן טיול של חוף לחוף מצד צדקה ונאלצתי לחלוק אוהל עם כמה חברים. כולם הגישו תלונה!

איבדתי את ההתמודדות שלישית לאחרונה, שחשבתי שאולי זה יכול לעזור, אבל זה לא עזר. וניסיתי בעבר רצועות ותרסיסים לאף, שזכו להצלחה מסוימת אך שום דבר דרמטי. התרסיס פשוט גרם לי להרגיש מנומנם למחרת. רציתי לנסות משהו אחר.

הטבעת היא מכשיר פשוט מאוד. אתה פשוט מניח אותה על האצבע הקטנה שלך שעה לפני השינה ולובש אותה כל הלילה ומיישר את שני הרכסים הקטנים עליה עם החלק של האצבע לפי ההוראות. זה נוח לגמרי למרות שהתעוררתי לילה אחד עם סיכות ומחטים נוראיות אז אולי שכבתי עליו בצורה מוזרה?

רייצ'ל חושבת שהנחירות שלי היו קצת יותר טוב וזה נהדר, אלא שהייתי יותר עמוס במהלך היום ממה שאני בדרך כלל - לא כל כך נפלא. אני מניח שזה יהיה שימושי אם תסתלק עם אנשים שעלולים באמת להפריע לך מהנחירות שלך. זה די יקר. אני לא חושב שאשתמש בזה כל הזמן.

ברצלונה נגד ריאל מדריד

נבדק: טבעת הלילה הטוב נגד נחירות מתמקדת בשתי נקודות אקופרסור הממוקמות על האצבע הקטנה כדי לשחרר את מעברי האף ולאזן את מקצבי הביו הטבעיים שלך. הוא מגיע בשלושה גדלים, מתכוונן במלואו וזמין במגפיים, בבתי מרקחת מקומיים וב- goodnightsnoring.com (29.99 ליש'ט).

האפשרות הזולה ביותר עבדה הכי טוב

מטפלת היופי קלייר פלנגן, בת 41, מתגוררת בסלבי, יורקשייר, יחד עם בן זוגה פיל, מנקה חלונות בן 42 ובנם איתן בן השלוש.

תמיד נחרתי. אני חושב שזה גנטי. אמא נוחר - היא ואבא לא ישנו יחד במשך 25 שנה. וניסיתי הכל לעצור את זה.

תקראו לזה, ניסיתי. אפילו שילמתי 4,000 ליש'ט על טיפול לייזר באף ובגרון. זה לא עשה דבר. הסירו לי את האדנואידים והורחבו מעברי האף. לא עבד. הלכתי למרפאת שינה. הם לא הצליחו למצוא בעיה.

אז היו רצועות אף, תרסיסים, קצף לגרון, כיסנים ... הדבר היחיד שעבד היה מגן פה. לא נחרתי עם זה כי לא יכולתי לישון!

פיל אומר שאני שקט לזמן מה ואז משחרר 'שואג' של נחירה. אני מתעמל כרגע אבל גם זה לא משנה. אם אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לילה טוב, פיל ואני אפילו לא מנסים לישון יחד.

מוצרי השיער הטובים ביותר בבריטניה

תרגילי הפנים כללו אותי בפתיחת הפה הכי רחב שיכולתי והוצאת הלשון קדימה עד קדימה ואז הרחבתה בתנועה למעלה, למטה, מצד לצד. לאחר שתי מהפכות של תנועות אלה נאלצתי לזמזם את ההמנון הלאומי במגרש עמוק ככל שיכולתי במשך שתי דקות לפחות.

להגיד שהרגשתי טיפש זו אנדרסטייטמנט! בנוסף זה היה לא נוח ולא עשה שום הבדל.

כדור הטניס לא היה מועיל כי פשוט ישנתי על הצד שלי ועדיין נחרה.

מעניין שמשחת השיניים אכן עשתה את ההבדל. פיל אמר שאני שקט עד 4:00 לפחות. אני מניח שלנענע יש קשר לשמירה על מעברי האף ברורים. זה הדבר הכי זול שניסיתי ואני בהחלט אמשיך.

נבדק: שיטות סיפור של נשים זקנות - כדור טניס שנתפר לתוך הפיג'מה בגובה להב הכתף, נקודה של משחת שיניים מנטה בכל נחיריים (כנראה התרופה של הנסיך צ'ארלס לנחירות) ותרגילי הפנים של מקס דילק.

ראה גם: