מדוע אזעקת הרדיו של אלכסה הפסיקה לפתע להיגמל בבוקר

Bbc

ההורוסקופ שלך למחר

אם אתה בדרך כלל סומך על Alexa או Google Assistant שיעירו אותך בבוקר עם הצליל המרגיע של רדיו BBC 4 - או 1, 2, 3 או 5 לצורך העניין - אולי שמת לב שהפסיק לפעול השבוע.



זה בגלל ש- BBC משכה את כל תחנות הרדיו שלה מ- TuneIn, אפליקציית הזרמת הרדיו הפופולרית שמותקנת מראש ברמקולים החכמים של אמזון וגוגל.



קירן קליפטון, מנהל ההפצה והפיתוח העסקי של BBC, הודיעה על השינוי כבר באוגוסט , מאשים את TuneIn בכך שאינו מספק נתוני משתמשים משמעותיים.



'הנתונים חשובים יותר ויותר - מכיוון שהם עוזרים לנו ליצור סוגים נוספים של תוכניות שאנו מכירים שאנשים אוהבים, וחשוב לא פחות, לזהות פערים בהזמנה שלנו כדי להבטיח שאנו עושים משהו לכל הקהלים', כתב פוסט בבלוג .

בני בית מפצצת האח הגדול

'אנו משתמשים גם בנתונים שנאספו על מה שאתה צופה, מאזין או קורא באינטרנט כדי להציע המלצות על תוכניות מותאמות אישית - ולהפוך את השירותים שלנו למותאמים עוד יותר עבורך.

(תמונה: מונית)



'כאשר אנו הופכים את התוכניות שלנו לזמינות באמצעות צדדים שלישיים, אנו מבקשים שפלטפורמות אלה יאפשרו לך להיכנס לחשבון ה- BBC שלך - או לספק לנו נתונים משמעותיים ישירות.

'למרבה הצער, TuneIn לא עושה אף אחד מאלה, כך שלא נוכל להגיע איתם להסכם שיתוף נתונים.'



כתוצאה מכך, כל תחנות הרדיו החיות של ה- BBC נשלפו כעת מ- TuneIn בבריטניה.

זה כולל רדיו BBC 1, 1Xtra, 2, 3, 4, 4 Extra, 5 live, 5 ספורט ספורט נוסף 6 מוסיקה, World Service UK, World Service News Network Asian ותחנות אזוריות רבות. פודקאסטים של BBC אינם מושפעים.

מיילי סיירוס על סמים

עדיין ניתן לגשת לתחנות באמצעות אפליקציית BBC Sounds לאנדרואיד ו- iOS, התומכת בהפעלה במגוון רחב של רמקולים. עם זאת, כרגע לא ניתן להשתמש בה להגדרת אזעקות באמצעות Alexa.

מאות מאזינים זועמים על השינוי, ופנו לאתר BBC כדי להביע את מורת רוחם.

אפליקציית ה- BBC Sounds (תמונה: BBC)

'מאוכזב מאוד מהסיום של היכולת להתעורר לרדיו 4 באמצעות אזעקה שהוגדרה באקו אמזון שלי', כתב אחד המאזינים.

'התעוררתי כבר שנים לתוכנית Today וקניתי את ה- Echo כשגיליתי שאתה יכול להגדיר אזעקות רדיו, עכשיו עשית את זה חסר תועלת למטרה הזאת.'

'החלטה גרועה מאוד של ה- BBC,' כתב אחר.

'הייתי מאזין נאמן לרדיו 4 וביקשתי מאלקסה לשחק ברמקולי הסונוס שלי. עם הסרת Tunein אין דרך נוחה חלופית להאזין לרדיו ה- BBC צעד לאחור, המראה התעלמות מוחלטת משלמי הרישיון״.

עוד אחד הוסיף: 'תודה על ההשקעה בנושא Trawling Data שה- BBC רוצה לעשות למאזיניו.

משמעות מספר מלאך 733

'הודות ל- GDPR כיביתי כעת כל הגדרה שאני יכול בחשבון ה- BBC. מקווה שתמצא את הנתונים מועילים. '

(תמונה: אפל)

כל מי שיש לו רמקול אמזון הד או מכשיר אחר התומך באלקסה יכול לגשת לתחנות רדיו של ה- BBC באמצעות מיומנות ה- Alexa של ה- BBC.

הוא פקטור x בשנה זו

בינתיים, בעלי מכשירי Google Home יכולים להאזין לתחנות רדיו BBC באמצעות Chromecast או הקול שלהם.

יש לציין כי רמקולי Sonos ימשיכו לקבל קידורי רדיו חיים של BBC באמצעות TuneIn, בעוד ה- BBC בוחן אפשרויות חלופיות לאפשר הפעלת רדיו BBC במכשירים אלה.

מספר מכשירי אודיו ישנים יותר המציעים שירות רדיו אינטרנט המופעל על ידי TuneIn אינם מושפעים גם מהשינוי-מכיוון שלא ניתן לפרוס תכונות מונעות נתונים אלה.

'אנו דוחפים את הגבולות ככל שניתן בעזרת המיומנות המותאמת אישית שלנו, אך אמזון אינה מציבה תכונות כגון אזעקות והפעלה מרובת חדרים לכישורים מותאמים אישית', אמר קליפטון.

ג'ס רייט וג'ובאני

'נמשיך לעבוד עם אמזון כדי למצוא פתרון'.

הוא הוסיף כי TuneIn ממשיכה להיות 'שותף מוערך' מחוץ לבריטניה.

קרא עוד

חדשות אמזון
אלכסה נאבקת במבטא וולשי אמזון משיקה את Fire TV Stick 4K אמזון מדליפה זוג מכשירים אלקסה במיקרוגל

TuneIn הוא שירות הזרמת אודיו בחינם המאפשר למשתמשים להאזין ליותר מ -100,000 תחנות רדיו ויותר מארבע מיליון פודקאסטים מרחבי העולם.

הוא זמין ב -22 שפות, כל אחת עם תוכן משלה המותאם לשפה או לאזור הספציפי, ויש לה יותר מ -75 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש.

'השינוי הזה מונע בעיקר על ידי המאמצים של ה- BBC לתקנן את האופן בו המאזינים בבריטניה ניגשים לתחנות ה- BBC, דבר שלצערי הוא דבר שאיננו יכולים להכיל כרגע', אמר TuneIn פוסט בבלוג .

'למרות השינויים הללו בבריטניה, אנו נשארים מחויבים לספק למאזינינו ברחבי העולם את חווית ההאזנה הטובה ביותר האפשרית וממשיכים להעריך את השותפות עם ה- BBC'.

ראה גם: