יודל אומר לעובדים שהם לא יקבלו תשלום עבור חג המולד עד אחרי השנה החדשה

איגוד Gmb

ההורוסקופ שלך למחר

משלוח יודל מ

לעובדים נמסר החדשות בין החודשים העמוסים ביותר בשנה



לעובדים במשרה מלאה בשירות השליחים יודל נאמר שהם לא יקבלו את שכר חג המולד שלהם עד ינואר, וישאירו רבים מכיסם במהלך החודש היקר ביותר בשנה.



צוות קבוע במשרד, כולל במחסן האטפילד שאורכו רבע קילומטר, יקבל את שכרם בשנת 2020-למרות שעובדים רבים בענף נהנים משכר מוקדם.



עם זאת, עובדים זמניים ביודל ימשיכו לקבל תשלום כל שבועיים - כלומר הרווחים שלהם יועברו בין חג המולד לשנה החדשה.

למה קית לימון חובש תחבושת

איגוד GMB מתח בעבר ביקורת על יודל, בבעלות האחים המיליארדר ברקלי, על כך שביקש 0% מימון בגין פיטורים.

כמו כן, הוא עלה באש על כך שאילצו נהגים עצמאים לחתום על חוזה חדש שמחזיק אותם בחברה למשך 28 יום, כדי להימנע מהאיום של עבודה נוספת וסיום חוזה.



סטיב גארליק, המארגן האזורי בלונדון אמר: 'GMB יודעת שחלק מהחברות אוהבות לשחק את תפקיד סקרוג' בתקופה החגיגית ואומרות 'בהמבוג!' כשזה מגיע לתשלום לעובדים בזמן. במקרה זה יודל שם קילוגרמים לפני אנשים.

טרייסי כוס יצוק עכשיו
משרד מיון רויאל מייל לקראת חג המולד

צוות במשרה מלאה הוזהר ששכרם יגיע מאוחר יותר



יודל עשוי לגלות שחברי GMB מרגישים שהתנהגות כזו היא יצרנית נגד, אחרי הכל, כוח עבודה מאושר הוא כוח עבודה יצרני. אולי הנהלת יודל פספסה זאת במדריכי הניהול שלה

מייק האנקוקס, מנכ'ל יודל, מסר בתגובה: משקף את הפעילות העסקית החדשה של יודל, מוקדם יותר השנה הודענו לעובדים ולאיגודים מקצועיים לגבי עדכונים בתהליכי התשלום שלנו.

'פירוש הדבר שמספטמבר נזקף לעובדים שלנו תשלום חודשי ביום הראשון של כל חודש, או ביום העבודה הבא. המשמעות של השינויים היא שעובדינו קיבלו שכר ב -2 בדצמבר 2019, ולאחר מכן ישולמו ב -2 בינואר 2020.

מתוך ההכרה כי ייתכן שלשינויים אלה הייתה השפעה על עמיתים כשהם מסתגלים לתקופת התשלום החדשה, במידת הצורך עבדנו איתם כדי לסייע במינימום של הפרעות אפשריות.

ברים תוצרת בית בסככות

ראה גם: