תזדקק למיליון ליש'ט אם אתה רוצה פרישה טובה

רמת החיים

ההורוסקופ שלך למחר

איך אתה מדמיין את חייך לאחר העבודה?



אם הוא מרגיע על החוף, אוכל אוכל נחמד, נוסע ברכב הגון ומתקצב 50 ליש'ט מתנה לימי הולדת של אנשים אחרים אז אתה עלול להיות בהלם.



דו'ח חדש של איגוד הפנסיה וחסכון לכל החיים חשב בדיוק מה יעלה לאנשים פרישה נוחה.



ג'קלין עם סלבריטי ג'ונגל

הרעיון הוא שאם אנשים יכולים לדמיין כיצד הם רוצים שהחיים שלהם יהיו, אז הם גם יודעים כמה הם צריכים לחסוך עכשיו כדי להשיג זאת.

והחדשות הרעות הן שפרישה 'נוחה' תעלה לזוגות 45,000 ליש'ט בשנה על בסיס קצבת מדינה מלאה, בעוד שרווקים יצטרכו 30 אלף ליש'ט בשנה כדי להרשות זאת לעצמה.

לחסוך מספיק כדי להרשות לעצמך שכאשר אתה לא עובד פירושו סירים פנסיוניים עם מיליון ליש'ט לזוג או 710 אלף ליש'ט אם לשניהם יש קצבה מלאה במדינה.



נייג'ל פיפל מ- PLSA, אמרה: הגדרת יעדים יכולה לעזור לאנשים לתכנן ושורה של סטנדרטים פשוטים יכולים לשנות את מעורבות הפנסיה. '

הוא הוסיף: הקמפיין של 5 ימים עשה הרבה כדי לשנות את התפיסות לגבי תזונה בריאה. אנו מקווים שתקני החיים לפנסיה ישנו את הדרך שבה אנשים חושבים על איזה כסף הם עשויים להזדקק לפנסיה שלהם. '



החדש תקני חיים לפנסיה הדו'ח מחלק את החיים של אנשים לאחר העבודה לשלוש קטגוריות - מינימום, בינוני ונוח - ואז חישב את יוקר המחיה.

אורח החיים המינימלי מכסה את החשבונות החיוניים שלך ועוד קצת כיף - אתה יכול לצאת לחופשה בבריטניה, לאכול בחוץ בערך פעם בחודש ולעשות פעילויות פנאי 'משתלמות' בערך פעמיים בשבוע. הוא מתקציב 460 ליש'ט בשנה עבור בגדים ונעליים.

כדי להגיע לרמה זו אתה צריך 10,200 ליש'ט בשנה ליחיד או 15,700 ליש'ט לזוג.

בהתחשב בפנסיה הממלכתית בסכום של 8,767.20 ליש'ט בשנה - הפנסיה הסטנדרטית שלך במקום העבודה אמורה לכסות אותך - אם כי אם אתה גר בלונדון, תזדקק לתוספת קטנה בגלל יוקר המחיה הגבוה יותר.

אנשים נרגעים בכיסאות נוח על החוף בברייטון ב -18 ביולי 2014

מי צריך את מיורקה כשיש לנו את ברייטון (תמונה: Getty)

אורח החיים המתון כולל את עלויות ההחזקה והניהול של רכב (מוחלף כל 10 שנים), כמו גם שילוש הסכום שתוכל להוציא על מתנות יום הולדת וחג המולד וחגים בחו'ל בשנה. זה עולה 20,200 ליש'ט בשנה ליחידים ו -29,100 ליש'ט לזוגות. אבל כדי להגיע לרמה הזו, תצטרך להשקיע יותר עבודה בחיסכון שלך כעת.

ברמה הנוחה אתה מקבל איכות חיים הרבה יותר טובה - תקציב המזון השבועי שלך הוא 56 ליש'ט, יש כסף להחליף את הרכב שלך כל 5 שנים, תשלום עבור טיפולי יופי ושלושה חופשות בחו'ל כלולות. אתה גם יכול להוציא עד 1,500 ליש'ט בשנה על בגדים ואוכל ואתה יכול להתיז 50 ליש'ט מתנה על חברים וקרובי משפחה.

אוהד עיר גזעני

זה גם עולה הכי הרבה, ועומד על 33,000 ליש'ט בשנה ליחידים ו -47,500 ליש'ט לזוגות.

קרא עוד

כיצד להתכונן לפנסיה
פנסיה המדינה החדשה הסבירה מה בעצם הפנסיה שלך מממנת כמה אתה צריך לחסוך עכשיו מתחת ל 30? קצבת המדינה שלך משתנה

ג'קי ספנסר משירות הכספים והפנסיה אמרה: קל יותר לחסוך במשהו כשאתה יכול לדמיין את מה שאתה פועל, וזו הסיבה שאנשים לעתים קרובות יותר מונעים לחסוך למטרות קצרות טווח כמו חגים ומכוניות חדשות ממה שהם מיועדים לפנסיה.

תקני המחייה החדשים לפנסיה הם דרך מצוינת להציע לחוסכים דוגמאות מעשיות למה שהם יכולים לצפות מחייהם כשהם מפסיקים לעבוד.

טיפים מובילים מ- PLSA לפנסיה טובה יותר

  • לַעֲשׂוֹת הצטרף לקצבת מקום העבודה שלך אם עדיין לא עשית זאת. אחד היתרונות העיקריים בפנסיה במקום העבודה הוא שגם המעסיק שלך צריך לשלם.
  • אל תעשה זאת נניח שהסכום שאתה חוסך לפנסיה במקום העבודה מספיק. רמת ההפרשה המינימלית לפנסיה במקום העבודה היא 8%. קצת יותר משליש (37%) מהאנשים חושבים בטעות שזה 'הסכום המומלץ' של הממשלה כדי שיהיה נוח בפנסיה.
  • לַעֲשׂוֹת שקול אם אתה יכול לחסוך יותר לפנסיה שלך. שאל גם אם המעסיק שלך יתאים לתרומות. שליש (32%) מהאנשים אמרו שהם יכולים להרשות לעצמם לחסוך יותר לקראת הפנסיה שלהם. אמנם לא כולם יוכלו להרשות לעצמם, אך אם תוכל להשקיע יותר בפנסיה במקום העבודה ייתכן שתוכל ליהנות גם מהפרשות גבוהות יותר מהמעסיק שלך.
  • אל תעשה זאת התעלם מההצהרה השנתית שלך מספק הפנסיה שלך. חשוב לקרוא את הצהרותיך ולשקול האם עליך לפעול כתוצאה מכך. למשל, לשלם יותר לפנסיה שלך, לעדכן את גיל הפרישה הצפוי שלך, או לאחד עציצי פנסיה שונים לאחד עם חיובים נמוכים יותר.
  • אל תעשה זאת לפחד לשאול שאלות. אם יש לך שאלות בנוגע לסיר הפנסיה שלך, כגון חיובים או השקעות שלך, ספק השירות שלך יוכל לעזור. שירות ייעוץ פנסיוני הינו שירות הדרכה ממשלתי ללא עלות וללא משוא פנים. הם מציעים פגישות הדרכה פנסיוניות ללא עלות טלפונית או מקומית עבורך. ניתן ליצור איתם קשר בטלפון 0800 011 3797 או לבקר www.pensionsadvisoryservice.org.uk .
  • אל תעשה זאת תחשוב שזה מאוחר מדי להתחיל לחסוך. אם לא שילמת לפנסיה בעבר ואתה חושב שאין טעם להתחיל עכשיו, אל תתייאש. התועלת הנוספת של תרומות המעסיק שלך, הטלות המס שאתה מקבל מהממשלה וצמיחת ההשקעות פירושו שהכסף שלך יגיע רחוק יותר משאתה חושב.
  • לַעֲשׂוֹת הקדישו זמן לחשוב כיצד אתם רוצים לגשת לכספכם לקראת הפנסיה. ההחלטה מה לעשות עם החיסכון הפנסיוני היא החלטה מורכבת מאוד ולפעמים יש לך רק הזדמנות אחת לתקן אותה ולכן חשוב להקדיש זמן לתכנון הפנסיה. שקול לקבל ייעוץ פיננסי.
  • לַעֲשׂוֹת השתמש בתמיכה הזמינה כאשר אתה מתקרב לפנסיה. פנסיה ווייז הוא שירות הדרכה ממשלתי חינם המוצע לאנשים מעל גיל 55 כדי לסייע בהבנת האפשרויות השונות הקיימות בעת הפרישה. ניתן ליצור איתם קשר בטלפון 0800 138 3944 או לבקר www.pensionwise.gov.uk .
  • אל תעשה זאת ליפול למלכודת של רמאים. היזהר אם חברה ניגשת אליך בלא כלאחר יד - אם בטלפון, בדוא'ל או באופן אישי - ואם היא טוענת תשואות גבוהות עם סיכון נמוך או פרצות מס. אם זה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, זה בדרך כלל כך. לְבַקֵר: www.pensionwise.gov.uk/en/scams למידע נוסף.
  • אל תעשה זאת שכח לשאול לגבי תשלום לפנסיה שלך במהלך חופשת ההורים שלך. יתכן שהיית קשור לתכנון הגעתו של אדם חדש למשק הבית שלך, אך חשוב לא לוותר על דמי פנסיה יקרי ערך מהמעסיק בזמן שאתה בחופשת הורים. בדרך כלל המעסיק שלך ישלם לפנסיה שלך את אותו סכום ההפרשות, כאשר אתה משלם בסכום מופחת בהרבה. שוחח עם המעסיק שלך או עם תוכנית הפנסיה שלך למידע נוסף.

ראה גם: