כעת תוכלו לרכוש ערכת לגו של צוות החברים בסנטרל פרק

לֶגוֹ

ההורוסקופ שלך למחר

האם נוכל להתרגש יותר?



מאמר זה מכיל קישורים שותפים, אנו עשויים לקבל עמלה על כל מכירות שאנו מייצרים ממנו. למד עוד



ערכת לגו בהשראת חברים יצאה זה עתה למכירה בבריטניה, ולמרות שכל הלגו השני שבבעלותנו שייך לילדים שלנו, לעולם לא יורשה להם לשים את הכפפות המלוכלכות על סט הסנטרל שלנו.



הושק רק היום, החדש ערכת לגו חברים 1070 חלקים מגיע עם שבע מיני דמויות של רוס גלר, רייצ'ל גרין, פיבי באפי, מוניקה גלר, ג'ואי טריבביאני, צ'נדלר בינג ולמרבה המזל, בעל הקפה גונתר המוערך מאוד.

לצד כל כוכבי ההצגה, יש את סנטרל פרק האיקוני בהרכב השחקנים בילה עשר עונות בישיבה, כולל ספה כתומה בהירה, בתוספת כל האביזרים כגון עיתון, 15 ספלי קפה, הגיטרה של פיבי ואפילו המפורסם של ג'ואי תיק גבר '.

הוא נמכר היום!



משמעות המספר 5555

למרבה הצער, הנוסטלגיה המרשימה לא זולה, ומחזירה לך 64.99 ליש'ט גבוה וזמין משניהם אתר LEGO , ו ג'ון לוויס מהיום.

קבוצת LEGO בהשראת חברים מציינת 25 שנה להיציאת התוכנית במקור, וכבר משכה את תשומת הלב של השחקנים עצמם, כשמת'יו פרי צייץ על האוסף כשהיא הוכרזה לראשונה בתחילת החודש.



אנחנו אוהבים את הסט!

בין אם אתה רוצה לשחזר סצנות ישנות או להמציא רגעים חדשים עם השחקנים, יש גם נגיעה נוספת נחמדה של שתי אורות במה בפינה, כך שהתפאורה היא גם בית הקפה וגם הבמה שהם צילמו.

אין מילה אם בקרוב יבואו אחר מיקומי חברים מפורסמים וחברים משתתפים בקרוב - אנו פונים לערב הודיה ענק שיכניס את ראשו של מוניקה, כסאות העור של ג'ואי וצ'נדלר והכלב הלבן פסל.

אתה יכול להגיד מי זה מי?

קרא עוד

כמה שווים הצעצועים הנוסטלגיים שלכם?
ערכות הלגו הישנות נמכרות ב -1,000 פאונד ביאנו הקלאסי בשווי של מעל 20,000 ליש'ט ה- Beanie Baby של 75,000 ליש'ט קנה תמורת 10 ליש'ט קומיקס של גיבור פעולה ששווה מנטה

למרות שהכל אפשרי, כשהסט עצמו מתחיל כיצירת מעריצים כחלק ממגוון רעיונות הלגו, שבו כל אחד יכול ליצור דגם ולאחר מכן לשלוח אותו לאתר Lego Ideas לאנשים להצביע עליו.

עכשיו ההחלטה היחידה היא אם לתת לקטנטנים שלנו להתקרב אליו אי פעם ...

ראה גם: