מדוע נמלת מקפרטלין ואנה מארי קורבט 'נידונות לפצל'

חדשות ידוענים

ההורוסקופ שלך למחר

(תמונה: Splash)



נמלה מקפרטלין ביצעה החזרה אפית לעולם התערוכות החודש - דוחה את הרשעתו בנהיגה במשקה ונלחם בהתמכרות לאלכוהול כדי להתאחד עם חברו הטוב דקלן דונלי בבריטניה אנד טוס.



אבל ההערות המזעזעות שלו על מערכת היחסים החדשה שלו עם חברתה שהפכה לחברתה, אן מארי קורבט, חילקו מעריצים, במיוחד בנוגע לדבריו על אשתו המנוכרת ליסה ארמסטרונג.



על ידי מיתוג אן-מארי כ'סלע 'שלו וטען שמעולם לא היה במקום כל כך טוב, מעריצים רבים נדהמו מהמהירות שבה אנט אנטרה את אשתו במשך יותר מעשרים שנה.

כמה זמן זה אמזון פריים ניסיון חינם

כאן, מומחה למערכות יחסים אפריל מאסיני חושף כיצד הצרות הציבוריות האחרונות של Ant עדיין יכולות להכריע את מערכת היחסים החדשה שלו ...

נמלה ואנה מארי נידונות להיכשל, אומרת מומחית היחסים באפריל (תמונה: Splash)



כל החבטות או הערות לא נכונות שמישהו יגיד על אשתו של אנט היא רק ביטוי של תסכול מהמצבים האישיים מאוד בין שלושת האנשים האלה.

אם נמלה ואנה מארי ירצו להראות לעולם שהם בריאים, וכי הם תומכים בפיכחון שלו, הם יביעו אמפתיה ורצון טוב כלפי אשתו בתקופה הקשה הזו לכולם.



ליסה נמצאת במקום הקשה ביותר, רגשית, והאמפתיה שלהם היא באמת הבחירה הבריאה. סחיבות ועלבונות - הם רק יותר שליליות תוך בחישה של הסיר.

אם אן-מארי רוצה לתמוך באנט, היא תביע אמפתיה כלפי אשתו והמצב שבו ליסה נמצאת. אם אינך רואה אמפתיה, אינך רואה התנהגות בריאה.

נמלה החזירה את הציבור לצידו לאחר התרסקות נהיגה במשקה (תמונה: הרשות הפלסטינית)

סקס גדול והעיר

זה נהדר שאנט מרגישה מאושרת, בריאה ומפוכחת, ועוברת את הגירושין והאתגרים שלה, עם בן זוג חדש שהוא נמצא איתו הרבה זמן, אבל לא הייתי עוצר את הנשימה ומחכה לזה אהבה חדשה תהיה האהבה החדשה האחרונה שלו.

ישנם כמה סימני אזהרה המצביעים על כך שאנה מארי יכולה להיות אשתו כרגע. קודם כל, פיכחות והתמכרות היא מאוד רצינית וקשה לתמרון. הישנות הינה חלק מהתמכרות, ויש סיכוי טוב שהישנות תהיה חלק מהתמונה הגדולה יותר. אף אחד לא רוצה את זה, אבל זה אופי ההתמכרות והחלמה.

אז למרות שהוא מברך על פיכחון שלו, הוא עשוי להיות זהיר להביט לטווח ארוך על תהליך ההחלמה.

נמלה התפצלה מאשתו ליסה ארמסטרונג בינואר 2018 לאחר 12 שנות נישואים (תמונה: הרשות הפלסטינית)

לאחר מכן, הוא חשף שאובחן כסובל מהפרעת קשב וריכוז, מצב של הפרעת קשב שמקשה לדבוק בדבר אחד לאורך זמן. קשה שלא לתהות אם מערכת היחסים הרומנטית הנוכחית שלו תאבד מתישהו את תשומת לבו.

בנוסף, הוא עובר גירושין וקרב משמורת כלבים-ותמיד קל יותר לעבור את הדברים האלה עם בן זוג מאשר לבד, כך שהעובדה שאנה מארי מוכנה ומוכנה לתמוך בו היא מצוינת, אבל זה יכול להיות שהוא משתמש בה כדי לעזור לו לעבור את זה.

השקת דרקון זמן בריטניה

כמו כן, אן-מארי עדיין נשואה טכנית לבעלה סקוט, שממנו נפרדה בסוף 2017. זה לא הרבה זמן לה להיות רווקה, לראות מה יש שם בחוץ, לעבד את הגירושין שלה, ו לעזור לילדיה להתגבר על אובדן משלהם שמגיע עם גירושין.

כדי שהיא תקפוץ למערכת יחסים כל כך פומבית, עם גבר שיש לו אתגרים (כמו אישה, מאבק על משמורת על כלב, הרשעה בנהיגה בשתייה וסוגיה בריאותית של פיכחון), עומדת להציב בפניה אתגרים נוספים ברמה אישית עמוקה.

קרא עוד

נמלה מקפרטלין וליסה ארמסטרונג מתגרשות
נמלה וליסה התגרשו תוך שניות מערכת היחסים של נמלה ואנה מארי נמלה חוגגת שישה חודשים מפוכחים מה ליסה תעשה עם מזומן גירושין

ראה גם: